FİLİZ'DEN DEVAM;
Salonda oturuyordum.Ama ruhum benimle değildi.Sadece bedenim burda oturuyordu.Odama gitmek için ayağa kalktım ve yine elimden kan aktığını gördüm.O an elime ne geçtiyse parçalamak istedim ve önümde duran sehpaya vurmaya başladım.
Üzerinde cam olan sehpa kırılmıyordu.Benim sehpaya vurduğumu gören Yağız yanıma gelip beni belimden çekti.
Ve bana kızdı.Belki kızmakta haklıydı ama kendime hakim olamıyordum.
Ayağım pansumanlı olduğu için Yağız beni kucağına alıp odaya götürdü.
Odada otururken kapı sesi duydum ve diğer seslerden anladım ki kızlar gelmişti.
Bir süre sonra bir kapı sesi daha gelince içime bir sıkıntı düştü.Psikolog gelmiştiYELDA'DAN DEVAM;
Zil çalınca kapıyı açmaya gittim.Gelen kişi psikolog Ece Hanımdı.
İçeri alıp birer kahve içtik ve durumları anlattım farkettim ki Ece Hanımın bile morali bozulmuştu.Ve bana dediği cümle ile şok üstüne şok yaşadım.
-bende bebeğimi kaybettiğinde böyleydim.
Demek bu yüzden buraya gelmek için bu kadar ısrarcıydı.
Biz kahvelerimizi içtikten sonra yavaş adımlarla Filiz'in odasına ilerledik.Odanın kapısına geldiğimizde derin bir soluk alıp kapıyı açtım.Filiz yatakta oturuyordu Yağız'da yanında oturuyordu."Filiz yavrum.Psikolog Ece hanım geldi.
"Merhaba Filiz hanım
"Merhaba
"Biz Filiz hanımla yalnız kalsak iyi olur
Yağızı alıp odadan çıktım.
Alt kata indik ve kızlarla Filiz'in hobilerinden bahsettik belki bu iyi gelebilirdi.FİLİZ'DEN DEVAM;
Psikolog odaya girdiğinde ne hissettiğimi bilmiyordum.
Ona ne anlatacağımı,ne konuşacağımızı,bana ne olacağını bilmiyordum.Tek bildiğim şey vardı oda bundan sonra hayatımın boka saracağıydı...Bütün düzenim altüst olmuştu."Merhaba Filiz nasılsın
"Seninle pek konuşmak istemiyorum psikolog hanım.Sadece bana şunun cevabını ver.Çocuğun var mı Ece
"Evet bir kızım var
"O ölse nasıl hissederdin.İşte şu an o histeyim
"Sizi anlıyorum ama...
"Aması falan yok benim oğlum öldü çık şimdi odadan
Onu odadan gönderince rahatlamıştım.Uyumaya çalıştım gözlerimi kapadım ama olmuyordu.
Günlerdir aldığım uyku ilaçları yüzünden uyuyamıyordum.Artık onlar bile işe yaramıyordu.
Bende üstümü değiştirdim
•siyah tayt
•uzun geniş siyah tişört
•beyaz çorap
Bunları giyinip odadan çıktım.Upuzun koridordan geçtim.
İlaçların etkisiyle hafif baş dönmesi yaşıyordum.Hâla oğlumu görüyordum ama bir iki gün öncesine göre daha az görüyordum onu.
Ben merdivenlerden inerken aşağıdaki konuşmalara şahit oldum.Yağız beni akıl hastanesine yatırmayı düşünüyormuş.Merdivenin basamaklarının birine yığılıp onları dinlemeye başladım.
Ciddi bir tedavi sürecine gireceğimden bahsediyorlardı.O an çok korkmuştum.Bir daha asla ama asla onları göremeyeceğimi düşündüm.
Koşar adımlarla salona indim herkes beni görünce şok oldu.Tabi Ece hanım gitmişti.Hemen Yağız'ın yakasına yapıştım gözyaşlarıma hakim olamadım."Ben deli miyim Yağız?
"Hayır birtanem.
"O zaman benim akıl hastanesinde ne işim var?
"Güzelim her şey senin iyiliğin için.
"İstemiyorum anladın mı istemiyorum!
YAĞIZ'DAN DEVAM;
Bizi duymuştu.
Akıl hastanesine gitmek istemediğini söyledi ve tekrar odasına gitti.
Artık bu raddeden sonra ne yapacağımı,nasıl yapacağımı bilmiyordum...En iyisi Filiz'in doktorunu aramak diye düşünüp aradım ve bu durumu sordum.
-evet Yağız Bey en iyisi ruh ve sinir hastalıkları bölümüdür.
Dedi ve artık kesin bir sonuca ulaşmıştık.En yakın zamanda Filiz'in tedavisini başlatacaktık.****
Bu fikri kızlara da danıştım.Onlarla da kesin bir sonuca ulaştık.
Şimdi sıra Filiz'e gelmişti.Bu duruma alışması lazımdı.
Hepimiz Filiz'in odasına gittik.FİLİZ'DEN DEVAM;
Akıl hastanesine gideceğimi anlayınca bu duruma alışmam gerektiğini anladım ve kendi bavulumu alıp içine kıyafetlerimi koydum.Daha sonra bebeğimin ultrason fotoğraflarını alıp bavuluma koydum ve Yağızları beklemeye başladım.
Benim için kolay bir seçim olmadı ama bunu yapmak zorundaydım çünkü her şey düzelebilirdi.
Dizlerimi karnıma çektim ve onları beklemeye başladım.Hayatımın en zor kararını bugün almıştım.
Bir vakit sonra kapı açıldı ve herkes odama girdi ama Yağız onları çıkarttı ve odada ikimiz kaldık.****
Geldi yanıma oturdu.Yağızı ilk defa bu kadar ağlarken görmüş olabilirdim.
Elimi sımsıkı tuttu ve konuşmaya başladı;"Filizim
"Yağız
"Ben senin her zaman yanında olucam ve seni asla bırakmam tamam mı
"Beni unutur musun
"Hayır hayatım hayır.Bak sen ordan çıkıcaksın ve biz yepyeni bir hayata adım atıcaz
"Tamam ama ben ne zaman istersem çıkar beni tamam mı
"Tamam güzelim. Dedim ve ağlamaya başladı
Bana sımsıkı sarıldı ve bavulumu alıp arabaya götürdü.
Bende yavaş adımlarla aşağıya indim ve Yelda anneyle,Burçin ve Sinemle vedalaştım."Üzülme kızım her şey düzelecek.
"Kanka üzülme biz senin yanına gelicez,birlikte yine dedikodu yapıcaz.Üzülme meleğim benim
"Beni unutmayın kızlar tamam mı. Dedim ve onlarda ağlamaya başladı.Sarıldılar bana
"Sen hep bizimlesin Filiz'im :)
YAĞIZ'DAN DEVAM;
Arabaya bindik ve hastaneye doğru gitmeye başladık.
Ona orada nasıl bakacaklar,ne yapacaklar bilmiyordum ama özel bir bakıma ihtiyacı olacaktı.
Yaklaşık 10 dk sonra hastanenin önünde durduk ve arabada son konuşmayı yaptım"Filizim
"Yağız korkuyorum. Dedi ağlayarak
"Korkma ben hep gelicem.
"————
Hiç bir şey demedi ve indik.
İstemeyerek bile olsa hastaneye girişi yaptık.
Filiz'in odası en temiz en rahat odaydı ben öyle istemiştim.
Doktorla konuştum ve Filiz'e haftada bir şok cihazı ile şok vereceklerini söyledi.
İçim acıdı onu o halde düşününce...Ben kendi ellerimle onu odasına yerleştirdim.Sonra doktorun yanına gittim ve Filiz'i iyileştirmesi için ona 5 ay verdim."Bana bak doktor karım eğer 5 ay içinde iyileşmezse burayı başınıza yıkarım.
"Bakın Yağız Bey..
"Konu kapandı doktor ben son sözümü söyledim hadi eyvallah.
Dedim ve Filiz'in odasına son kez girdim.Yanına gittim ve benim yüzüme bile bakmıyordu.
Onu buraya getirdiğim için bana kızıyordu ama mecburdum...
-ben hep senin yanında olucam Filizim senin Yağız'ın hep yanında...Seni seviyorum güzelim:)
Dedim ve odadan çıktım.Bu hastaneden Aysun diye bir hasta bakıcı seçtim.Artık Filiz'le o ilgilenecekti.Başkası dokunamaz!Evet pamuk şekerlerim güzel bir bölüm bıraktığımı düşünüyorum❤️🙈400 okuma sayısını geçtik hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim...(paylaş-yorum-vote) yaparsanız çok mutlu olurum :)
🌸yazar_spinx🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ (TAMAMLANDI)
أدب المراهقينYAPILAN BÜYÜK BİR HATA VE O HATA SONUCU ORATAYA ÇIKAN MASUM BİR BEBEK...YAĞIZ VE FİLİZ HAYATLARINA NASIL DEVAM EDECEKLER? •BAŞLANGIÇ TARİHİ: 15/04/2020 •BİTİŞ TARİHİ: 17/07/2020 "Ne var Filiz "Ciddi bir konu var "Dinliyorum "Benn...ben hamileyim "...