48| eve dönüş

3.2K 115 13
                                    

Umut ağlamaya başlayınca odaya gittim. Beni başında görünce sustu ve minik kollarını oynatmaya başladı. Karşımda duran çerçeveyi aldım "bak oğlum bu senin annen" dedim elimdeki çerçeveyi göstererek "seni çok sevdi" dedim sanki Filiz ölmüş gibi...Hiç durmadan ağlamaya başladı. Korkudan odayı terk ettim ve direk arabaya atlayıp en yakın bara gittim.

Saatler sonra eve döndüğümde annemin yatmış olmasını diledim ama kapıyı zorla açtığımda annem bana ölümcül bakışlar attı ve hiç takmadan odaya çıktım. İçerde Filiz'in kokusu vardı,sanki şu an yanımdaymış gibi bir his vardı içimde. Üstümü bile değiştirmeden direk yatmıştım. Başım ağrıyordu. Çok içtim.

Saat gece 3.00 civarıydı ve ağlama sesi ile uyandım. Umut'un odasına girdim ve titreyen ellerimle onu kucağıma aldım. Biraz susmuştu. O güzel yüzüyle kollarımın arasındaydı. Onu alıp yatak odasına çıkardım ve yatağa yatırdım. Düşmesin diye etrafına yastıklar koydum yanağını öpüp "iyi geceler oğlum" dedim ve onu sarmalayıp uyudum. Çok güzel kokuyordu

3 gün sonra;

Umut bugün 3 günlük olmuştu ve Filiz hâla gelmemişti. Onun evde olmadığı her gün benim için daha da zorlaşıyordu. Umut'a bakmak,bakamamak çok zordu. Anne ilgisi veremiyordum ona. Evde tek destekçim annemdi ve onunla işler biraz daha kolaylaştı.
Sabah kalkıp Umut'a sütünü içirdim ve o minik karnını okşadım. Çok tatlıydı aynı bir tavşana benziyordu. Sütünü içirip yatırdım ve bedeni uykusuzluğa dayanamayıp uyudu. Zaten bütün gün uyuyordu veya yemek yiyordu.

ESLEM'DEN DEVAM;

Bugün Filiz hastaneden taburcu oluyordu ama bundan kimsenin haberi yoktu. Sürpriz yapmak istemiştik. Kıyafetlerini alıp bazı test sonuçlarını istedik ve eve doğru yol aldık. Taksideydik "oğlum nasıl bir şey" dediğinde telefonumu çıkarıp fotoğraflarını gösterdim "bu çok tatlı" "evde seni bekliyor" dedim.

Evin önünde durduk ve taksiye parasını verip kapıyı çaldık. Filiz yanımda gayet iyi duruyor. Abim onu görünce çok sevinecekti. Kapıyı annem açtı ve yüzündeki şok ifade ile sarıldı. "abim nerde?" yukarıyı gösterdi ve "Umut'un odasında onu uyutmaya çalışıyordu" dedi.

FİLİZ'DEN DEVAM;

Tek başıma oğlumun odasına çıktığımda kapının arasından Yağız'ı gördüm ve Umut kucağında uyutmaya çalışıyordu. Hatta ninni söylüyordu "uyusunda büyüsün ninni" dedi ve en büyük sürpriz olarak bende şarkıya eşlik ettim "tıpış tıpış yürüsün ninni" dediğimde bana döndü ve ağzı açık kaldı "filiz" "Efendim" "sen burdasın" diyince yanına gidip sarıldım. "seni çok özledim" diyip bana sarıldı. Aramızda Umut vardı ve beni görünce gülücük attı.




💚canlarım merhaba;-) biliyorum ilk defa bölüm bu kadar kısa oldu ama bazı işlerim vardı. O yüzden beni bu seferlik affedin :( Sizi çoooooook seviyorum💚

| BÖLÜM SINIRI |
4 oy ve 3 yorum•

KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin