Στέφανος

23 0 0
                                    

Όλοι περίμεναν με ανυπομονησία να δουν τι έχει η Αναστασία. Ο Στεφανος δε ήταν πιο αγχωμένος από όλους. Μέχρι που ήρθε ο γιατρός. Όλοι έτρεξαν κοντά του.
-Στέφανος:Γιατρέ,τι έχει η Αναστασία;
-Γιατρός:Λοιπόν,δεν ξέρω αν το γνωρίζατε ή όχι,αλλά η δεσποινίς διανύει τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης της.
-Στέφανος:Τι; είπε προσπαθώντας να καταλάβει αν άκουσε καλα.
-Γιατρός:Η Αναστασία είναι έγκυος.
-Στέφανος:Όχι,όχι. Δεν μπορεί. Προσεχαμε,γιατρέ. Δεν μπορεί!άρχισε να λέει τρομαγμένος και ξαφνιασμένος.
-Γιατρός:Τι να σας πω; Η κοπέλα είναι 3 εβδομάδων.
-Στέφανος:Δεν μπορεί!είπε κι αφήνοντας τους όλους εκεί,έφυγε.
Η μαμά της Αναστασίας πήγε να τη βρει.
-Αναστασία:Μαμά; της είπε μόνο όταν την είδε κι άρχισε να κλαιει. Εκείνη κατευθείαν την πλησίασε και την αγκάλιασε.
-Μαμα Αναστασίας:Όλα θα πάνε καλά,αγάπη μου.
-Αναστασία:Μαμά ειμαι πολύ μικρή ακόμη. Δεν....δεν ξέρω αν θέλω.
-Μαμα Αναστασίας:Αναστασία,είσαι μικρή,αλλά τώρα έγινε. Σε παρακαλώ πες μου ότι δε σκέφτεσαι αυτό που νομίζω.
-Αναστασία:Που είναι ο Στέφανος.
-Μαμα Αναστασίας:Ο Στέφανος έφυγε.
-Αναστασία:Τι εννοείς έφυγε; που πήγε;
-Μαμα Αναστασίας:Δεν ξέρω,αγάπη μου. Όταν μας το είπε ο γιατρός,ξαφνιάστηκε. Έγινε άλλος άνθρωπος κι έπειτα χωρίς να τον καταλάβει κανείς έφυγε!της είπε και η Αναστασία άρχισε να κλαιει.
-Αναστασία:Δε θα με αφήσει μόνη μου. Έτσι δεν είναι; τη ρώτησε με παράπονο.
-Μαμα Αναστασίας:Κοιμησου λίγο,αγάπη μου να ηρεμήσεις κι όταν ξυπνήσεις θα είναι εδώ,θα δεις!της είπε και η Αναστασία έκλεισε τα μάτια της κι η μαμά της έμεινε δίπλα της να την προσέχει. Άραγε όταν ξυπνούσε ο Στέφανος θα είχε γυρίσει;

Φίλοι.....;Where stories live. Discover now