Yağız'ın nereye gittiğini ve neden gittiğini çok merak ediyordum ama tek şirkette olabileceğini düşünüp giyinmeye karar verdim
•beyaz askılı bluz
•mürdüm(mor) etek
•beyaz spor ayakkabım3 SAAT SONRA YAĞIZ'DAN DEVAM;
Kafamdaki şeyler beni yiyip bitiriyordu arkadaşlarla toplanıp bara gitmeye karar verdik.
Kafamı dağıtmam lazımdı...En sert içkilerden içmeye başladım kafam yerinde değildi ve Filiz'in beni bu halde görmemesi lazımdı çünkü hamileydi ve beni bu halde görürse üzülebilirdi.Ama bu barı o biliyordu ve gelebilirdi benim olabileceğim tek yer burasıydı.Sarhoşluktan ölüyordum hiç bu kadar içmemiştim başım dönüyordu.
Sonra kucağıma bir kız oturdu ve dudaklarıma yapıştı bende ona karşılık veriyordum ama hangi kafayla bunu yaptığımı bilmiyordum.FİLİZ'DEN DEVAM;
Yağızı şirkette bekledim ama yoktu sonra eve gitmeye karar verdim ve taksiye binip doğru eve gittim...
Yatak odasından sesler geliyordu ama normal sesler değil
-seni seviyorum
Bu sesler neydi? Kan beynime sıçramış bir şekilde yatak odasına gittim ve Yağız'ın kucağında bir kız vardı öpüyordu onu.
Anlık olarak şok olmuştum.Hemen çantamı alıp evi terkettim ama kime gideceğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu.
Aklıma Aleyna'nın evi geldi oraya istediğim zaman gidebilirdim kendisi bana böyle demişti.
Bende mecburen gitmek sorunda kaldım bu ihaneti asla kabul edemezdim hele ki hamileyken...Asla ve Asla!!
Aleyna'nın evinin önünde durduğumuzda içime bir rahatlama geldi yavaşça ilerledim ve kapıyı çaldım.Kapıyı açınca yüzüme şok olmuş bir şekilde bakıyordu...Haklıydı bende olsam bende öyle bakardım..."Senin ne işin var burda? Diye sordu ve bir anda ağlamaya başladım ve Aleyna'ya sarıldım
"Aleyna ben...ben çok kötüyüm. Dedim ve beni içeri aldı
YAĞIZ'DAN DEVAM;
Filiz bizi görüp evden çıkmıştı ve onu yakalamak için seferber olmuştum ama yetişememiştim.
FİLİZ'DEN DEVAM;
Aleyna'ya her şeyi anlattım ve bana sonuna kadar hak verdi.
Daha sonra bana "aç mısın" diye sordu bende evet anlamında kafamı salladım.
En sevdiğim yemekler vardı. Yaprak sarma ve bulgur pilavı...Bayılıyordum bunlara."Şey Aleyna ben çok teşekkür ederim bana evini açtığın için.
"Aynı durum benimde başıma geldi.Yağız beni aldattığında bende düşmanıma sığınmıştım.Filiz aramızdaki sorunları kapatalım artık.
"Tamam kapatalım ama ben napıcam
"Burda kalırsın birkaç gün nolucak ki?
"Peki çok teşekkür ederim. Dedim ve sarıldım oda bana sarıldı
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
YAĞIZ'DAN DEVAM;
Filiz hiçbir yerde yoktu en son çare Aleyna'yı aradım ve bana Filiz'in orda olduğunu söyledi hemen onu almaya gittim.
Aleyna kapıyı açtı ve Filiz koltukta o kadar güzel uyuyordu ki uyandırmaya kıyamadım...Ve Aleyna'yla sorunlarını halletmişler en çok şaşırdığımda buydu işte.
Hemen Filiz'in yanına gidip koltuğa kıvrıldım ve o gece orda uyuduk Aleyna kendi odasında ben Filiz'in yanında...
Tek düşündüğüm şey;ben onu aldatmıştım ve o hamileyken.Beni asla affetmezdi ve affetmeyecekti.FİLİZ'DEN DEVAM;
Sabah karnımda bir el hissi ile uyandım ve arkamı döndüğümde Yağız'ın yanımda olduğu farkettim ama sinirlerim bozulmuştu bir anda ağlamaya başladım.Bu ağlama çok uzun sürmedi ve yanından kalkıp Aleyna'nın odasına girdim ve yanına uzandım her ne kadar aramızda kötü şeyler olsada affetmiştik birbirimizi...Aradan 2 saat falan geçmişti ben kalktığımda Aleyna kahvaltı hazırlıyordu,Yağız ise koltukta yatıyordu.Üstünde kısa kollu ince bir tişört vardı,üşür diye düşünüp içerden örtü getirdim ve tekrar mutfağa girdim.
"Filiz yanlış anlama ama sana bir soru sorcam. Dedi
"Tabi sor. Dedim
"Kendi kankaların varken neden bana geldin. Dedi belkide haklıydı ama Burçin ve Sinem'in İzmir'e ailesinin yanına dönmesi gerektiğini kimsenin bilmemesi lazımdı ve söyleyemedim
"Şey öyle olması gerekti. Dedim
Kahvaltı bittikten sonra Aleyna odasını toplamaya gitti.Bende bulaşıkları yıkamak için tezgaha yöneldim.
Karnımda bir el hissettim ve her zamanki gibi Yağız bebeğiyle konuşuyordu ama bu sefer izin veremezdim."Çek elini karnımdan. Dedim
"Ya Filiz yapma böyle. Dedi
"Yağız defol git. Dedim ve gözlerim dolmaya başlatmıştı bile
Yanımdan gittiğinde içimde bir burukluk oluşmuştu bundan sonrası için en ufak bir şey bile düşünemiyordum.
Şu bizim kızların İzmire dönme meselesi şöyle oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ (TAMAMLANDI)
أدب المراهقينYAPILAN BÜYÜK BİR HATA VE O HATA SONUCU ORATAYA ÇIKAN MASUM BİR BEBEK...YAĞIZ VE FİLİZ HAYATLARINA NASIL DEVAM EDECEKLER? •BAŞLANGIÇ TARİHİ: 15/04/2020 •BİTİŞ TARİHİ: 17/07/2020 "Ne var Filiz "Ciddi bir konu var "Dinliyorum "Benn...ben hamileyim "...