Αναστασια

29 2 0
                                    

Την επόμενη μέρα,η Αναστασία είχε μάθημα στις 12. Σηκώθηκε κατά τις 10 και το πρώτο πράγμα που έκανε,αφού πλυθηκε,ήταν να τηλεφωνήσει στον Στέφανο.
-Στέφανος:Ναι;της είπε όταν σήκωσε το τηλέφωνο. Ακουγόταν κοιμισμένος.
-Αναστασία:Κοιμάσαι;
-Στεφανος:Ναι. Δε θα 'πρεπε;
-Αναστασία:Δε δουλεύεις;
-Στέφανος:Είμαι απόγευμα σήμερα.
-Αναστασία:Αχ,συγγνώμη. Δεν ήξερα.
-Στέφανος:Δεν πειράζει. Πες μου. Έγινε κάτι;
-Αναστασία:Όχι,ήθελα να δω τι κανεις;
-Στέφανος:Καλά είμαι. Κοιμόμουν.
-Αναστασία:Π-Πώς πήγε χθες με την Ντίνα;τον ρώτησε με έναν δισταγμό στη φωνή.
-Στέφανος:Μια χαρά,μωρέ. Τα ίδια. Ποτό,μετά κρεβάτι. Συνηθισμένα πράγματα.
-Αναστασία:Μάλιστα. Δε χρειάζονται λεπτομέρειες. Στέφανε,θέλω μια χάρη.
-Στέφανος:Ωχ,τι;
-Αναστασία:Σκεφτόμουν μήπως έπαιρνες την Ειρήνη και τον Γιάννη κι ερχόσασταν εδώ για σκ.
-Στέφανος:Εεε δεν ξέρω. Το έχεις πει και σε αυτούς;
-Αναστασία:Όχι,δεν έχω πει ακόμη τίποτα στα παιδιά. Ήθελα πρώτα να ρωτήσω εσένα.
-Στέφανος:Εντάξει,θα δω αν μπορώ να λείψω από τη δουλειά και θα σου πω.
-Αναστασία:Εντάξει. Κάνε ο,τι μπορείς γιατί θέλω να σε δω.
-Στέφανος:Τι είπες;
-Αναστασία:Θέλω να σας δω,λέω. Μου λείψατε πολύ!
-Στέφανος:Εντάξει. Σε αφήνω τώρα να κάνω καφέ να πιω.
-Αναστασία:Οκευ. Συγγνώμη και πάλι που σε ξύπνησα.
-Στέφανος:Δεν πειράζει!της λέει και το κλείνουν.
  Η Αναστασία μόλις το έκλεισαν άρχισε να πανηγυρίζει μέσα στο σπίτι,θεωρώντας το βέβαιο ότι θα έρθουν.
Μετά,ετοιμάστηκε κι έφυγε για τη σχολή. Εκεί συνάντησε τη Βάσω.
-Βάσω:Καλημέρα. Τι κανεις; είσαι καλύτερα σήμερα;
-Αναστασία:Καλημέρα. Ναι,καλύτερα είμαι. Σόρρυ για χθες που δεν ήρθα.
-Βάσω:Δεν πειράζει καλέ. Οποτε θέλεις,ξανακανονίζουμε!της είπε και πήγανε προς το τμήμα τους.
Η Αναστασία σήμερα ήταν πιο προσεκτική στο μάθημα,καθώς ήταν πιο χαρούμενη. Θα ερχόντουσαν οι φίλοι της και θα περνούσαν όλοι μαζί το Σαββατοκύριακο,μακριά από ανεπιθύμητους και κυρίως μακριά από την Ντίνα!σκεφτόταν και χαμογελούσε. Ο κολλητός της θα ήτανε εκεί μαζί της. Θα μπορούσαν να κάνουν πάλι αυτά που έκαναν στη Θεσσαλονίκη. Έστω και για ένα σαββατοκύριακο μόνο.

Φίλοι.....;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora