Gelinliğimi giydim ve aşağı indim. Ali ve Filiz bana hayranlıkla bakıyorlardı
(FİLİZ'İN KIYAFETİ) ⬆️
Filiz'in yüzünde yine buruk bir gülümseme vardı. Ona bakınca bu kadar duygulanacağım aklıma gelmezdi ama gözyaşlarıma hakim olamadım. Birbirimize sıkı sıkı sarıldık. Şu an Filiz'in yanında Yağız'ı görmeyi çok isterdim ama zaten yarın kavuşacaklardı ve büyük bir travma etkisi yaratacaktı. Filiz'e sarıldığımda ağlamaya başladı. Ali ise bizi yalnız bırakmak için bahçeye doğru gitmişti.
"Peri gibi olmuşsun Sinem. Diyince daha da ağlamaya başladım.
"Sen daha güzel olmuşsun güzel kalpli Filiz'im. Dedim ve yüzüne tatlı bir ifade oluştu.
"Tamam hadi ağlama bak bugün gelin oluyorsun. Dedi bana
ALİ'DEN DEVAM;
Birlikte araban binip evlendirme dairesine gelmiştik. İçerde olan nikah memurunun yanına gittik ve klasik sorularla başladık.
" Sinem Demir, Ali Çelik ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz? Diye sordu
"Eveeeeeet .diye bağırdı Sinem.
"Ali Çelik, Sinem Demir ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz? Diye sordu
"Eveeeeeet .diye bağırdım
"Gelini öpebilirsiniz. Diyince ayağa kalkıp alnına bir öpücük kondurdum.
5 SAAT SONRA FİLİZ'DEN DEVAM;
Nikah bitmişti ve eve gelmiştik. Hemen bavulumu hazırlayıp bir kenara bıraktım ardından mutfağa girip yemekleri ısıttım. Sonra Ali ve Sinem'i çağırıp masaya oturttum. Onlar karşılıklı oturuyor bende ortalarında oturuyordum. Konuşma yapmak için ayağa kalktım ve "bayanlar baylar beni dinleyin"
"Yarın İzmir yolculuğumuz başlıyor. Dedim ve ikiside hâla bana bakıyordu
"Nolmuş yani. Dedi Ali
"Şey Ali. Yağız'ı arar mısın oda yarın bizimle gelsin. Diyince ikiside birbirine baktı.
"Filiz aklıma bir şey geldi hadi gel seninle havuza girelim. Dedi Sinem
Ama tavırları normal değildi. Saat 18.00'a geliyordu nerdeyse akşam olmuşu ve bana havuza girmeyi teklif ediyordu. Gerçekten bu kız son zamanlarda çok tuhaftı. Sinirlerim gerilmeye başlıyordu ama Sinem hamile diye bir şey diyemiyordum. Ama kendimi daha fazla tutamadım çünkü patlamak üzereydim...
"Ya siz benden ne saklıyorsunuz yeter artık ya. Diye bağırdım ve Ali ayağa kalktı
"Filiz yarın her şeyi anlicaksın lütfen zorlama. Dedi bana ama neyden bahsettiğini anlamamıştım.
SİNEM'DEN DEVAM;
Filiz odasına gitmişti. Ali beni alıp arka bahçedeki havuzun yanına götürdü ve sandalyelere oturup birbirimize baktık. Sanırım bundan sonra her şey çok kötü olacaktı. Bundan 1 sene önce bana şimdi olanları söyleselerdi asla inanmazdım hatta gülüp geçerdim. Ama şimdi anladım ki asla büyük konuşmamak lazım. Ali söze girdi;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ GÜNÜN FİLİZ'İ (TAMAMLANDI)
Teen FictionYAPILAN BÜYÜK BİR HATA VE O HATA SONUCU ORATAYA ÇIKAN MASUM BİR BEBEK...YAĞIZ VE FİLİZ HAYATLARINA NASIL DEVAM EDECEKLER? •BAŞLANGIÇ TARİHİ: 15/04/2020 •BİTİŞ TARİHİ: 17/07/2020 "Ne var Filiz "Ciddi bir konu var "Dinliyorum "Benn...ben hamileyim "...