Yeonjun babasının odasından çıktığı anda küçük olanla karşılaşmayı ummuş ve gözleri ilk olarak Bayan Choi'nin masasını bulmuştu ama gözleri aradığı bedeni bulamaması ile kısılmış ve karşıdan gelen Bayan Choi ile kesişmişti. Sert adımlar ile Bayan Choi'nin yanına adımlamıştı.
-Merhaba Bayan Choi, Soobin yani oğlunuz nerede acaba?
-Oh Bay Yeonjun oğlumu amcası aldı az önce ama efendim siz niye oğlumun nerede olduğunu sormuştunuz?
-Ah kendisi ile geçen gün çok iyi anlaşmıştık ayrıca bugün ona bir kaç hediye vermiştim,beğenip beğenmediğini soracaktım.
-Oh anladım demek o hediyeleri siz aldınız. Çok sağolun efendim kendisi çok sevinmiştir. Şimdi izninizle babanız beni çağırmış.
-Ah tabii Bayan Choi, peki yarın gelecek mi oğlunuz?
-Emin değilim efendim amcasında kendi istediği kadar kalıyor yani belli olmaz. İyi günler Yeonjun Bey.
-İyi günler.
Yeonjun aldığı haber ile biraz bozulmuş ama yine de babasının Bayan Choi'i odasına bu kadar çabuk çağırmasına sevinmişti. Büyük ihtimalle babası kadın ile konuşacak ve onu ikna edecek, akşam ise diğer babasını ikna etmeye çalışacaktı.
Küçüğü düşünerek asansöre adımladı ve küçüğün çevresindekilerin de hayatını araştırması için Beomgyu'ya mesaj attı. Yavaştan evinde küçüğü için bir ortam oluşturmaya başlasa iyi olacaktı.
Küçüğü için bir oda ve oyun odası ayarlamalı, ayrıca bahçeye de bebeğinin beğeneceği bir kaç oyun aleti satın almalıydı. En iyisi bu işi internetten sipariş ederek halleletmekti. Hem az bir sürede bunları hazırlaması gerektiğini hissediyordu.
Eve geldiğinde ilk iş üzerini değiştirdi ve koltuğuna oturup laptop'unu kucağına çekti. Bir alışveriş sitesinde durup bebeği için pembe bir yatak odası siparişi verdi. Başka sitelerde de gezip gözüne çarpan oyuncakları da sipariş ederek bebeğinin yatak ve oyun odasını tamamladığını hissediyordu.
Ayrıca bir mimar tutması ve sipariş ettiği bebeğinin odasının sorunsuz bir şekilde ayırdığı oda ile uymasını istiyordu.
(Yatak odası)
Aynı anlarda Kim Taehyung;
Bayan Choi karşıma oturmuş ve ona ne söyleyeceğimi düşünüyordu. İşin aslı ben de bu olayı nasıl dile getireceğimi bilmiyordum. Kendisine güven verici bir gülümseme sunup konuşmaya başladım.
-Bayan Choi ilk önce sizden sözümü kesmeden beni dinlemenizi istiyorum. Öncelikle Yeonjun'u biliyorsunuz kendisi geçen gün şirkete geldiğinde sizin oğlunuz ile tanışmış ve hastalığını biraz araştırmış.
Bayan Choi kafası karışmış bir halde patronunu dinlerken Taehyung içinden oğluna söylenerek konuşmaya devam etmişti.
-Oğlunuzun siz çalışırken yalnız kalması veya burada kalmasının ne kadar tehlikeli olduğundan bahsetti bana ve kendisi oğlunuza bakmak istiyor. Oğlunuz ile yaşamak ve onun bakıcısı olmak istiyor.
Ellerini birleştirerek kendisini dikkatlice dinleyen kadına baktığında Taehyung bu işin pek de iyi sonuçlanacağını sanmıyordu.
-Bu konuda ne kadar ciddi olduğuna ben de ilk başta pek anlamamıştım ama daha sonradan ne kadar ciddi olduğundan bahsetti. Kendisi sizinle konuşmak istiyor ama ilk önce benim konuşmamı rica etti ve bu yaklaşımı yanlış anlamamanızı umuyor.
Gülümseyerek cümlesini bitirdiğinde kendisine endişeli bir yüz ifadesiyle bakan kadınla birlikte ellerini iki yanda hayor anlamında sallayarak aklına gelebilecek en kötü düşünceyi yıkmaya çalışmıştı.
-Oğlum asla oğlunuza cinsel açıdan yaklaşmıyor ve bunu iyice düşünmenizi istiyor.
-Efendim siz neler söylüyorsunuz. Tam olarak anlayamıyorum ve Yeonjun Bey daha 24 yaşında benim oğlum ise 17 yaşında olmasına rağmen 3 yaşındaymış gibi davranan büyük bir bebek. Ayrıca benden bir eşya istemiyorsunuz, benden oğlumu istiyorsunuz.
Kadın sesindeki öfkeyi gizlemeyerek konuştuğunda Taehyung bunun kendisini zorlayacağını bilerek derin bir nefes almıştı.
-Tamam ilk başlarda çok zorluk çektik ki hâla bazı zorluklar devam ediyor. Babasının bizi terketmiş olması ise ayrı bir mesele. Ayrıca benim çocuğum sizin oğlunuz ile ne ara yakınlaştı da sizin oğlunuzla yaşamak istiyor.
Ayağa kalkarak koltukta oturan bedene ilerlemiş ve onun tam karşısındaki yerini alırken stabil tuttuğu sesiyle konuşmaya başlamıştı.
-Sakin olun Bayan Choi, oğlum bu konuda çok ciddi ve istediğiniz her şeyi yapmaya hazır. Para mı istiyorsunuz verecektir veya işinize bu yansıyacaktır. Zaten oğlum yakın bir zamanda işleri devralacak ve size en iyi şekilde davranacaktır.
Gülümseyerek konuşmaya devam ettiğinde bir nebze de olsa karşısındaki kadının yüz ifadesinin yumuşadığını fark etmiş ve aklındaki düşünceleri sakince dillendirmeye devam etmişti.
-Ayrıca kendisi asla sizi oğlunuzdan alıkoymuyor, tabii ki oğlunuzu görebileceksiniz hatta bir iki gün sizde de kalabilecek sadece oğlunuz ile yaşamak istiyor ve eminim ki siz de oğlunuzun en iyi şekilde büyütülmesini istersiniz.
Kadın ayağa kalkarak önünde eğildiğinde Taehyung konuşmanın sonlandığını anlarken aynı şekilde eğilmiş ve işittiği cümlelerle gülümsemişti.
-Ben bunu düşüneceğim Bay Kim. Sadece bana biraz süre verin lütfen ayrıca bu konuda Soobin ile konuşacağım ve onun da ne istediğine karar vereceğiz. İzninizle efendim.
Bayan Choi odadan çıktığında sesli bir nefes bıraktı odaya Taehyung ama asıl olayların şimdi başladığının farkındaydı. Kocası ve Soobin'in amcası ile de konuşması gerekiyordu ki bu hiç de kolay olmayacaktı.
Bay Park ve eşi Yoongi ülkenin önde giden doktorlarındandı ki bunu es geçse bile ikili küçüğe aşırı düşkünlükleri ile biliniyordu.
Heyoo diğer bölüm biraz Taekook ve Yoonmin içerecek ama yine de Yeonbin de olacak😽
🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻
FanfictionSoobin'i şirkette gören Yeonjun, little space'e sahip bu çocuğu evlatlık edinir. TXT Yeonjun&Soobin