21| bekleyiş

3.8K 138 14
                                    

4,5 ay sonra Filiz'den devam;

Bu sabah içimde uçuşan kelebekler ile kalktım. İşte her şey bitmişti,bütün acılar,hasret,her şey bitmişti. Hastaneden çıkıyordum. Bugün Yağızıma kavuşacaktım.
Burçin'in trafik kazası ve ölümünden sonra zor toparlanmıştım ama ben bütün zorlukların üstesinden gelmiştim. Bavulumu hazırlayıp doktorumu bekledim ve kapı açıldı. Doktorum yanıma gelip kısa bir süre benimle konuştu ve artık çıkacaktım kapıya doğru yöneldim.

"Filiz. Dedi doktorum

"Efendim. Dedim yüzümdeki mutlulukla

"Umarım her şey o güzel kalbin kadar temiz ve saf olur. Umarım bundan sonraki hayatında her şey istediğin gibi ve olması gibi olur. Dedi

"Benim için ne kadar zorluklara katlandınız biliyorum. Size çok teşekkür ederim. Beni Yağız'a kavuşturduğunuz için çok teşekkür ederim. Dedim

"Her şeyi kendin yaptın güzel kızım. Hadi bakalım Allah yolunu açık etsin Filiz.

"Tekrardan sağolun görüşürüz.

Dedim ve hastanenin çıkışında olan Sinem'i gördüm ama yanında Ali yoktu.Temiz havayı içime çekip derin bir mutluluğa daldım.
Hızlı adımlarla Sinem'e ilerledim ve kocaman sarıldık birbirimize.

"Filiz'im her şey bitti güzelim bitti. Diyince sevinç gözyaşlarımı tutamadım.

"Bitti dimi Sinem. Biz şimdi Yağız'a gidiyoruz dimi? Diye sordum

"Ayy sancım var. Dedi korkmuştum

SİNEM'DEN DEVAM;

Bir şekilde Yağızı unutturmam lazımdı. Bunun için sancım var diye yalan söyledim.
Panikledi ve Yağız'ı o anlık unutmuştu. Yakın bir cafeye gidip oturduk ve sohbet etmeye başladık. Filiz'in telefonu o evde kaldığı için ve o telefonu alamayacağımız için yanımda eski iphone 8 imi getirmiştim.

Gözlerinden belliydi Yağız'ı ne kadar çok özlediği ama elimizden bir şey gelmiyordu. Buradaki evimizi sattığımız için tek gidebileceğimiz yer İzmir'di. Ama Filiz'e bu acıyı yaşatmak istemiyordum çünkü Yağız'ın çalıştığı cafenin çok yakınındaydı evimiz ve onu görürse tekrardan bir travma geçirirdi.
Biz sohbet ederken Ali aradı ve Filiz'i sordu. Hatta Filiz'i telefona istedi ve verdim.

"Filiz yenge nasılsın bakalım?
"İyiyim Ali sen nasılsın?
"Bende iyiyim işte bildiğin üzere İzmir'e geldim
"Evet biliyorum. Bizde Sinem'le oturduk cafeye
"Ohh hayat size güzel valla
"Hahah Ali bugün hiç bir şeyin keyfimi bozmasına izin vermem çünkü Yağız'ımı görücem.Onun en sevdiği kıyafetleri giydim.
"Filiz ben kapatıyorum tekrardan geçmiş olsun
"Sağol Ali bay bay

YAĞIZ'DAN DEVAM;

Bu sabah içimde bir burukluk ile uyandım çünkü bugün Filiz hastaneden çıkacaktı.O lanet olası yerden sırf beni görmek için heyecanla çıkacaktı ama ben olmayacaktım. Onu o kadar özlemiştim ki.Günleri teker teker saydım. Annem "sayılı gün çabuk geçer" derdi. Bende bu şekilde 5 ay saymıştım ve gerçekten çok çabuk geçti bu kadar zaman...
Saat 11.00'a geliyordu üstümü giyinip evden çıktım. Hava çok sıcaktı Mayıs ayının ortasındaydık. Filiz'in bana yaptığı kombini yaptım.

 Filiz'in bana yaptığı kombini yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin