Úvod

340 28 4
                                    

Iliria! Zdravím!

Vítám vás u svého nového příběhu! Tentokrát se ocitáme ve světě Elta, na kontinentě Zachea. Ti z vás, kteří četli Bránu světů si možná vzpomenou, že odtud pochází Wintar, v té době ještě znám jako Lian Linian. Místy se s ním setkáte, i s jeho sestrou Iliou, zvanou Neviděna. Znalost Brány světů však není pro tuto knížku vůbec podstatná, oba příběhy se odehrávají v úplně jiných světech a spojitost mezi nimi je minimální.

Příběh Dvě strany sleduje jednu z bočních linek trilogie Itairen, kterou však nezveřejňuji na wattpadu (a ještě ani není celá dopsaná). Není psán z pohledu hlavního hrdiny celé trilogie Liana, ale očima obyčejné elfské léčitelky Limey a atirského bojovníka Ziraena.

Mezi jednotlivé kapitoly budu občas vkládat Dodatky objasňující některé věci, které nejsou přímo pro příběh důležité, dokreslují však celý svět a jejich znalost vám umožní lépe ho pochopit (mytologie světa, o magii, některé historické události...) Nemusíte je číst, pokud nechcete, ale pak je možné, že něčemu nebudete rozumět.

Překlady z ilmerny, mnou vymyšleného elfského jazyka a zirlerny, atirského jazyka, budou vždy na konci kapitoly.

Krásný cover je od Aaginka, moc Ti za něj děkuju.

Také děkuji všem svým čtenářům, kteří jsou mi velkou oporou v psaní a bez kterých by tato knížka nejspíš ani nevznikla.

Prosím vás o trpělivost s vydáváním kapitol, když nemám chuť a nutím se do psaní, odpovídá to výsledku. Také se věnuji mnoha dalším aktivitám a ne vždy na to mám čas. Pravidelnost mého vydávání se momentálně pohybuje kolem jedné až dvou kapitol měsíčně.

To je asi vše, co bych vám na začátek chtěla sdělit. Doufám, že se vám bude příběh líbit. Potěší mě vaše hvězdičky, ale ještě více komentáře. Takže se prosím neostýchejte a pište svůj názor, i když bude negativní. Ocením konstruktivní kritiku, pokud bude v rámci slušnosti.

Gil jaral winar islirn eana!
Nechť vás provází svit hvězd!

Isan Tindein

 V tuto chvíli probíhá přepis starších kapitol. Týká se to hlavně stylistické stránky textu, opakování slov a dalších drobností k doladění. Po příběhové stránce k žádným větším změnám majícím dopad na děj docházet nebude, maximálně se změní pár drobných odkazů a náznaků, aby lépe zapadaly do celkového příběhu, takže můžete číst dále bez obav z toho, že by vám něco zásadním způsobem nedávalo smysl. Už přepsané kapitoly budou označené hvězdičkou. Současně vydávám další kapitoly, takže ani v tomto se toho příliš nemění. 

I. T. 

Dvě stranyKde žijí příběhy. Začni objevovat