Bu sabah kasıklarındaki ağrıyla uyandım. Tuvalete gitmek için ayaklandım ama çıplak olduğumu farkettim. Allahım napmıştık biz? Yanımda olan Yağız'a döndüm ve onunda çıplak olduğunu farkettim. Yataktan çıkamıyordum utancımdan. Bende biraz kıpırdandım uyansın diye.
"Günaydın sevgilim. Dedi Yağız bana uykulu gözlerle bakarak.
"Yağız kalkman lazım. Dedim aşırı telaşlı bir tavırla ve kalktı.
"Ne var noldu. Dedi ve oda çıplak olduğumuzu farketti.
"Olan bu Yağız. Dedim üstümüzü göstererek.
"Biz dün içkiyi fazla mı kaçırmışız? Diye sorunca "evet" anlamında kafamı salladım.
Örtüyü vücuduma sarıp banyoya girdim ve kıyafetlerimi giyindim.
Üstüme bunu giydim ve parmak arası siyah terliklerimi giydim. Yağız'ın dün aldığı kolyeyi takmayı unutmadım tabi ki. Saçım düz olup omzumu biraz geçtiği için açık bıraktım. Yağız mutfakta güzel bir kahvaltı hazırlamıştı ona doğru gidip arkasından sarıldım.
Beni kendine çevirdi ve öpmeye başladı. Ona karşılık verdiğim sırada kapı sesi geldi ve Yağız kapıyı açmaya gitti. Gelenler Sinem ve Ali'ydi tahmin etmiştim zaten.İçeri girdiler.
Birlikte güzel bir kahvaltı yapıp evden çıktık. Yağız'ın dün bahsettiği cafeye geldik. Söylediği kadarıyla Yağız burada çalışıyormuş bir süre.
Bizim siparişlerimizi alan kız Yağız'a değişik gözlerle bakıyordu. Bir süre Yağız'a bakmayı bırakıp bana bakmaya başladı. Onun öyle baktığını görünce Yağız beni kendine yasladı."Canının istediği bir şey var mı? Diye sorunca canımın aşırı derecede meyve tabağı istediğini farkettim.
"Şey meyve tabağı var mı?Diye sordum garsona
"Evet" anlamında kafasını salladı ve içeri girdi.
Bu kızın neden böyle davrandığını anlamamıştım. Acaba beni tanıyor muydu?
YAĞIZ'DAN DEVAM;
Eda'nın her şeyi berbat etmesinden korkuyordum. Çünkü kız baya takıntılıydı. Eda uzaktan uzaktan geliyordu. Elinde meyve tabağı vardı. Masaya gelince tabağı Filiz'in önüne sert bir şekilde bırakmıştı.
"Eda iki dakika içeri gelsene. Dedim sinirli bir tavırla.
İçeri geçtiğimizde Filiz bize bakıyordu.
"Eda sen iyi misin? Dedim
"Çok sevdiğin karın gelmiş. Dedi
"Evet geldi bir sorun mu var? Diye sorunca gözleri doldu
"Ben sana aşığım Yağız. Bunu sende çok iyi biliyorsun. Dedi
"Eda sen iyi değilsin.
Dedim ve masaya doğru ilerledim. Filiz iştahla meyve tabağını yiyordu. Bu kadar aç olması imkansızdı çünkü daha yeni kahvaltı yapmıştık
Meyve tabağı bitince yüzüme masum masum bakamaya başladı. Yine bir şey isteyeceğini anladım ve ona gülerek baktım."Senin canın yine mi bir şey istiyor? Diye sorunca yüzüme masum masum bakmaya devam etti.
"Şey Yağız. Diye geveledi
"Efendim hayatım. Dedim
"Ben çilekli dondurma istiyorum. Diyince hepimiz gülmeye başladık. Kahkaha tufanı gibi olmuştu ortalık. Filiz bize sinirle bakmaya başladı.
"Ya niye gülüyorsunuz. Yemicem küstüm size. Dedi ve daha fazla gülmeye başladık.
"Ye tabiki sevgilim. Dedim ve siparişleri vermek için Eda'yı çağırdım
"Biz çilekli dondurma istiyoruz bir top. Dedim
"Galiba Filiz Hanım doymuyor. Dedi Eda
FİLİZ'DEN DEVAM;
Garson kız böyle diyince sinirlerime hakim olamadım ve ayağa kalkıp kıza ölümcül bakışlar atmaya başladım. Ama her an bu kızı parçalayabilirdim. Eda'da bana bakmaya başlayınca iyice öldüresim geldi.
"Bana bak adın Eda mı ne bilmiyorum her ne boksa işte. Ayağını denk al parçalarım seni.
"Allah allah ne kadar korktum bilemezsin.
Diyince kendimi daha fazla tutamadım ve direk kızın saçına yapıştım ve yerde sürükledim.Kız ani bir hareketle beni itti ve sırtımı çarpacakken Yağız beni tuttu. O sırada Ali,garsonu uzaklaştırmaya çalışı.
Tabi bizde ordan uzaklaştık. Ama sinirim hâla geçmemişti. O kızı parçalamak istiyordum. Ağır adımlarla ordan uzaklaşırken gözlerim karardı ama hâla ayaktaydım sadece biraz baş dönmesi yaşıyordum.2 hafta sonra;
Bugün tatilimiz bitmişti ve İstanbul'a dönüyorduk. Ama Ali ve Sinem buradaki evlerinde kalacaklardı bir süreliğine. Biz arabayla gitmeye karar verdik ve bavullarımızı alıp bagaja yerleştirdik. Ben öne oturdum ve deniz kenarından gittiğimiz için camı açıp dışarıyı seyrettim.
Yol boyunca Yağız'ın morali bozuktu. Bende fazla üstüne gitmemeye karar verdim. Aradan pek vakit geçmemişti ve ben sıkıntıdan ölüyordum. En iyisi şarkı açmaktı diye düşünüp telefonumdan Yağızla en sevdiğimiz şarkının nakarat kısmını açtım.
Kafamı omzuna koydum ve ikimizde şarkıyı söylemeye başladık.Onlar Seni Sevemiyorlar
Günler Geri Dönemiyorlar
Gitmişler Gelemiyorlar
Sınırları Yıktım Ben
Aşk Neymiş Bilemiyorlar
Yanlış Diye Geveliyorlar
Gerçekleri Göremiyorlar
Bunlardan Bıktım BenSon zamanlarda en sevdiğimiz şarkı bu olmuştu.Ben bizim birleşmemizin sevincini yaşarken,o üzülüyordu açıkçası ona ne olduğunu çok merak ediyordum.
"Yağız bir şey sorabilir miyim? Dedim ve şarkıyı kapatıp bana döndü.
"Sor aşkım. Diyince midemde kelebekler uçuştu.
"Senin neden moralin bozuk. Diyince bir şey demedi. Ama hâla morali bozuktu.
"Yağızcım sen iyi olduğuna emin misin? Diyince elimi tuttu.
"Filiz,bugün annemlerde kalıcaz. Dedi bende haklı olarak şaşırmıştım.
"Neden?
"İstanbul'a dönünce anlatıcam. Dedi
5 saat sonra YAĞIZ'DAN DEVAM;
Filiz yanımda uyuyordu. Yarım saatlik yolumuz kalmıştı ve dinlemeyi iple çekiyordum.
Ayaklarımın ağrıdığını farkedince mola vermek için durdum ve Filiz'i uyandırıp arabanın önüne geçip bekledik.
Biraz moladan sonra arabaya tekrar binip yola devam ettik. Bir vakit sonra evin önünde durduk ve bavulları indirip yardımcılara verdikKapıya doğru ilerlediğimizde Filiz'in dengesini kaybettiğini anladım ve onu tuttum. Kapıyı çaldığımız sırada Filiz ciddi anlamda bayıldı ve onu kucağıma aldım. Düşmemek için boynumu tuttu ve kapıyı hizmetçilerden biri açtı.
Hemen Filiz'i yatak odasına götürüp yatırdım."Filizim iyi misin? Diye sordum
"Yağız başım dönüyor. Dedi
Aşağı inip anneme haber verdim ve onuda odaya çağırdım. Annem telaşla odaya girip Filiz'in yanına oturdu. Ne olduğunu hiçbirimiz anlayamamıştık çünkü Filiz'in bir hastalığı yok diye biliyordum. Annem Filizi dizine yatırıp saçlarını okşamaya başladı ve mayışıp uyudu.
Evet canlarım yeni bölüm geldi💙Biliyorum biraz beklettim. Kusura bakmayın :)
•Filiz'in neden başı dönüyor?
•Yağız ve Filiz evlerine gidebilecek mi?
•Filiz gerçekleri öğrenecek mi?(yorum-vote) yaparsanız daha çok bölüm atabilirim☺️👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteYAPILAN BÜYÜK BİR HATA VE O HATA SONUCU ORATAYA ÇIKAN MASUM BİR BEBEK...YAĞIZ VE FİLİZ HAYATLARINA NASIL DEVAM EDECEKLER? •BAŞLANGIÇ TARİHİ: 15/04/2020 •BİTİŞ TARİHİ: 17/07/2020 "Ne var Filiz "Ciddi bir konu var "Dinliyorum "Benn...ben hamileyim "...