38𝗜 𝗰𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗜'𝘃𝗲 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲

1.8K 171 47
                                    


Taehyung'un dediği gibi ertesi gün sabah erken saatte Soobin telefonun çalmasıyla Yeonjun ile yattığı yatakta mızmızlanarak diğer tarafa dönmüş ve aramayı cevaplamayı reddetmişti. Telefon ise hiç susmamış arama bittiğinde bile tekrar aranmıştı Yeonjun'un telefonu açmasını söylemesiyle komidine uzanmış hiç istemeyerek de olsa aramayı yanıtlamıştı.

-Alo, kimsiniz?

-Soobin-ah, ben Taehyung uyan artık bize geleceksin bugün, çabuk hazırlan ve senin için yollattığım arabaya bin. Geç kalırsan seni daha çok çalıştırırım.

Soobin yüzüne kapanan telefonla bir kaç dakika öylece kulağındaki telefon ile yatakta oturur şekilde durmuş kendine geldiğinde ise yerinde tepinerek oflamıştı. Yanına baktığında hiç de hareket etmeyen Yeonjun ile şokla omzundan dürttüğü bedeni uyandırmak istemiş büyük olanın hiç ama hiç şeklini bozmaması ile somurtmuştu. Daha sonra aklına gelen fikir ile üzerlerinden kaldırdığı yorganın içine girmiş Yeonjun'un kasıklarının üzerine oturarak zıplamaya başlamıştı.

Yeonjun, malum yerinde hissettiği ağırlık ile ilk başta kaşlarını çatmış daha sonrasında hissettiği acı ile üzerinde zıplayanın kim olduğunu kavrayamayarak gözlerini aralamıştı. Kucağında zıplamaya devam eden Soobin ise beklemediği bir şeydi. Kalçalarından kavradığı bedeni durdurmuş ve kendisine bakmasını sağlamıştı. Yeonjun sinirli ve kızgın bir şekilde üzerinde oturan çocuğa bakarken Soobin sevimli bir şekilde gülümseyerek ortamı yumuşatmaya çalıştı. Kalkmaya yeltendiğini ise kalçalarını saran eller onu engelledi ve yerinden oynamamasını sağladı.

-Nereye gittiğini sanıyorsun?

-Baban beni aradı ve hemen hazırlanıp onlara gitmemi söyledi, biliyorsun ki bu gece parti var ve benden fikir alması lazımmış.

-Hadi ama bir yere gitmeni istemiyorum bebeğim birazcık daha böyle kalmalı ve sabah seksimizi yapmalıyız.

-Yeonjun! Baban diyorum olmaz gitmem lazım. Ayrıca seninle sabah seksi yapmayacağım. Senin de işe gitmen lazım hem, akşam da babanlara gelmelisin.

-Ondan sonra benimsin ancak bu şartla gitmene izin veririm. Madem sabah seksi yapamıyoruz gece beni durduramazsın.

-Tamam Yeonjun, şimdi lütfen izin ver hazırlanayım.

Yeonjun, pes ederek sevgilisine kucağından kalkması için izin verecekti ki belinden tutarak üzerine doğru eğdiği bedenin dudaklarına yapışarak öpmeye başladı bu harika anı bozan ise Soobin'in çalan telefonuydu. Küfür ederek Soobin'i bırakan Yeonjun yatakta tepinerek uykuya geri döndü Soobin ise korkuyla arayan kişiye baktı. Arayanın Jungkook babası olduğunu gördüğünde ise hem şaşırmış hem de biraz rahatlamıştı.

-Efendim Bay Kim?

-Merhaba Soobin,bana baba demen konusunda anlaştığımızı sanıyordum daha doğrusu Taehyung ile anlaştığınızı neyse nasılsın?

-Şey iyiyim, diğer babam da aramıştı az önce ve size gelmemi söyledi o yüzden hazırlanıyordum. Siz beni ne için aramıştınız?

-Yeonjun'un uyanıp uyanmadığını soracaktım aramalarıma dönmedi ve onu tam 30 dakikadır şirkette bekliyorum.

Soobin, Jungkook'un sesinin sonlara doğru sertleşmesi ve bir kaç iç çekişten sonra nefesini seslice telefona doğru vermesi yüzünden onun sinirlendiğini tahmin ediyordu. Yeonjun'a bakarak uyuduğunu gördüğünde telefonun diğer ucundaki adama ne diyeceğini düşünüyordu.

-Şey o uyuyor ama eğer isterseniz hemen uyandırayım.

-Çok iyi olur Soobin-ah, şimdilik görüşürüz evlat.

-Görüşürüz baba.

Soobin son anda söylediği kelime ile yerinde zıplamış Yeonjun'un babasına ilk defa kendi babası gibi seslendiği için heyecanlanmıştı arkaya döndüğünde hâla uyumaya devam eden beden ile kollarını belinde kavuşturarak düşünmeye başlamıştı. Bir kaç dakika sonra aklına gelen fikir ile yatakta uyumaya devam eden bedenin üzerine atlamış altında kalan bedenden acı dolu bir bağırış kazanmıştı.

-Ahh Soobin, tanrım karnımı ezdin. Ne istiyorsun?!

-Baban aradı ve seni yarım saatir şirkette beklediğini söyledi o yüzden şimdi kalkıyorsun benimle birlikte hazırlanıp şirkete gidiyorsun.

-Peki anne

-Ah neden çırpınıyorsun üstümde Soobin!

Soobin daha fazla Yeonjun'a katlanamayacağını ve de Taehyung'u bekletemeyeceğini anladığında yataktan kalkmış lavaboya ilerleyerek günlük rutin işlerini halletmiş gardroba yönelerek üzerine beyaz bir tişört, altına da siyah dizleri yırtık pantolonunu geçirmişti. Ardından gelen ıslık sesiyle Yeonjun'a dönmüş ve gözlerini devirmişti.

-Kalk ve giyin sevgilim, babanı sinirlendireceksin.

-Seninle kalmak istiyorum, ayrıca ikimiz hep yatakta olalım istiyorum.

-Yeonjun ben gidiyorum, sen de hazırlanıp şirkete gidiyorsun tamam mı aşkım?

-Bir saniye aşkım mıı? So- of hemen gittin, kesin utandı yine.

Soobin,Yeonjun'un sözünü tamamlamasına izin vermeden odadan çıkmış, merdivenlere yönelerek aşağı kata inmişti. Evden çıktığında ise kendisini bekleyen arabayı ve şöförü görmüş açılan kapıya ilerleyerek teşekkür etmiş, arabaya yerleşmişti. Unuttuğu ve yeni öğreneceği bir şey vardı o da Kim Taehyung'u bekletmek yaptığı en büyük hataydı.

Sonunda Kim malikanesinin önünde araba durduğunda inerek kapıya ilerlemiş, zili çalarak açılmasını beklemişti. Kapıyı açan hizmetli onu içeri davet etmiş, yüzündeki panik ifade ise Soobin'in biraz korkmasına neden olmuştu. İçeriden gelen Taehyung'a ait ses ise Soobin'in geri geri adımlar ile buradan çıkıp gitmek istemesine sebep oluyordu.

-Soobin, neredeydin tanrı aşkına. Seni kaç saatir beklediğim hakkında bir fikrin var mı? Üstüne üstlük hiçbir şey olmuş değil şu an ve bu beni strese sokuyor.

-Sakin olur musunuz Bay Kim? Daha sabah ve hatırladığım kadarıyla parti gece olacak.

-Bir de Bay Kim diyor, evladım baba diyeceksin baba.

-Peki baba, yine de biraz sakin olur musun?

-Sakinim tamam. Hoşgeldin Soobin şöyle kenara otur ve bana fikirler ver, bu Bay Hong kendisi organizatör bize çok yardımcı olacak.

-Merhaba Bay Hong, umarım her şey iyi olur.

-Merhaba Bay Kim, bundan şüpheniz olmasın efendim. Her şeyin istediğiniz gibi olmasını sağlayacağız.

-Pekala hadi başlayalım.

Sizleri çok seviyorum bebişler💗💓💕💞💘💖
Kitabı uzatmaya karar verdim 45-50 bölüm arası olacak 🥺Umarım bu sizi mutlu eder😿 Kitap çok hızlı ilerledi ve ikisinin arasındaki ilişki tam netleşmedi yani birkaçınıza göre bu böyle o yüzden aralarındaki ilişkinin iyice şekillenmesini sağlamadan bu kitabı bitirmek istemiyorum😸

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin