çok hızlı yorum ve vote geldiği için ben bu bölümleri hemen atabiliyorum☺️
Sizi çoooooook seviyorum💕iyi okumalar diliyorum ;)
Bugün daha ayrı bir heyecanla uyandım. Eslem bize gelecekti ardından hastaneye gidip kızımın kalp atışlarını dinleyip kontrol yaptıracaktık. Yağız gelmeyecekti çünkü şirketin lansmanları ve toplantıları bitmiyordu. En son toplantıyı ben yaptım ve bitti zannetmiştim ama bitmedi. Sanırım bu sene tatile gitmeyiz "günaydın" dedi beni yanağımdan öperek. Bende aynı şeyi yaptım ve "günaydın" dedim "işe geç kalcam" diyip yataktan kalktı
"aşkım bugün cumartesi" diyince bana gülerek baktı "ben unuttum ya" diyince içimden bir hevesle yatağın üstüne çıktım ve kendimi geri çekip ardından ileriye doğru,Yağız'ın kucağına atladım "kızım napıyorsun" diyip bana güldü. Beni kucağından hiç indirmeden odadan çıktı. "indir ya" dedim ama fayda yok "hayır" diyordu ve daha da sıkı sarıldım boynuna "canım acıdı" dedim ve tabiki acımıyordu "yalan söyleme" diyince tüm vücudumun kızardığını farkettim.
"anne" diyen yöne baktığımda,elinde bir kase mısır gevreği ve çikolata olan oğlumu gördüm."sen tek başına mı yaptın onu?" dedim ve yere indim çünkü biliyordum ki Umut yapamazdı "evet" diyince şaşkınlıktan dilim tutuldu. Onun yapamayacağını düşündüğümden değil, etrafı dağıttığını biliyordum ve inip mutfağa baktım. Tahmin ettiğim gibi biraz dağılmıştı ama gidip topladım "aferin benim aslanıma" diyip çocuğu kucağına aldı ve bahçeye çıktılar. Her sabah bir klasik haline gelmişti bu bahçeye çıkma işi... "umut" diye seslendim ve yanıma geldi "noldu" "kahvaltı yapmadın mı sen?" dedim ve gülerek babasının yanına koştu. Anladım ki yapmamış.
Bu sabah kendimi aşırı tok hissediyordum. Sanki bir şeyler yesem kusacak gibiydim. En iyisi bir şey yememek diye düşündüm ve aklıma gelen şey ile evi toparladım. Tabi ya bugün Sinem,Aleyna ve Eslem gelecekti yani kız gecesi gibi bir şey yapacaktık. En sevdiğim şeylerden alıp gelmeliyim diye düşündüm ve çantamı alıp kapıyı açtım "nereye?" diyen Yağız'a dönüp "markete gidiyorum" dedim.
Şöförlerden birine beni markete bırakmasını söyledim ve evimizin yakınında bulunan hatta Umut'un okuluna da çok yakın olan markete geldik. Her zaman olduğu gibi atıştırmalık reyonuna girdim ve cips,çikolata,jelibon,gofret gibi bazı şeylerden aldım. Son olarak bazı eksikler için meyve-sebze bölümüne gelip en sevdiğim meyveyi aldım şeftali. Bayılıyordum bu meyveye. Biri bana "filiz" dedi ve arkamı döndüm ve Azad'ı görmemle adımlarımın geri kaçması bir oldu. Ondan bu kadar nefret ediyor olmamın sebebi çok açık değil miydi?
"sen beni nerden buldun yine? Sürekli peşimde olma! Benim artık tamamiyle bir ailem var!
Bunları senin yüzüne vurmayı sevmiyorum, az çok tanıdın beni. Yaklaşık 5 ayda tanımışsındır. Sen beni bu hale getirdin!" dedim ve ordan uzaklaşacakken elimden tuttuğu anda kafamda şimşekler çakmaya başladı. Allahım!FLASHBACK 5 YIL ÖNCE;
"Çıkar mısın dışarı? Diye atarlı atarlı söyledim ve bana saçma sapan bir bakış attı.
"Çocuğumun annesisin. Seninle ilgileniyorum işte daha ne istiyorsun? Diye ukalaca sordu.
"Senin çocuğun falan değil bu tamam mı? Bunu kafana sok. Aşiret reisisin diye sana boyun eyeceğimi zannetme. Dedim sinirle
"Boş boş konuşup benim canımı sıkma. Her şey senin o şerefsiz abin yüzünden oldu. Dedi ve beni duvarla arasına aldı.
"Allah belanı versin. Senden,sizden hatta bütün Mardin'den nefret ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ (TAMAMLANDI)
Teen FictionYAPILAN BÜYÜK BİR HATA VE O HATA SONUCU ORATAYA ÇIKAN MASUM BİR BEBEK...YAĞIZ VE FİLİZ HAYATLARINA NASIL DEVAM EDECEKLER? •BAŞLANGIÇ TARİHİ: 15/04/2020 •BİTİŞ TARİHİ: 17/07/2020 "Ne var Filiz "Ciddi bir konu var "Dinliyorum "Benn...ben hamileyim "...