57| davet

2.3K 115 22
                                    

Multi Medya: Filiz'in davet için kıyafeti

Keyifli Okumalar Diliyorum💖

Gözlerimi açtığımda yanımda Yağız vardı. Lan ben uyumuş muyum? Daha doğrusu bu kadar uyumuş muyum? Neyse işte kalktım ve aşağı indim,evde kimsenin sesi çıkmıyordu. Bende oğlumun odasına girdim ve onu lego yaparken gördüm "günaydın annecim" diyip yanağından öptüm onu "günaydın anne" dedi. Onun bana anne demesi çok hoşuma gidiyordu. Güzel bir teklif ile sabahı başladık "hadi babayı uyandır" dedim ve koşarak odaya girdi tabi bende onun yanında gittim "baba hadi kalk" diyip öptü onu.

Uykusu olduğu için "biraz daha" dedi ve bizde en etkili yöntemi bulduk (su dökmek) tabiki.
"al bardağı" diyip verdim ve direk yüzüne döktü suyu "hay amı..." devamını getiremeden ağzını kapadım "burda 2 tane çocuğun var" dedim homurdanarak. İlk önce Umut'u aldı ve öptü,sonra da karnımı okşayıp öptü. İçimde hissettiğim kıpırdanmalar artık beni mutsuz ediyordu çünkü ben karnıma dokunduğumda hiç tepki yoktu ama Yağız dokunduğunda içerde savaş çıkarıyordu minik kızım. "küstüm" dedim kısık sesle ve kahvaltı hazırlamak için aşağı indim,yanımda ise oğlum vardı; Umut...

"anne bana krep yapar mısın" dedi ve yüzünde olan masum ifade ile ona "tabi yaparım" dedim "malzemeleri çıkar bakalım" diyip dolabı açtım ve onun arkasında durdum "yumurta al" dedim "süt çıkar" dedim ve birkaç malzemeyi çıkardık
Onu mutfak tezgahına oturttum ve bende krep yapmaya başladım. Onlar pişerken telefonumu almaya çıktım ve odadan gelen duş sesi ile duş aldığını anladım "anne koş" diye bağırdı ve ona bir şey oldu diye ödüm kopa kopa mutfağa koştum "noldu annecim" dedim ve elindeki maşayı gördüm "dur Umut" diyerek elinden aldım. Çocuk krepler yanacak diye korkmuştu.
Ama yanmamıştı "bak oldu" diyerek zafer gülüşü attım. Arkadan "mis gibi kokuyor" dedi ve gelip Umut'u tezgahtan kendi kucağına aldı, "siz mi yaptınız?" dedi ve "tabiki biz yaptık" dedim. Ona karşı küs olamıyordum ki...

YAĞIZ'DAN DEVAM;

Umut,kucağımdayken kapı çaldı ve birlikte kapıyı açmaya gittik. Kapıyı açtığımızda "oley" diye babaannesiyle dedesinin kucağına gitti Umut. Tabi halası da oradaydı ama ona sarılma gereği duymamıştı. E çocuk napsın her Allah'ın gününde onu görüyor bende olsam sarılmam

eslem: ooo kaynanamızda seviyormuş he. Tamda kahvaltı üzerine geldik,müsaittiniz dimi

yağız: lan ne kaynanası boş boş konuşma. Gel müsaitiz. Hoşgeldiniz anne,baba.

filiz: tabiki müsaitiz,buyrun hoşgeldiniz. Hakan babacım,Yelda annecim geçin oturun bende masayı hazırlıyayım.

hakan: sen yorulma kızım hamilesin sonuçta. Eslem,git yengene yardım et. Kızcağız tek kaldı

FİLİZ'DEN DEVAM;

Ben mutfakta güzel bir kahvaltı hazırlarken Eslem geldi ve yine aynı muhabbeti açtı

eslem: yenge ben aşık oldum

filiz: valla yine aynı konu Eslem. Katiyen abin duymasın sonra bana kızıyor tamam mı?

eslem: ya tamam tamam. Aynı fakültede okuyoruz. Sürekli bana bir şey alıyor yani kendine ne alıyorsa banada alıyor ve sürekli beni koruyup kolluyor. Anladın mı?

filiz: anladım tatlım anladım ama ben senin iyiliğini istediğim için böyle diyorum. Önceki aşık olduğunda neler yaşadığımızı biliyorsun. Biz abinle normal bir şekilde tanışmadık ve normal bir şekilde evlenmedik,yaşadığım tecrübeden söylüyorum; acele etme tamam mı?

KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin