41| eski ve güzel

3K 114 17
                                    

Multi Medya: Umut Karahan'ın odası :)

Uçaktan indiğimizde saat çok geç olmuştu. Babam bize bir şoför göndermişti ve hep birlikte eve doğru yol almıştık. Yol boyu Filiz uyumuştu çünkü bu 4 ay onun için kolay olmamıştı. Aylarca işkence çekmişti ve ben onu yine koruyamamıştım. Ben malım ya
Eve geldiğimizde kapıyı bize Eslem açmıştı. Filiz onu görünce şok oldu. Birbirlerine sarıldılar ve çok yorgun olduğumuz için odamıza geçtik. Pijamalarımızı giyip yattık "çok özledim seni" dedim ona "bende seni" dedi ve gözlerimizi kapatıp uyuduk

FİLİZ'DEN DEVAM;

Gece saat 2.30 gibi bir şeydi ve gelen bildirim sesi ile uyandım. Yağız'ın telefonuna gecenin bu saatinde bildirim gelmişti. Merak edip telefonunu elime aldım ve mesajı okudum.

GÖNDEREN: MİTHAT YILMAZ

-Yağız Bey,bu saatte rahatsız ediyorum kusura bakmayın. Şirketimiz kurtuldu Yağız Bey. Geri almayı başardık ve sizin evinizdeki ipotek kalktı. Hayırlı olsun

Bu mesajı okuduğumda mutluluktan havalara uçtum çünkü kendi evimizin bahçesinde oğlum top oynayabilecekti. Hayallerime yaklaşıyorum
"yağız kalk" diye bağırmaya başladım "yağız" hala bağırıyordum "hııı" diye mırıldandı ve bu sefer bağırdım "YAĞIZ" korkup kalkmıştı.
"bebek mi geliyor?Lan arabayı hazırlayın" diyince kendimi tutamadım ve kahkaha attım. "hayır aşkım telefonuna bak" diyince hemen baktı ve mesajı görünce şok oldu.
"şimdi eve mi gidicez" kafasını salladı ve gecenin bu saatinde evdekilere haber verdi. Hakan baba çok sevinmişti çünkü şirkette olan insanlar onun için çok değerliymiş. Ve herkese haber verdikten sonra tekrar odamıza dönüp uyuduk. Bu sabah kalktığımda içimde kelebekler uçuşuyor gibiydi. Kalkıp giyinmeye başladım ve bu havalar için en güzel kombini yaptım. (Sonbahar)

Bu aralar en sevdiğim renk MOR olduğu için böyle kıyafetler giyiyordum ve aşırı rahatlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu aralar en sevdiğim renk MOR olduğu için böyle kıyafetler giyiyordum ve aşırı rahatlardı. Üstümü giyinip Yağız'ı uyandırdım ve oda üstüne takım elbisesini giyip şirkete gitti. Ama önce kahvaltıya indik. Masada Eslem'i görünce koşup üstüme atladı "Eslem yavaş" dedi Yağız ve oda utandı "nolcak canım halası sonuçta" hep birlikte gülüşüp masaya geçtik.

"bebeğin cinsiyeti ne?" Eslem böyle sorunca anladım ki Yağız söylememişti. Bende biraz meraklansın diye söylemedim "ya hadi söyle" aşırı meraklanmıştı "erkek" dedi Yağız ve hep birlikte ağızları açık kaldı. Bu kadar şaşırcak ne vardı ki? Neyse ben hayvan gibi önümde olan dolu tabağımı bitirdim ve Yağız hâla tabağımı dolduruyordu "ya patlicam yeter" dedim ama anlamıyordu "senin yüzünden 100 kilo olcam" diyince hafif bir tebessüm etti "kuş kadarsın" ya ben zayıf falan değildim gayet normalim demeyi çok isterdim ama anlamıyordu...

Zorla da olsa bitirmiştim tabağımda olanları. Bugün Yağızla evimize dönüp bebek odasını yapacaktık. Zaten eşyalarımızı almıştık ama yerleştirmek nasip olmamıştı. Bugün duvar için mavi ve beyaz boya ve mavi oyuncaklar gelecekti evimize hatta gelmiş olabilir. Yağız şirkette gitti ve dönüşte beni alacağını söyledi. Evde Eslem ile ben kalmıştık diğerleri dışarı çıktığı için koskoca ev bize kalmıştı "Filiz abla" şaşırmıştım çünkü ilk kez biri bana abla dedi "bana abla demene gerek yok tatlım" dedim ve yüzü samimi bir hal aldı "gel odama çıkalım" kendi odama çıkardım onu ve yatağa oturduk.

KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin