16| yeni iş

5.1K 167 31
                                    

kendiniz gibi boş yorum yapmayın :)

Eslem'in odasına doğru yürüdüm.Bir üst kata çıktığımda hemşirelerden biri gelip beni odama götürmeye çalıştı.
Sakin bir tavırla istemediğimi belirtip sadece 5 dakika izin vermesini söyledim.
Kafasını olumlu anlamda salladım ve odaya girdim.Eslem arkasını dönmüş yatıyordu bende yanındaki koltuğa oturdum ama yanlışlıkla uyandırdım.

"Filiz abla noldu. Dedi uykulu bir sesle

"Eslem bana yardım etmen lazım. Dedim ve merakla beni dinlemeye başladı.

"Ne istiyorsun Filiz abla. Dedi

"Benim burdan çıkmam lazım yalvarıyorum sana.Yardım et. Dedim ve gözlerim dolu bir şekilde ona baktım.

"Bu çok tehlikeli abim duyarsa bu hastaneyi başlarına yıkar. Dedi

"Bak Eslem,abin beni unuttu ama ben onu unutmadım ve benim onu bulmam lazım.

"Nasıl yapacaksın peki? Dedi ve planımı anlattım ona.

YAĞIZ'DAN DEVAM;

Sonunda İzmir'e gelmiştim.Hemen telefonumu alıp Aliyi aradım ve nerede olduğunu sordum.
Her zamanki cafede oturuyordu.Onun yanına doğru gittim.

"Ooo kanki hoşgeldin uğramadın bayadır?

"Bundan sonra hep burdayım Ali gidecek yerim kalmadı.

"O ne demek lan?

"Bitti Ali bitti.Şirket battı her şey elimden alındı.Filiz akıl hastanesine yattı,oğlum öldü. Daha anlatacak bir şey yok böyle işte.

"Oo oğlum siz baya şey yaşamışsınız lan

Onun yanında olan evime yerleşeceğimi söyledim ve onay verdi ve birlikte birer kahve içip eve geçtik.
Filiz çıktığında bizi bulamayacak gibiydi çünkü daha önce böyle bir yere geldiğinden bahsetmemişti.

Ali'yle işten bahsettik onun çalıştığı cafede çalışacaktım.Bir süreliğine garsonluk gibi bir şeydi ama biliyordum bu zamanlarda geçecekti.
Hemen girişimi yaptılar ve çalışmaya başladım.
Aslında ilk gün olarak normal geçmişti ama koskoca Yağız Karahan,İzmir'de kıytırık bir cafede garsonluk yapıyordu.Olacak iş değildi...

FİLİZ'DEN DEVAM;

Tabiki planlarımda bir sorun çıkmıştı ve ben bu lanet olası yerden kaçamamıştım.Çünkü ben bir aptalım ve ne yaptığımı bilmiyorum hatta Yağızın'da dediği gibi ben bir deliyim. Ben bir akıl hastasıyım,ben bir manyağım...
Doktorumun söylemesine göre yarın ziyaretime Aleyna,Burçin ve Sinem gelecekti. Ama neden Yağız gelmiyordu?Beni unutmuştu çünkü.
Bana söz verdi ama daha 1 hafta bile olmadı ve hiçbir sözünü tutamadı.

Kendimi rahat olan yatağıma bıraktım ve derin bir uykuya geçtim.Ama bu uyku uzun sürmedi çünkü hemşire gelip ilaçlarımı içmemi söyledi.
İtiraz etmeden içtim çünkü itiraz edersem buradan çıkamam ve Yağız'ı göremem.Sırf onun için hayata tutunmayı tercih etmiştim.

5 saat sonra;

Hemşire tekrardan ilaçlarımı getirdi ve içtim. Günde 2 kere içtiğim bu ilaç beni günden güne iyileştiriyordu ve ben bir adım daha Yağızıma yaklaşıyordum.
Gün içinde çok yorulduğum içim kendimi bu sefer tamamen uykunun kollarına bıraktım.

YAĞIZ'DAN DEVAM;

İlk iş günümü sorunsuz ve sıkıntısız bir şekilde atlatmıştım.
Cafeyi toplayıp Ali ile benim evime geçtik. Kendimi koltuğa bırakıp Filiz'i düşünmeye başladım.Acaba şimdi nasıl,kiminle,ne yapıyor
onu çok merak ediyordum ama bir türlü cesaretimi toplayıp onun karşısına çıkamıyordum.
Çünkü karşısında parasız pulsuz bir Yağız görmek istemezdi.
Bunları düşünerek uykuya daldım.

ALİ'DEN DEVAM;

Mutfağa gidip geldim ve Yağız'ı uyurken gördüm.O kızı çok sevdiği apaçık ortadaydı. Yağız bu zamana kadar birçok kızla yatıp kalkmıştır ama hiçbirine bu gözle bu aşkla bakmadı.Filiz Yağız'ı çok etkilemişti.

Yağız'ın uyuduğunu görünce onu salondan alıp odasına götürdüm ve bende kendi evime doğru gitmeye başladım

not:arkadaşlar Sinem ve Ali sevgili. Söylemeyi unuttum fksnxjsmznx :)

Evim yakın olduğu için yürümeyi tercih ettim ve telefonum çaldı.

ARAYAN: AŞKIM❤️

"Efendim sevgilim
"Ali çok sıkıldım konuşalım mı?
"Sen iste yeterki.Nasılsın aşkım?
"İyiyim kuzum sen?
"Bende iyiyim ne olsun işte.
"Nerdesin sen özledim
"İzmir'deyim
"İzmir mi?
"Ne İzmir'i Sinem?
"Ali lafı çevirmeye çalışma neden İzmirdesin?
"Ya işte benim çalıştığım yer var ordayım.
"Hmm peki. Aşkım Yağız'a ulaşabildin mi?Geçen gün Filiz hastaneden aramış ve ulaşamamış ve kız tekrardan kriz geçirmiş ya...
"Sinem
"Efendim
"Yağız burda şu an onun evinden çıktım kendi evime gidiyorum.
"Ne nasıl yani?
"Karahan Holding battı ve Yağız sırf Filiz üzülmesin diye onu bıraktı ve buraya geldi.
-dıt...dıt...dıt

*****************

Evet canlarım okuma sayımız artıyor🥰
Çooook teşekkür ederim <3

•sizce telefon neden bir anda kapandı?
•Ali ne yapacak?
•Bundan sonra işler nasıl olacak?

Arkadaşlar mesaj panoma gelen mesajlara cevap veremiyorum mümkün olduğunca yorum yaparsanız sevinirim❤️😊
(Paylaş-yorum-vote)
İYİ SAHURLAR🖤❤️🇹🇷

KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin