-dıt...dıt...dıt
Telefonu bir anda kapandı.Sanırım şarjı bitti diye düşünüp yoluma devam ettim.
SİNEM'DEN DEVAM;
Telefonum bir anda kapandı.Biri telefonu elimden çekmişti arkamı döndüğümde Filiz'in eski sevgilisi Ceyhun'u gördüm ve nutkum tutuldu.
Onu ilk defa bu şekilde görmüştüm.Gözleri dönmüş,içki içmiş...Bana öyle bir bakıyordu ki gözlerinden ateş çıkıyordu.
Kendi odama doğru koşmaya başladım arkamdan gelip beni belimden kendine bastırdıAramızda çok az mesafe vardı.Beni öpmesinden korkuyordum hemde çok..Kolumu sıkmayı bıraktı ve beni Filiz'in odasına götürdü
Onun yatağına oturdu ve eskiden Filiz'e aldığı kolyeyi çıkarmamı istedi.
Hemen dolabından aldım o kolyeyi ve Ceyhun'a verdim."Filiz nerde? Dedi acı dolu sesiyle
"Senin asla bulamayacağın bir yerde? Dedim
"Sinem söyle işte? Dedi ve beni duvara sıkıştırdı.
"Akıl hastanesinde köpek herif. Dedim ve şok oldu.Beni bıraktı
"Nasıl akıl hastanesinde lan?
"Her şeyi sana en başından anlatıcam
"Anlat. Dedi
"Sen o gece barda Filiz'i aldatınca çok içmiş ve biriyle arasında bir şeyler geçmiş.Sonra Filiz hamile kaldı ve o kişiyle evlendi.Ama bebeği 4 aylıkken öldü ve kız akıl hastası oldu hemde ciddi bir derecede.
"Filiz'i hamile bırakan şerefsiz kim lan? Dedi
"Yağız Karahan git gücün yetiyorsa öldür lan adamsan.Ama Filiz bunu öğrenirse seni yaşatmaz...
"Kes sesini Sinem adamın yerini ver! Dedi
"Vermiyorum lan piç napıcan?
Dedim ve yüzüme sert bir tokat yedim.Şu an yerde ağlıyordum ve Ceyhun evden çıkmıştı.Ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde yerden kalktım ama benim birinden yardım almam lazımdı çünkü o herif Filiz'i bulabilirdi.
Hemen telefonumu alıp Ali'yi aradım ve ağlıyordum.ARANAN; KALBİM❤️
"Alo Sinem noldu?
"Ali İstanbul'a gelmen lazım çok kötüyüm.
"Aşkım burayı bırakamam ki
"Ali tokat yedim suratıma.
"Kim attı lan o tokadı?
"Ceyhun. Filiz'in eski sevgilisi eve geldi.
"Tamam sen merak etme geliyorum.Dayan Sinem gece 2-3 gibi ordayım.
"Tamam korkuyorum.Telefonu kapadı ve bende bütün kapıları kitledim.Ceyhun'un bana bir şey yapmasından çok korkuyordum çünkü Ceyhun benim en eski sevgilimdi ve bunu Ali dışında herkes biliyordu
Ona bunu söylemeye cesaretim yoktu çünkü beni terk edebilirdi ve bunu göze alamazdım. Bunlar olurken Filiz ne haldeydi onu merak ediyordum...FİLİZ'DEN DEVAM;
Uyurken yanımda hayal meyal hemşirelerin geldiğini görmüştüm.
İlaçlarımı hazırlayıp gidiyorlardı.Ertesi gün şok odasına gireceğim için ilaçlarımın dozunu artırmışlardı.Serum takıp gitti hemşirelerden biri...Gece saat 2-3 gibiydi ve bir sesle uyandım. Korkmuştum ve bana ait hemşireyi çağırdım. Yanıma gelince onunla oturup konuşmak isterdim ama ben bir akıl hastası olduğum için kimse beni dinlemezdi.
Sorun olmadığını söyleyip odadan çıkınca tekrar uykuya daldım.ALİ'DEN DEVAM;
Zorlu bir yolculuğun ardından Sinem'in evinin önünde durmuştum ve hızlı adımlarla merdivenleri çıktım.
Kapıyı bir iki kez tıklattım ama açmadı.Son kez tıklattığımda kapıyı açtı ama iyi değildi. Yüzü bembeyaz olmuştu.
Onu içeri geçirdiğimde dikkatimi tek çeken şey;Burçinin evde olmamasıydı...Birlikte koltuğa uzandık ve onu belinden sarmaladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ (TAMAMLANDI)
TeenfikceYAPILAN BÜYÜK BİR HATA VE O HATA SONUCU ORATAYA ÇIKAN MASUM BİR BEBEK...YAĞIZ VE FİLİZ HAYATLARINA NASIL DEVAM EDECEKLER? •BAŞLANGIÇ TARİHİ: 15/04/2020 •BİTİŞ TARİHİ: 17/07/2020 "Ne var Filiz "Ciddi bir konu var "Dinliyorum "Benn...ben hamileyim "...