Hep beraber arka bahçeye geçen çiftler oturmuşlar ve sohbet etmeye başlamışlardı. Jimin yanındaki eşinin kulağına eğilerek bir şeyler mırıldanmış Taehyung'dan yükselen onaylamaz mırıldanmalar ile ona dönerek ne olduğunu sormak ister gibi tek kaşını kaldırmıştı.-Sorun ne?
-Toplum içinde kulaktan kulağa konuşulmaması gerektiğini öğrenemedin mi Park?
-Eşimle ikimizin özelini bu kadar öğrenmek istediğini bilmiyordum Kim?
Yeonjun daha az önce barıştığı adam ile tekrardan bir problem yaşamak istemediği için babasına yalvaran bakışlarını yollamış ve ağzını oynatarak bunu kesmesini söylemişti. Taehyung elbette ki bu aptal Park bozuntusuna haddini bildirmekte kararlıydı yine de oğlu onun için her zaman önde geliyordu ve bu susmasına yeterdi.
-Eğer Soobin ile yalnız olsaydık ona bir haber verecektik siz de buradasınız yine de söylemek istiyorum ama sevgili eşimin fikri daha önemli bu yüzden Yoongi, şimdi söylemek ister misin hayatım?
Jimin yanındaki sevgili eşine gözlerinin içi gülerek, bakabileceği en sevgi dolu ve şirin şekilde bakmış ve elini yakaladığı bedenin cevabını beklemişti. Yoongi diğerlerinin de artık aileden olduğunu biliyordu ve onları meraklandırmak ya da herhangi bir saygısızlık yapmamak için söylemesinin bir sorun yaratacağını zannetmiyordu.
-Soobin şeyy, ben hamileyim!
Soobin aldığı haber ile şok geçirirken, Yeonjun bunun mümkün olup olmadığını sorguluyordu. Taehyung ve Jungkook ikilisi ise bir an önce çocuk yapma fikri ile dolmuş, hatta ikisi de aynı anda kimin bebeği taşıyacağını düşünmeye başlamıştı.
-Bir saniye ben amca mı oluyorum şimdi? Aww tebrik ederim sizi canım hyunglarım.
Soobin oturduğu sandalyeden fırlayarak amcasına ve Yoongi hyung'una sarılmış, yüzündeki kocaman gülümseme ile yerine kurulmuştu. Yeonjun ise ikiliyi tebrik ederek Yoongi'ye içten bir gülümseme vermişti. Taehyung ve Jungkook daldıkları düşüncelerden sıyrılarak ikiliyi tebrik etmiş yine de bunun böyle kuru kuruya kullanmayacağını düşünerek yarın gece ikiliyi evlerine yemeğe çağırmışlardı.
-Peki bu mümkün mü yani ben daha önce böyle bir şey duymuştum ama yakınlarımda ilk defa siz sayesinde haberdar oluyorum.
Yeonjun meraklı bir şekilde sorduğu soru karşısında ikiliyi kırmadığını ummuş sadece merakını en aza indirmek istemişti.
-Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz Yeonjun, tabii ki de mümkün bu ve unutma ki biz doktoruz. Ayrıca sihirli bir penise sahibi-
-JİMİN!
-Üzgünüm hayatım ama doğruyu söylüyorum.
Soobin kızarırken, Yeonjun ve Taehyung kahkaha atarak Jimin'in söylediği şeye, daha sonrasında ise Yoongi'den yediği azara gülüyorlardı. Jungkook ise sırıtıyor, kendi penisinin de en az Park'ınki kadar sihirli olduğuna inanıyordu.
Yoongi ve Jimin ikilisi ani gelen bir arama ile ayaklanmışlar Jimin acil bir hastası olduğunu söyleyerek özür dilemiş ve ayaklanmıştı. İkiliyi kapıya kadar geçiren Soobin geri döndüğünde Yeonjun'un yanına geçmiş ve Taehyung, Jungkook ikilisinin göz hapsi altında kalmıştı.
