35| cinsiyet

4K 118 17
                                    

Onu seviyordum,Filiz sadece bana aitti. Onu kimseye veremezdim, onu kendimden bile kıskanıyordum...Öptüğümde bana karşılık vermemişti. Bu canımı acıtmıştı,beni sevmediğinin kanıtıydı bu. Ömür boyu beni sevmeyecekti. Benden nefret edecekti. Ama ben hep gözü kara bir insandım ve istediğimi ne şekilde olursa olsun alırdım.
Onu tekrar kendime çekip öpmeye başladım. Karşılık vermiyordu hâla. İyice sıktım onu.

"Karşılık ver. Dedim onun duyabileceği kadar. Ama dediğimi yapmıyordu. İnatla.

"Senden nefret ediyorum Azad Taşçı. Dedi ve onu bütün gücümle ittim.

Kendimi kaybetmişim o anda. Tüm gücümle onu ittim ve yere düşmesini sağladım. Ah aptal kafam ya ben böyle bir şeyi nasıl yapabildim? Yerde kıvrandığını farkettim. Ayağa bile kalkamıyordu. Canının yandığını farkettim.
Yanına gidip kucağıma aldım ve aşağı inip Yağız'a arabayı hazırlamasını söyledim. Filiz kucağımda kıvranıyordu. Acısını hissetmiştim.

YAZARDAN DEVAM;

Yağız,Filiz ve Azad arabaya binip hastaneye gitmeye başladılar. Yağız,karısına ve çocuğuna bir şey olmasından korkarken,Azad ağa yaptığı yanlışı sorguluyordu. Genç kızı arka koltuğa yatırdı Azad. Ardından kendisinde yanına oturdu. Onu kollarıyla sardı ve sakinleşmesini sağlamaya çalıştı ama olmuyordu.

Yağız bu adama tip tip bakıyordu. Çünkü onun zarar verdiğini biliyordu. Filiz arkada kıvranıyordu. Canı yanıyordu.

Bebeğim ölmesin lütfen. Diye bağırdı Filiz.

İşte bu cümleyle birlikte Yağız ağlamaya başladı. Kendi çocuğunu göz göre kaybetmek istemiyordu. Hastaneye gelene kadar Filiz'in bağırmaları kulağından gitmemişti. Aynı zamanda Azad'ın Filiz'e dokunmasından nefret ediyordu. Hastaneye geldiklerinde Azad ağa Filiz'i kucağına alıp doktorun odasına götürdü.
Doktorun odasında Filiz,Azad ve Yağız vardı. Ama Azad'ı zorla odadan çıkarmıştı Filiz. Odada sadece Yağız ve Filiz vardı. Doktor odaya girince Filiz karnını açtı ve kontrol etti doktor. Bakışları normal olmayan doktor biraz endişeli bir şekilde Filiz'e baktı.

"Siz Azad Bey'in karısısınız dimi? Diye sordu ve Yağız tam ağzını açacakken Filiz onu susturdu.

"Evet ben karısıyım. Buda kuzenim. Diyip Yağız'ı işaret etti eliyle. Doktor anlamıştı.

"Filiz Hanım,hamileliğiniz çok riskli geçiyor. Kendinize dikkat etmelisiniz. Sinir,stres ve üzüntüden uzak durun. Sağlığınız için.

Doktor hanım odadan çıktı ve Yağızla Filiz odada tek kalmıştı. Fırsattan istifade genç adam hemen Filiz'in yanına oturup. Kendi çocuğunu sevmeye başladı. Bu haraket her zaman Filiz'i mutlu ederdi. Yağız'ın aklına dahiyane bir fikir gelmişti. Bu fikir tıkır tıkır işlerse her şey düzelebilirdi. Plan şöyleydi;

•bundan sonraki aylarda Azad'a yakın davranması lazımdı Filiz'in. Eğer Azad bu ilgi ve alakadan sıkılırsa Filiz'le kavga edebilirdi. Bu sayede ayrılabilirlerdi.

3 AY SONRA FİLİZ'DEN DEVAM;

Bu sabah boynumdaki nefes ile uyandım. Azad'la birbirimize sarılmış uyuyorduk. Tabi istemiyordum ama Yağız'ın yaptığı plan için Bunları yapmam lazımdı. Bundan sonra Azad'la gereğinden daha,çok daha fazla samimi olmam gerekiyordu. Ve öyle olacaktı.

Hatta o beni öptüğünde benimde ona karşılık vermem lazımdı ve bunları bana Yağız söylemişti. Hayretler içerisindeyim bunları duyunca ama mecburen yapmam lazımdı. Azad beni kendine iyice yaslayınca ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı ve Azad'ı uyandırmıştım.

KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin