60| mutlu sonsuz

7.8K 128 44
                                    

bu bölümü yazmak benim için çok zor. Çünkü size o kadar çok bağlandım ki sanki benim ailem oldunuz❤️umarım bu hep böyle olur. Sizi çok seviyorum❤️

2 yıl sonra yazardan devam;

Geçen koskoca 2 yılda onlar için çok önemli gelişmeler oldu. Mesela Milan,2 yaşına girdi,Umut ise 7 yaşına...Evet bu kadar yeterli hşaldjgzfsbx neyse işte onlar için en büyük öncelik buydu. Çocukları büyümüştü hatta yavaş yavaş yürüyordu Milan tabi ilk önce poposunun üstüne düşüp sonra abisi yardımıyla ayağa kalkıyordu. Abisi onun en büyük destekçisiydi hatta bazen abisine minik öpücükler kondurabiliyordu. Karahan Ailesi...

FİLİZ'DEN DEVAM;

Bu sabah içimdeki kıpırtıyla uyandım. Neden bilmiyorum ama bugün içimde kelebekler fink atıyordu. En önemliside; bugün Temmuz sabahı olduğu için hava çok sıcaktı ve havuza girecektik hep birlikte. Bugüne kadar birçok kez birlikte havuza girdik ama Milan aramızda olmuyordu. Babası onu ilk suya soktuğunda 5 aylıktı. Ellerini yavaş yavaş çırpabilmişti suda...
Önce belime sarılan ellerle,sonra ise yanağıma konan öpücükle uyandırıldım "günaydın" diyip beni kaldırdı. Bu heyecanın sebebi neydi?

"neden bu kadar heyecanlısın" merakıma yenik düşerek bu soruyu sordum ve "sürpriz" dedi. "allah allah" diyip banyoya girdim. Bütün rutin işlerimi halledip üstüme giyebilecek bir şeyler seçmeye çalıştım ama ikizler burcu dolayısıyla çok kararsız bir yapım vardı. Yine aynı taktiği uygulayıp Yağız'ı çağırdım. Oda bana elbise seçti. Bu aralar en sevdiğim renk beyaz olduğu için (kararsız) uzun bir yazlık elbise seçti.
İp askılı ve dizlerimde olan salaş elbisemi bana verdi ve kendiside buz mavisi kot şortunu, üstüne ise bembeyaz bir tişört seçti. Bütün bu hazırlıkların nedenini çok merak ediyordum

Odadan çıkıp oğlumun odasına girdiğimde bana baktı ve koşup sarıldı "çok güzelsin anne" dedi. Bende onu bir çırpıda kucağıma alıp giydiği kıyafetlere bakarak "sende çok yakışıklı olmuşsun annecim" diyip indirdim onu. Şimdi tek eksiğimiz vardı oda Milan'ımdı. Odasına girdiğimde emekleyerek bir şeyler yapmaya çalışıyordu. Ayrımcılık yapmamak için onuda kucağıma aldım ve birlikte salona geçtik. Yerde olan 3-4 tane valizi gördüm ve aklıma gelen şey işe kaldım. Tabi ya,Yağız bizi bu sene tatile götürecekti hemde 2 haftalığına...Tamamen benim aklımdan çıkmış "aşkım yoksa...?" dedim soru sorma ifadesi ile "Karahan Ailesi yola hazır mı" dedi ve hemen ona sarıldım çünkü 2 yıldır doğru dürüst tatil yapamıyorduk birlikte.

Hep bir ağızdan "evet" diyip arabaya bindik. Bu sefer nereye gittiğimizi bilmiyordum ve durduk yere sorma gereği duydum "nereye gidiyoruz" dedim ve en çok istediğim yere gideceğimizi söyledi "bodrum" oraya yaklaşık 4 senedir gitmiyorduk ve en son gittiğimizde çok güzel anılar biriktirmiştik.Her zaman kaldığımız hoş bir otel vardı. Sanırım yine oraya gidiyorduk...

"siz kahvaltı yapmadınız,açsınızdır. Ne yemek istersiniz,hatta aklıma güzel bir fikir geldi"

"aşkım senden önce ben bir şey söyliyim. Her zaman gittiğimiz otele gidiyoruz dimi? Ben orayı çok seviyorum,en son Umut 3 yaşındaydı geldiğimizde dimi aşkım?"

"evet daha küçücüktü" diyip dikiz aynasızdan arka tarafa baktı ve devam etti "evet oraya gidiyoruz ama kahvaltı için sizi ayrı bir yere götürsem nasıl olur" dedi ve çok güzel dedik.

Radyoda bizim şarkımız çıkınca ikimizde söylemeye başladık. Bu şarkıyı çok önceden keşfetmiştik ve yeni söylüyorduk

Y: sanki ilk baktığım gözlerdi gözlerin

Dedi ve gözlerime baktı

F: duyduğum en güzel şarkı,sesin

Diyerek ona döndüm ve ona baktım

KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin