MC - Sebenci manapun author dalam membuat bahagian ini... Tapi author terpaksa. (×_×;
Keesokan harinya...
Halilintar mula sedar dari tidurnya. Dia mencelikkan mata dan melihat ke arah sekitar kawasan bilik yang sedang dia berada sekarang. Bilik itu bukanlah biliknya. Dan setelah tidak lama memproses, barulah dia teringat. Kelmarin dia meluangkan masanya di rumah kekasihnya, Ying.
Halilintar menoleh ke sisi tempat pembaringannya. Kosong. Nampaknya Ying sudah bangun.
Walaupun masih mengantuk, Halilintar cuba untuk sedar sepenuhnya. Dia bangun dari katil lalu menggeliat demi menyegarkan dirinya. Dengan masih memakai pendek miliknya, Halilintar berjalan menuju ke arah bilik mandi lalu terus mula menggosok gigi dan mencuci mukanya.
•°•°•
Di dapur apartment, kelihatan seorang gadis Cina yang bercermin mata sedang memanaskan makanan di dalam ketuhar. Gadis itu hanya mengenakan baju yang besar berbanding dirinya, iaitu baju Halilintar. Nampaknya dia juga seperti baru bangun dari tidur dan hanya memakai baju apa yang ada kerana sedar-sedar sahaja sudah lapar.
Sewaktu sedang menyediakan makanan, tiba-tiba Ying merasakan bahawa ada sepasang tangan melingkar di sekitar pinggangnya dan dia dapat merasakan ada orang sedan memeluknya. Satu senyuman terukir di wajah gadis tersebut.
"Baru bangun? "
"Hmm... Why U tak kejutkan I? "
"U tidur mati. Kenapa I kena susah-susah kejutkan U? Lagipun I lapar dan I nak makan. "
Halilintar melirik ke arah makanan yang sedang disediakan oleh Ying. Tiba-tiba dia pun mula terasa kelaparan.
"Untuk I takde ke? "
"Alamak... Sorry U! I sediakan makanan ni cukup-cukup untuk I je! "
Ying memandang ke arah Halilintar dengan pandangan bersalah. Walaupun agak kecewa tetapi Halilintar hanya tersenyum dan mengangguk sahaja. Dia pun memeluk Ying semula.
"Takpe. Nanti I pesan makanan I sendiri. And now... "
Ying dapat merasakan tangan Halilintar tiba-tiba melingar masuk ke dalam baju yang sedang dia kenakan. Ying tahu apa yang akan jadi selepas ini. Jadi, dia pun menyeringai.
"U dah gosok gigi ke belum? "
"Of course, dear. Now... Can I get it? "
Halilintar mula mencium leher jenjang Ying yang sudah terdapat beberapa kissmark di leher gadis tersebut. Senyuman Ying semakin berkembang apabila dia merasakan bahawa Halilintar memang berada di bawah kawalannya.
"Of course, baby. As long as U sentiasa bersama I... U will always get what U want."
Ying meletakkan makanannya lalu merangkulkan tangannya di sekitar leher Halilintar. Mereka berdua saling beradu pandangan dan wajah mereka kian mendekat. Halilintar mengangkat Ying duduk di atas kaunter dapur dan mereka pun mula melakukan aktiviti pagi mereka berduaan.
•°•°•
"Kamu sangat baik, Gempa. Atok tak tahu macam mana lagi atok nak berterima kasih dekat kamu. "
YOU ARE READING
Love Me Like You Do [C]
Fanfiction"Aku kahwin dengan kau, bukan atas dasar cinta. Tapi atas dasar keluarga. Yes, aku tahu ia cliche sebab dalam drama pun banyak je kisah macam ni. Tapi apa yang buat kisah kau dan aku ni menarik? Sebab kau tu cuma slut! Orang simpanan buat pelepas ge...