53| asistan

2.3K 99 19
                                    

merhaba canlar👋sizleri özledim ya. Bence bu bölümde bombaları patlatın. Hadi iyi okumalar sizi seviyorum💕
Vote ve yorum yaptığınız için hemen bölümü attım. Değerimi bilin heheheh

Sabah uyandığımda içimde sıkıntılı bir his vardı. Sanki boğazımı sıkıyorlardı ve  ben kurtulamıyordum "yağız" diye sağıma döndüm ve onu göremedim. Üstümü başımı giyinip kendime son bir kez aynada baktım. Üstümü düz ve geniş omuzu olan mavi bir bluz. Altıma ise beyaz bir pantolon,tabi pantolonlarım dar gelmeye başlamıştı çünkü karnım iyice belli oluyordu. Çok az parfüm sıkıp odadan çıktım. Ama aptal kafam yüzünden telefonumu unuttum ve odaya geri döndüm.

Şarjı %100 olan telefonumu alıp koridorun başındaki odaya yöneldim ve oğlumun odasına girdim. Ama oda yoktu? O zaman bunlar nerde
Hızlı adımlarımı alt kata çevirdim.Kapıların ve camların kapalı olduğunu farkedince ağlayasım gelmişti. Bunlar nerdeydi ya? O anda gelen bildirim sesi ile Yağız'ın mesajına baktım.

-günaydın güzelim. Bugün biraz erken çıkmak zorunda kaldım. Umut'u merak etme çünkü okula ben bıraktım. Sen git korumalardan birine,seni şirkete getirir
Toplantımız 13.00'da başlıyor sevgilim:)

Mesajı okur okumaz çantamı alıp dışarı çıktım ve korumalardan biri ile şirkete gittim. İçeri girdiğimde ilk olarak bana doğru gelen Yağız'ı gördüm. Gidip ona sarıldım "hoşgeldin" dedi ve bende "hoşbuldum" dedim. Evde kahvaltı yapmadığım için acıkmıştım doğrusu. En iyisi kafeteryaya gidip tost yemekti diye düşündüm ve Yağız odasına geçince bende aşağı indim

Şu an önümde olan çift kaşarlı tostu hem izliyor hemde yiyordum. O kadar güzellerde ki anlatamam "filiz hanım bir şey ister misiniz?" diye sordu garsonlardan bir tanesi ve hayır anlamında kafamı salladım "yine mi?" bu ses çok tanıdıktı. Evet Yağız şu an karşımdaydı "kızının canı istiyor" dedim ve güldü bana. Aslında bende kendimi tutamayarak güldüm. Tostum bitince masadan ayrıldık ve toplantı için hazırlıklar yaptık. Bugünkü toplantı çok önemliydi. Özellikle benim için...Çünkü bunu organize eden ve gerçekleştirecek olan bendim. Umarım istediğim proje gerçekleşir...Umarım.

Gereken üyeler gelince toplantıya başladık ve olması gerektiği gibi,hazırladığım slaytlarda olan projelerimi gözler önüne çıkardım. Herkes hayranlıkla bakıyordu ekrana. Tabi bende aşırı heyecanla onların kararını ve kendi sonucumu bekliyordum. Elemanlardan biri "bence proje gayet güzel ve başarılı" diyince gözbebeklerim bile mutluluktan havalara uçacaktı. Çok motive olmuştum derken biri daha projem hakkında konuştu "bunu onaylasak iyi olur" dedi ve son yanıt bekleniyordu. Tabiki YAĞIZ KARAHAN.

"kabul edildi" diyince onu öpesim geldi ama burda olmaz. Ah Filiz neler düşünüyorsun ya! "teşekkür ederim hepinize" dedim ve odadan çıkıp kendi odama geçtim. Dosyalarını çekmece ve dolabıma yerleştirdikten sonra dinlenmem için biraz mola verip odamdaki deri koltuğa uzandım. Kafamdaki düşünceler beni tamamen çürütüyordu hatta bitiriyordu. Allah kahretsin! Bunlar yüzünden dinlenemedim ve kalkıp odamdaki dosyaları tekrar düzenledim. İkizler burcu olmama rağmen Başak burcunun çokça özelliklerini taşıyordum. Hem titiz hem düzenli
Off yine kapı çalıyordu "gir" dedim ve gelen Esra ablaydı "gel Esra ablacım" dedim ve içeri girip elindeki dosyaları verdi "bunlar nedir?"

