9| çatışma

10.5K 263 28
                                    

İzmir'e gitme meselesi şöyle oldu;
Bir sabah uyandığımda kızlardan mesaj gelmişti okudum ve İzmir'e gideceklerini öğrendim.
Bunun nedeni ise çok açık ve netti.
Ben Yağız'la ayrılırsam kızların yanına gidecektim ve Yağız orayı bilmediği için bulamayacaktı...İşte bunları yapmaya beni mecbur bırakmıştı.

İnşallah bunları yapmam ama insan bazen çok zor durumda kalabiliyormuş...Aleyna'yla evde yalnız kalmıştık sohbet ediyorduk ama aklım hâla Yağızdaydı.
Bana çok büyük bir ihanet etti ama çocuğumu babasız bırakamazdım.
Yağız'ın evde olduğunu biliyordum ve Aleyna'yla vedalaşıp üstümü giydim,eve doğru yol aldım...
20 dakika sonra eve girdim ve masanın üstünde bir tane kağıt vardı onun ne olduğunu merak edip masaya yöneldim.
Bu arada Yağız banyodaydı...

Masada bir sözleşme vardı şok geçirmiştim.Hemen elime alıp okumaya başladım.
Sözleşmenin kuralları şöyleydi
-bebek doğduktan 2 yıl sonra boşanıcaz
-bebek sende kalıcak ben masrafları karşılarım
-benim haberim olmadan evden çıkamazsın korumalar var
-evlilik boyunca temas yok
-Nereye gideceksen benimle gideceksin
Bunları okuduğumda gözlerim dolmuştu.Elimi daha belli olmayan karnıma koyup ağlamaya başladım.Böyle şeyleri nasıl yapabilirdim bebeğimi babasız büyütemezdim...Bebeğimin hayatı benimki gibi baba sevgisi görmeden olacaktı.Ben ağlarken arkamda birinin olduğumu farkettim.Arkamı döndüğümde Yağız bana bakıyordu.

"Bu ne

"Sözleşme

"Neden böyle bir şey yaptın

"Madem sen bana bebeğimi göstermek istemiyorsun.Al bebeğin senin olsun

"Çok yazık. Sana ve hayatına çok yazık Yağız

********

Odama çıktım,kendimi duşa attım ve karnıma baktım.Bebeğim babasız büyüyecekti aynı benim gibi hem doğru düzgün babasını görmeden hemde onun sevgisini hissetmeden.
Sıcak su bedenimi rahatlatmaya yetmişti.Duştan çıkınca elime ilk gelen bordo saten geceliğimi giydim ve kapıya sırtımı döndüm,oturur pozisyona geldim.Bebeğimle konuştum.
-Sen merak etme annecim baba seni çok seviyor korkma tamam mı.Anne de seni çok seviyor...Bebeğim benim:)
Karnımı o kadar sıkı tutuyordum ki sanki şu an biri benim bebeğimi alıp götürecekmiş gibi...

YAĞIZ'DAN DEVAM;

Yavaşça yatak odasının kapısını araladım ve Filiz karnını tutmuş ağlayarak bebeğiyle konuşuyordu.
Ben bebeğim babasız büyüsün istemezdim ama...
Yavaş adımlarla Filiz'in yanına gidip onun yanına oturdum ikimizde duvara yapıştırdığımız bebeğimizin ultrason fotoğraflarına bakıyorduk.Yanımda hüngür hüngür ağlıyordu.
Ayağa kalktı ve duvarda olan bebeğimizin ilk ultrason fotoğrafını aldı,önüme diz çöktü

"Bak Yağız bu oğlumuzun ilk fotoğrafı

"Oğlumuz mu?

"Evet oğlumuz. Dedi ve elimi karnına bastırdı

"Sen öğrendin mi

"Evet öğrendim sana sürpriz yapmak istemiştim ama yapamadım.

Filiz'i ayağa kaldırdım hâla ağlıyordu.Çok korkmuştu onu bırakıcam diye.
Bana sımsıkı sarıldı bende ona sımsıkı sarıldım onu asla bırakmicaktım asla!
Benim bir oğlum olacaktı oğlum...Onlara çok iyi bakıcam.

FİLİZ'DEN DEVAM;

Birbirimize sımsıkı sarıldık bir daha asla bırakmamak üzere...Oğlum,Yağızım ve ben. Tek varlığımı onlara adamıştım.
O sözleşme yırtıldığı için o kadar mutluydum ki içimde bir rahatlık vardı.
Gece saat 1.30 gibiydi.
Bir silah sesi geldi ve Yağızı uyandırdım ve ikimizde yere yattık.Ben çok korkuyordum gözyaşlarıma hakim olamadım.

"Sakin ol tamam mı geçicek.

"Bebeğime bir şey olmasın

"Burdan kurtulucaz sevgilim tamam mı

"Korkuyorum

"Korkma gel benimle

Perdeleri kapayıp üstümüzü giyinmeye başladık.Hem ağlıyor hem üstümü giyiniyordum.
gri eşofman
•beyaz bol tişört
•beyaz spor ayakkabım
Odadan çıkmadan önce oğlumun ultrason fotoğrafından 1 tane aldım ve koşmaya başladık.
Yağız elimi sıkı sıkı tutuyordu bende fotoğrafı sıkı sıkı tutuyordum.Çok kısa bir zaman sonra silah sesleri kesildi ve biz arabaya binmiştik nereye gittiğimizi bilmiyordum.Ama bir anda karnıma bir sancı girdi,pek belli etmesemde canım yanıyordu...Kendimi daha fazla tutamayıp ağzımdan küçük bir çığlık çıkardım.Mecburen hastaneye gitmek zorunda kaldık...

Merhaba canlarım 100 okuma sayısını geçmişiz.Size sonsuz teşekkür ederim bu işe başlarken bunları düşünmemiştim❤️🙏🏻Sizden ricam (paylaş-yorum-vote) sağlıcakla kalın...🥰öpüyorum

KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin