Στεφανος

29 2 0
                                    

Είναι 2η ώρα το μεσημέρι κι ο Στέφανος ετοιμάζεται να πάει στη δουλειά.
Όταν φτάνει εκεί,βλέπει το αφεντικό του κι αμέσως πάει να του μιλήσει.
-Στέφανος:Ηλία,μπορώ να σου πω λιγο;
-Ηλίας:Ναι,φυσικά. Σε ακούω.
-Στεφανος:Γίνεται το σκ να μη δουλέψω;
-Ηλιας:Γιατι; έγινε κατι;
-Στέφανος:Όχι,τίποτα. Απλά σκέφτομαι να πάω Γιάννενα. Στην Αναστασία.
-Ηλίας:Αααα στην Αναστασία. Μάλιστα!του λέει και του κλείνει το μάτι.
-Στεφανος:Έλα,σταμάτα ρε! Είπαμε με την Αναστασία είμαστε μόνο φίλοι και κάτι παραπάνω. Κολλητοί. Ποτε δε θα έκανα κάτι με την κολλητή μου.
-Ηλίας:Να δούμε πόσο θα αντέξετε να είστε κολλητοί.
-Στέφανος:Τελικά μπορώ να λείψω το σκ;
-Ηλιας:Πήγαινε στα Γιάννενα,αγόρι μου. Εδώ θα τα βολέψουμε.
-Στέφανος:Σε ευχαριστώ,πολύ!του είπε και πήγε να πιάσει δουλειά.
Το βράδυ,όταν τελείωσε και πήγαινε προς το αυτοκίνητο,τηλεφωνησε στην Αναστασία για να της πει τα νέα. Το τηλέφωνο της Αναστασίας,το σήκωσε ο Νίκος.
-Νίκος:Ναι; Παρακαλώ;
-Στέφανος:Η Αναστασία; Στην Αναστασία δεν πήρα;
-Νίκος:Ναι,ναι. Στην Αναστασία πήρες. Απλά η Αναστασία τώρα πήγε λίγο στην τουαλέτα.
-Στεφανος:Κι εσύ ποιος είσαι και σηκώνεις το τηλέφωνο της; τον ρώτησε κάπως νευριασμένα.
-Νίκος:Εγώ είμαι ένας συμφοιτητής της. Ο Νίκος.
-Στεφανος:Οκ. Μόλις έρθει η Αναστασία πες της να με πάρει!του είπε νευριασμένα και του το έκλεισε. Ο Νίκος έμεινε να κοιτάει το κινητό παραξενεμενος.
-Βάσω:Ποιος ήταν;ρώτησε τον Νίκο.
-Νίκος:Μάλλον το αγόρι της,γιατί ήταν πολύ νευριασμένος που το σήκωσα εγώ!της είπε και άφησε το κινητό της στη θέση του.

Φίλοι.....;Where stories live. Discover now