Arabada gereksiz olacak şekilde gülüyordu. Kendi kendine eğleniyordu,şarkılar söylüyordu ama 4,5 ay sonra ne olacaktı? Oğlum doğmuş olacaktı ve ben ömür boyu Azad'la mı yaşayacaktım? Asla kaldıramazdım. Heleki Meryem Hanım ile yaşamak son haftalarda tamamen ızdıraptı. Dayanacak gücüm kalmamışken oğlum beni hayata bağlamıştı. Onu çok seviyorduk,Yağız ve ben onu çok seviyorduk. Gerçek ailesi bizdik...Azad değildi.
Eve yaklaşmışken silah sesleri duyuldu. Anladım ki, Azad konağa haber vermişti bebeğin cinsiyetini. O yüzden kutlamalar başlamıştı. En güzel günümde üzülüyordum. Bana bunu yapmaya ne hakları vardı? Aylarca kendimi sorguladım.Bu hayatı hak etmedim. Konağa girdiğimizde yaklaşık 20-30 kişi halay çekiyordu. Boş boş şeyler konuşuyorlardı. Tek dikkatimi çeken şey; Azad'a aşkla bakan bir kız olduğuydu. Bu kız neden aşık gibi bakıyordu?
Aslında kıskanmadım değil çünkü benim olana kimse bakamaz,dokunamaz,konuşamazdı...Üff ne diyorum ben ya. Son zamanlarda tuhaftım. Biz konağa girdiğimizde Azad elimi tuttu ve o kızın gözüne baka baka içeri geçti. O kimdi? Azad'dan ne istiyordu? Acaba eski sevgilisi mi? Sırf o kıza inat samimi bir şekilde içeri geçtik ve Meryem Anayı gördüm. Çok mutluydu. "Canım gelinim sana çok teşekkür ederim" diyince yüzümde istemsizce gülümseme oldu. Sadece gülümsedim "Torunum için kurban kesicekler hadi sende gel" Midem çok buluandığı için direk kendimi lavaboya attım
Boş olan midemi kustum ve elimi yüzümü yıkadım. Her zamanki gibi Azad kapıda beni bekliyordu. Tuvaletten çıkınca sesler biraz kesilmişti anladığım kadarıyla insanlar evlerine gitmişlerdi. Gözüme yine o kız çarptı. Merdivenlerin ordan bana çirkin bir şekilde bakıyordu. Evde sadece Meryem ana,ben, Azad ve tanımadığım o değişik kız vardı. Niye hâla buradaydı ki? Azad'la el ele odamıza çıkıyorduk ve bu kız hâla burdaydı. Aslında sinirden ölmek üzereydim ama onunla konuşabilirdim.
Odaya girip kıyafetlerimi hazırladım ve duşa girdim. Ilık su ile duş almaya aşıktım aşık...O kadar rahatlıyordum ki anlatmam.Kıyafetlerimi giyecekken Azad odaya girdi ve ben sadece iç çamaşırlarımla duruyordum. Utançtan kulaklarıma kadar kızarmıştım. Vücudumu görmemesi için elbisemi üstüme tuttum ama yanıma gelip elbisemi aldı ve beni baştan aşağı süzmeye başladı. Elbisemi elinden almaya çalıştım ama boyu uzun olduğu için ulaşmak neredeyse imkansızdı. Sinirlenmeye başlamıştım "ya Azad versene şunu" diye bağırdım ve hâla gülüyordu "Bak küserim"
Sözlerim işe yaramıyordu bende daha güzel bir taktik buldum. Dolabımı açıp içinden en en kısa elbisemi çıkardım ve topuklu ayakkabımı elime alıp gözüne sokarak giymeye başladım. Askımı geçirecekken bileğimi tuttu ve sinirle bana baktı "giydiğin elbisenin devamı nerde?" Diye sorunca kahkahalarıma engel olamadım çünkü bu kadar aptal bir insan yoktu sanırım. Benim Yağızım olsaydı böyle demezdi. Zorda olsa Azad'ın elinden elbisemi alıp giymiştim.
Güzelce parfümümü de sıkıp aşağı indim. O kızı bulmak için hızlı adımlarımı mutfaktan gelen seslere doğru yönelttim. Kapıdan kıza baktığımda beni farketmedi. Sert bir şekilde tabakları yerleştiriyordu resmen kıracaktı. "Yavaş be burası dingonun ahırı mı?" Diye sert bir ses tonuyla söyledim. "Sen kimsin ya?" Diye sorduğunda yanına gidip ellerimi arkamda birleştirip hanım ağa duruşu yapıp söze girdim. "Ben kimim biliyor musun? Azad'ın karısıyım. Diyince gözleri doldu ve bana omuz atarak ortamı terk etmeye çalıştı. Kolundan sertçe tutup durdurdum çünkü ben Filiz Karahan'ım.
Onu o şekilde durdurunca bana şaşkın gözlerle baktı. Sanırım ilk kez böyle bir tepki almıştı.
"O pis ellerini çek üstümden yoksa..." diye tehditler yağdırmaya çalıştı ama yapamıyordu. "Yoksa naparsın küçük kız? Beni Azad'a şikayet mi edersin? Yoksa Meryem anneye Mİ?" Büyük bir gözdağı vermiştim ona. Bu korku ona en az 1 ay giderdi ama ben daha kızın ismini bile bilmiyordum. "İsmin ne senin?" Yüzüme aval aval bakınca sinirlendim "dilini mi yuttun?" En sonunda söylemişti. "Afra. Benim ismim Afra"İsmini söyleyince özgüvenim daha da artmıştı. Nede olsa Azad'ın karısıydım. Bu kız pek güvenilir birine benzemiyordu veya bana öyle geliyordu ama benim hislerim beni hiçbir zaman yanıltmazdı. O yüzden o kızdan aşırı şüpheleniyordum sanki kızda bir şey vardı. "Sen bana soru sordun sıra bende o zaman" diye söyleyince ukala bir bakış atıp söylemesini bekledim. "Azad'ın seni gerçekten sevdiğini mi sanıyorsun hanım ağam?" Diyince sinirden gözüm dönmüştü "Bana bak küçük kız,seni ilk ve son defa uyarıyorum. Benimle iyi geçin"
Üstüne 2 kat daha korku saldım "Allah Allah yeni fahişeye bak sen" dediğimde elimin tersiyle tokadı geçirdim. Yerde iki büklüm olmuş kıvranıyordu ama hâla bana bir şeyler söyleme çabasındaydı "Azad senden nefret ediyor. Oğlun doğduğunda görüşürüz" diyince yerde olan başını alıp yüzüme karşı getirdim ve saçlarını çekmeye başladım "kıskanma pislik" dediğim sırada Azad ve Meryem ana gelip bizi ayırmaya çalıştı. Afra'yı öldürmek istercesine tokatlıyordum. Uzun süre bizi ayırtmadılar.
Meryem ana elini tezgaha vurduğunda hepimiz ona bakıyorduk. Tabi Afra yerde yatıyordu, Azad ise elini belime koymuş güzel gözlerinin içindeki sinirle bize bakıyordu. "Ne bu rezalet?" Meryem Hanım böyle sorunca nefes nefese kalmış bir şekilde Afra konuşmaya başlamıştı.
"Bu kız beni tokatladı" diyince üstüne atlayacakken Azad beni tuttu. Keşke onu daha çok dövseydim. "Bu kız bana fahişe dedi Azad" diye söyleyince Azad'ın gözleri Afra'yı buldu.EVET ARKADAŞLAR ÇOK HIZLI İLERLEDİĞİM DOĞRUDUR HEHEHE💙
(yorum-vote) yaparsanız sevinirim.•sizce Afra neden Filiz'le uğraşıyor?
•4,5 ay sonra neler olacak?•BU HİKAYEDE EN SEVMEDİĞİNİZ KİŞİ KİM VE NEDEN SEVMİYORSUNUZ
💘✨🧚🏻♀️🌸💕🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ (TAMAMLANDI)
Teen FictionYAPILAN BÜYÜK BİR HATA VE O HATA SONUCU ORATAYA ÇIKAN MASUM BİR BEBEK...YAĞIZ VE FİLİZ HAYATLARINA NASIL DEVAM EDECEKLER? •BAŞLANGIÇ TARİHİ: 15/04/2020 •BİTİŞ TARİHİ: 17/07/2020 "Ne var Filiz "Ciddi bir konu var "Dinliyorum "Benn...ben hamileyim "...