Στεφανος

30 2 0
                                    

Ο Στεφανος ξύπνησε και κοίταξε γύρω του."Που ειμαι;"αναρωτήθηκε καθώς δε θυμόταν τίποτα κι έτσι όπως ήταν δεν αναγνώριζε ούτε το σπίτι.
-Γιάννης:Αααα να 'τος κι ο άλλος!λεει κι ο Στέφανος τον ακούει και γυρνάει και τους βλέπει.
-Στέφανος:Γιατι είστε όλοι μαζεμένοι πάνω από το κεφάλι μου; τι εγινε;Αναστασία,γιατί φοράς την μπλούζα μου;
-Γιαννης:Μάλλον για να τη φοράει η Αναστασία,την έχει βγάλει κάποιος άλλος κι όχι μόνο την μπλούζα του!λεει και ο Στέφανος τότε βλέπει τον εαυτό του και συνειδητοποιεί ότι είναι γυμνος.
-Στεφανος:Γιατι είμαι γυμνός;τι έχει γίνει;
-Ειρήνη:Μάλιστα. Μπράβο σας! Το κάνατε και δε θυμάστε τίποτα.
-Στεφανος:Ποιοι κάναμε; τι κάναμε;ρωτάει ενώ αρχίζει να ντύνεται.
-Αναστασία:Στέφανε,ούτε εγώ θυμάμαι πολλά,αλλά το πρωί ξύπνησα δίπλα σου και δε φορούσα τίποτα.
-Στεφανος:Αναστασία,έγινε κάτι μεταξύ μας ή απλά κοιμηθήκαμε μαζί;τη ρωτάει σοκαρισμένος.
-Αναστασία:Δεν ξέρω! Δε θυμάμαι τίποτα!του λέει και αγανακτισμένη κάθεται στον καναπέ,αλλά εκείνη τη στιγμή νιώθει ότι κάτι τρέχει πάνω της και κάτι να υπάρχει στο σημείο που έκατσε στον καναπέ και αρχίζει να ψάχνεται. Τότε βλέπει αίματα να τρέχουν πάνω της,αλλά και ο καναπές να είναι γεμάτο.
-Στέφανος:Ούτε εγώ......!πάει να πει,αλλά τον διακόπτει η Αναστασία.
-Αναστασία:Στέφανε,το κάναμε!
-Στέφανος:Τι; θυμήθηκες κάτι;
-Αναστασία:Στέφανε,ο καναπές είναι μέσα στα αίματα,όπως κι εγώ. Όπως ξέρετε ήμουν παρθένα. Οπότε τα αίματα είναι από εμένα!Λέει και αρχίζει να κλαίει.
-Ειρήνη:Ηρέμησε! Σε παρακαλώ!της λέει και την αγκαλιάζει.
-Αναστασία:Πώς να ηρεμήσω; Η πρώτη μου φορά ήταν με τον κολλητό μου και πέρα από αυτό δε θυμάμαι και τίποτα. Δεν είναι και λίγο όλο αυτό.
-Στεφανος:Εγώ καλύτερα να φύγω!ειπε,σηκώθηκε,γύρισε ,κοίταξε την Αναστασία για ακόμη μια φορά κι έφυγε. Ο Γιάννης τον ακολούθησε και του φώναζε στον δρόμο.
-Γιάννης:Γιατι έφυγες έτσι ρε;
-Στέφανος:Τι έκανα ρε φίλε; τι έκανα; Πώς θα την κοιτάξω ξανά στα μάτια;
-Γιάννης:Δεν έκανες μόνος σου. Κι αυτή συμμετειχε. Κάνατε και οι δυο αυτό που θέλατε χωρίς να καταλαβαίνετε. Το ποτο σας οδήγησε να κάνετε αυτό που θέλατε.
-Στεφανος:Δεν ξέρω αν το θέλαμε πραγματικά. Η Αναστασία είναι ή μάλλον ήταν κολλητή μου,γιατί μετά από όλα αυτό πιστεύω πως θα αλλάξουν τα πάντα. Άσε που για αυτήν ήταν η πρώτη της φορά κι εξαιτίας μου τώρα και δε θυμάται τίποτα και πήγε με κάποιον που δεν ήθελε!του είπε ενώ κατευθυνόταν σε ένα δασάκι δίπλα στο σπίτι της Αναστασίας.

Φίλοι.....;Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt