"You listen here, bitch! Macam yang aku cakap sebelum ni lah, kan? Kita berlakon je dan berpura-pura bahagia depan mak ayah kita. Dan kau jangan nak mimpilah akan hidup dalam rumah ni macam permaisuri. Kau tak layak! "
Wajah Gempa mula berkeringat.
"Tidak... "
"Aku kahwin dengan kau, bukan atas dasar cinta. Tapi atas dasar keluarga. Yes, aku tahu ia cliche sebab dalam drama pun banyak je kisah macam ni. Tapi apa yang buat kisah kau dan aku ni menarik? Sebab kau tu cuma slut! Orang simpanan buat pelepas geram! Kau faham?! Heh, kalau kau tak tahan sangat, baik kau mati jelah! "
"Jangan... H-hentikan... "
PRANG!!
"Kau nak bagi aku makan? Heh, kau ingat aku tak tahu yang kau akan letak racun dalam tu? "
"Sorry, bitch. Aku tak akan bagi kau peluang untuk masuk ke dalam hati aku. Kau tak layak untuk bertakhta dalam hati aku. Faham? "
"Jangan... Tidak...! "
PANG!
PANG!"BODOH! BODOH! KAU ISTERI TAK GUNA!! PEMALAS!! BODOH! "
PANG!
"Argh-!! Halilintar hen-hentikannya!! "
Pang!
PANG!"S-sakit Halilintar! Aargh! "
Seluruh badan Gempa sudah mula berpeluh. Kaki dan tangannya mula meronta dan terkapai-kapai di atas katil.
"Hentikan... Hentikannya..!"
"You listen here son of bitch! Dalam rumah ni, ada undang-undang! Jadi kau... Jangan nak senang sangat dalam rumah ni. Aku nak, engkau kemas rumah setiap minggu, kau masakkan sarapan, makanan tengah hari, makan malam, kau cuci pakaian aku, kau bersihkan swimming pool dekat luar tu setiap hari, aku pun nak kau cabut rumput dekat luar tu setiap bulan dengan tangan kau sendiri, kau bersihkan stor dekat laman setiap bulan and AND DO ANY FUCKING WORKS SO THAT YOU CAN DIE QUICKLY! "
"Hentikan...! "
"YOU UNDERSTAND BITCH?! "
PAAANNGGG!!!
"TIDAAAAAAKKKK!!! "
Gempa segera bangkit dari tidurnya di atas katil dan melihat keadaan sekelilingnya. Ruang bilik yang gelap namun sejuk kerana berhawa dingin itu... Bilik Halilintar.
"Haa... Haa... Hhaahh... "
Gempa meraup wajahnya dengan menggunakan kedua belah tangannya. Debaran jantungnya masih terasa dan keringat di seluruh tubuh badannya masih mengalir. Gempa masih ingat akan mimpi atau lebih tepatnya memori silamnya sewaktu berkahwin dengan Halilintar awal-awal dahulu.
"Tsk..."
Gempa menggigit bibirnya bagi menahan rasa perit di hatinya. Matanya terasa panas seperti akan ada cecair yang akan keluar dari kelopak matanya.
"Kenapa...? Kenapa aku mesti mimpikan memori tak guna tu? Apa salah aku..? "
Gempa cuba untuk menenangkan dirinya. Walaupun masih takut dengan kejadian mimpi ngeri tadi, tapi Gempa tidak boleh membiarkan sesiapa tahu. Terutama Halilintar.
YOU ARE READING
Love Me Like You Do [C]
Fanfiction"Aku kahwin dengan kau, bukan atas dasar cinta. Tapi atas dasar keluarga. Yes, aku tahu ia cliche sebab dalam drama pun banyak je kisah macam ni. Tapi apa yang buat kisah kau dan aku ni menarik? Sebab kau tu cuma slut! Orang simpanan buat pelepas ge...