"yeni işe alınacak bir kızın CV'si" dediğinde hemen açıp okudum "ben çıkıyorum" dedi ve çıktı. İşte şimdi en sevdiğim kısım başlıyordu. İşe alınacak kişilerin özgeçmişini okumayı çok seviyordum. Elimde olan dosyada kızın 21 yaşında olduğunu ve açıkçası güzel olduğunu farkettim. Kesinlikle bu kız,Yağız'ın asistanı olamazdı yani ben buna izin vermezdim! Dosyayı alıp Yağız'ın odasına doğru ilerledim çünkü bu kızın bugün buraya geleceğini söylemişlerdi. Bende FİLİZ KARAHAN isem öldürürdüm,parçalardım onu...

YAĞIZ'DAN DEVAM;

Yeni asistan kız gelmişti ve tamda üstüme kahveyi dökmüştü. Yeni kız eline peçetelik alıp üstümü silmeye başlamıştı ve şaşırmıştım... "noluyor burda?" içimden hassiktir dedim çünkü Filiz gelmişti ve bizi böyle görmüştü "Yağız Bey,çalışanlarınıza kapı çalma adetini öğretmemişsiniz galiba" dedi Jale(yeni kız). İşte şimdi sıçtık ya. Filiz'in gazabından koru yarabbim "sen ağzını topla ağzını" dedi Filiz. "kavga istemiyorum" dedim ve yedekte olan gömleğimi ve pantolonumu alıp yan odaya geçtim. Tek sorun vardı oda; Filiz'di.

FİLİZ'DEN DEVAM;

Daha dünkü sürtük,gelmiş benimle yarışıyor. Gülünecek iş doğrusu. Yağız içeri geçince fırsattan istifade Jale'nin yanına gittim ve "pardonda sen kimsin?" dedi "ben kimim biliyor musun" dedim ve parmağımdaki yüzüğü "Yağız Karahan'ın karısı" şişkin ve çok belirgin olan karnımı göstererek "onun çocuğunu taşıyan biriyim tatlım" diyip masaya geçtim. Masada olan çerçeveyi alıp ona doğru tuttum. İçinde dördümüzün fotoğrafı vardı.

Karnımdaki minik kızım,oğlum,yağız ve ben "bence bu özet oldu sana" diyerek koydum. Arkadan gelen ses ile döndüm "geldim" diyen Yağız'a baktım. Adam taş gibiydi maşallah be. "işe alındın" diyince gözlerimden alevler çıktı resmen. Yağız nasıl böyle bir şeyi kabul etti? "saçmalama" dedim ama cevap vermedi "teşekkür ederim Yağız Bey" diyip odadan çıktı. Şu an aklımdan geçenlerin tarifi yoktu ama tek gerçek; BU KIZ YAĞIZ'IN İSTEKLERİNİ YERİNE GETİRECEKTİ! istemiyordum onu. "konuşma benimle" diyip odadan çıkacakken beni tutup kendine bastırdı "seni seviyorum" dedi ama cidden kırılmıştım "ben sevmiyorum" diyip çıktım odadan. Eğer ben Filiz isem bu kıza burayı dar edecektim. Hatta dünyayı dar edecektim ona. Kimse benimle uğraşamaz!

Odama girip çantamı aldım çünkü bugün Umut'u ben alacaktım ve ordan eve geçip onu bırakacaktım daha sonra Sinem ile cafeye gidecektik. Sinemler İstanbul'a döndüğü iyi olmuştu özellikle benim için...Sürekli buluştuk ve öyle yapmaya devam ediyorduk. Taksiyi çağırdım ve Umut'un okuluna gittim. Koşarak bana geldi ve sarıldı "anne bak özge" dedi ve arkasındaki kızı gösterdi. Gerçekten çok tatlı bir kız çocuğuydu "babası içerde hadi tanışın" diyince onu haklı bulup içeri girdim.
"anne bak orda" dedi ve adamda bunu duyunca arkasını döndü. O adamı görünce şok oldum.


selam kuzucuklarım👋bence biraz meraklansanız fena olmaz :) hadi tahminleri alalım? Sizi çok seviyorum

—> sizce filiz,kimi gördü?

| bölüm sınırı |
•4 oy ve 3 yorum 💚💚💚💚

KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin