Bağıra çağıra sesim kısılmıştı. Böyle bir şeyi nasıl yaparlardı? Şu an karşımda dikilmiş ikiside bana bakıyordu. Onların o iğrenç yüzünü görmeye tahammülüm yoktu ama aklımdaki soruları sormam lazımdı. Yoksa meraktan ve sıkıntıdan ölecektim.
"O Azad dediğiniz adam, Yağız'la evli olduğumu biliyor mu? Dedim sinirli bir şekilde
"Yağız'ın seni hamile bırakıp terkettiğini söyledim. Dedi annem ve şok oldum
"Siz nasıl karaktersizsiniz ya? Beni bu Mehmet'in pis işleri yüzünden sattınız be. Yazıklar olsun size. Utanıyorum sizden
"..."
"Babam nerde. Yoksa oda mı beni sattı sonra da gitti. Gelmemek üzere? Dedim gözlerim dolu bir şekilde. Ağlıyordum
"Abicim ağlama bak hepsi geçicek. Dedi ve ayağa kalkıp tokadı yapıştırdım.
"Bana bak Mehmet Sancak. Benden 2 yaş büyüksün diye sesimi çıkarmıyacağımı düşündüysen yanılmışsın. Kendine gel.
Abim odamdan çıkıp hızlıca montunu aldı ve evden hızlı adımlarla uzaklaştı. Odada sadece annemle ben kalmıştık.
Ona sorulacak sorularım vardı ve sorulacak bir hesabım vardı."Akşam Azad ağaya gidicez ama ben o adamla asla evlenmem ve çocuğumuda vermem. Eğer üstüme gelirseniz evli olduğumu söylerim ve abimin başına gelecekleri düşünür durursun.
"Kızım yapma böyle. Belkide çocuğunu Azad ile büyütmeyi seçersin? Dedi
"Birincisi ben senin kızın falan değilim. İkincisi ben Yağız'ı seviyorum anne. Bunu anla artık ben Filiz Karahan'ım ve asla Filiz Taşçı olmam
"..."
"Ha bu arada. Ben Yağız'a 1 haftalığına tatile gidiyorum dedim ve sadece 1 haftam var. Eğer bu süreçte bana bir zarar gelirse hem senin için hemde o iğrenç abim için çok kötü olur. Ben şimdi çıkıyorum ve Yağız'ı aricam çünkü şüphelenmiş olabilir. Sende burda kal.
"Tamam"
YAZARDAN DEVAM;
Genç kız evi 1-2 saatliğine terk etmişti. Saatler sonra ecelini mi yoksa ömrünü mü görecekti? Bunu çok merak ediyordu. Filiz ve abisi küçükken buradaki yeşillik alana gidip top oynardı,ip atlardı...Şimdi bakıp kendi haline yandı. Her zamanki gibi o çimlerin üzerine oturdu ve top oynayan çocukları,ip atlayan kızları izledi ve kendi karnına baktı. Acaba 2-3 sene sonra kendi çocuğu Yağız Karahan'la mı oyunlar oynayacaktı yoksa Azad Taşçı ile mi?
Filiz'in kafasını kurcalayan o kadar çok soru vardı ki. Bunları altından nasıl kalkacağını düşünüyordu...Böyle durumlarda hep biriyle konuşurdu Filiz. Hemen telefonunu alıp en yakın arkadaşı olan Sinem'i aradı.📞Alo Filiz. Nasılsın canım? Aramıyorsun.
📞Sinem ben çok kötüyüm. Dayanamıyorum artık yeter. Ölmek istiyorum.
📞Noldu sen niye ağlıyorsun? Bak bir şey olduysa hemen söyle. Yoksa Yağızla kavga mı ettiniz? Anlat canım.
📞Keşke Yağızla kavga etseydim. Sinem ben Mardin'deyim. Kaçışım yok artık.
📞Filizcim sen oraya nerdeyse 10 yıldır gitmiyorsun. Şimdi ne işin var orda?
📞Azad Taşçı varya çok zengin bir ağa. Benim şerefsiz abim bu adamla kumar oynamış oratayada beni koymuş. Tabi salak abim kaybetmiş ve Azad ağanın çocuğu olmadığı için 8 ay sonra benim çocuğumu kendisi alacakmış.
📞Oha amınakoyim bu nasıl iş lan. Kusura bakma ama senin abin kadar karaktersiz birini görmedim. Bu nasıl bir şey ya.
📞Haklısın ne desen haklısın. Kanka ben bu işin içinden nasıl çıkıcam? Ben bitmişim ya. Bu akşam Azad Ağanın konağına gidiyoruz ve bundan sonra orda kalıcam.
📞Yağız'a haber vermemi ister misin canım? Çünkü kendi başına halledemezsin.
📞Hayır sakın haber verme. Valla gelir buraya bütün Mardin'i keser sonra sokağa atar. Olmaz
YAĞIZ'DAN DEVAM;
Filiz'i çok merak etmiştim. Onu uçağa bildirdikten sonra kız kardeşim Eslem için hasteneye gittim ve doktorlardan bazıları ile konuştum. Hatta bazılarına para teklif ettim. Ama çıkması için biraz daha zaman gerekiyordu. Ama zaman her şeyin ilacı olacaktı,buna her zaman inanıyordum. Aklım bir anda Filiz'e kaydı. Onun Mardinli olduğunu biliyordum ama uzun süredir gitmediğini biliyordum. Aklımda bazı sorular vardı.
Filiz tatile gitmek isteseydi mutlaka benimle giderdi. Bunu adım gibi biliyordum. Her şeyden şüpheleniyordum evet ama onun hayatı tehlikedeydi. Onu korumaya yemin etmiştim. Heleki son zamanlarda daha da üstüne düşüyordum. Ona bir şey olmasını istemiyordum. Bir ses geldi ve irkildim.
Annemin sesiyle salona indim ve karşımda gördüğüm kişi ile üst üste şoka girdim.SELAM CANLARIM☺️BENCE PEK GÜZEL BİR BÖLÜM OLMADI AMA NEYSE💔OKUNMA SAYIMIZ 1000 OLMUŞ SİZE CAN-I GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDERİM🥰
•sizce Yağız kimi gördü?
•Filiz'e ne olacak?sorularımı cevaplarsanız beni çok mutlu edersiniz...(yorum-vote) lütfen😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteYAPILAN BÜYÜK BİR HATA VE O HATA SONUCU ORATAYA ÇIKAN MASUM BİR BEBEK...YAĞIZ VE FİLİZ HAYATLARINA NASIL DEVAM EDECEKLER? •BAŞLANGIÇ TARİHİ: 15/04/2020 •BİTİŞ TARİHİ: 17/07/2020 "Ne var Filiz "Ciddi bir konu var "Dinliyorum "Benn...ben hamileyim "...