-Soobin, anlat bakalım Yeonjun sana nasıl davranıyor? Anneni ikna eden bendim ve bir hata yapmak istemiyorum ikinizin ilişkisi ne yönde?
-Şey Bay Kim, ben-
-Baba onu rahat bırak, utanıyor ve çekiniyor. İlişkimiz çok iyi gidiyor, birbirimize çok bağlandık ve onu seviyorum. Ayrıca sana o gün bana izin verdiğin ve Bayan Choi'i ikna ettiğin için teşekkür ederim. İlişkimiz senin sayende başladı ve şekillendi.
-Ben de çok teşekkür ederim Bay Kim. Yeonjun'un söylediklerinin hepsi doğru.
-Öncelikle Soobin, bana Bay Kim diye seslenmene gerek yok aynı şekilde Jungkook'a da. Sen de ailemizdesin ve ikimize de baba diye seslenebilirsin. Seni seviyoruz, ilişkinizi kabul ediyoruz sadece birbirinizi sakın kırmayın, hatalar yapmayın bunu istiyoruz. Yeonjun, beni çok duygulandırdın ayrıca ilk defa bana çektiğini düşündüm-
-Off baba ya şurada ciddi bir şeyler konuşuyoruz, illa ortamı bozuyorsun.
-Ayrıca Taehyung ne varmış bana çekmesinde, ben gayet de harika bir babayım. Bana çekecek tabii değil mi Yeonjun?
-Evet öyle baba.
Soobin üçlünün bu diyaloglarına ve anlaşma şekillerine yüzünde bir gülümseme, gözlerindeki pırıltılar ile izlemekteydi. Bunca zamandır sadece annesi, amcası ve Yoongi hyung'u onunla böyle şakalaşır ve yakından konuşurdu. Şimdi ailesi büyümüş üstelik iki tane babası olmuştu, işte şimdi Soobin kendini tamamlanmış hissediyordu.
-Yarın gece siz de davetlimizsiniz çocuklar, Soobin sen yarın erken saate bize geliyorsun ve ikimiz partiyi düzenliyoruz. Yoongi'nin nelerden hoşlandığını biliyorsundur diye düşünüyorum ve sana güveniyorum. Biz bize olacağız zaten çok kişi olmamalı çünkü Yoongi biraz haberi vermekte tedirgin gözüküyor. Bebeğe hediye de almalı mıyız emin değilim.
-Sakin ol Taehyung, bebeğin cinsiyeti belli olduğunda hediyeleri alabiliriz şimdilik sadece kutlamak onları mutlu edecektir. Hediyeler ilerleyen zamanda verilir üstelik hem anneye hem de bebeğe hediye almamız gerektiğini düşünüyorum.
-Peki hayatım, öyle olsun madem. Hadi biz de kalkalım artık, çocuklar yalnız kalsın hem ikimizin evde tartışması gereken bir şey var değil mi?
Jungkook, gözlerini koyu kahverengi gözler ile buluşturduğunda açıkça ne demek istediğini anlamıştı. Taehyung, az önce ona ikisinin de aynı şeyi düşündüklerini üstü kapalı söylemiş ve bunda ciddi olduğunu da belirtmişti. Eve gittiklerinde biraz tartışacaklar daha sonra hangisi üstünlük kurar ise o altta olacak ve sevişerek ilk bebek denemesini yapacaklardı. Onu korkutan ise Taehyung'un koyu kahvelerini daha önce hiç bu kadar kararlı görmemiş olmasıydı.
Sizleri çok seviyorum bebişler 💘💞💗💖💕💓
Bölüm gecikti çünkü lanet dershane bu hafta o kadar ödev verdi ki bayılacaktım🥺 Yine de şimdi zamanım olup da bölüm yazabildiğim için çook mutluyum. Sona yaklaşıyoruz yorumlar az olduğu için final 40. bölümde olacak😿🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻
FanficSoobin'i şirkette gören Yeonjun, little space'e sahip bu çocuğu evlatlık edinir. TXT Yeonjun&Soobin