32𝗢𝘂𝘁 𝗶𝗻 𝗖𝗮𝗹𝗶𝗳𝗼𝗿𝗻𝗶𝗮, 𝗜'𝘃𝗲 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝗳𝗼𝗿𝘄𝗮𝗿𝗱 𝘀𝘁𝗿𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴, 𝘀𝘄𝗶𝗺

2.1K 214 33
                                    

Yeonjun ne yapacağını bilmez şekilde evde volta atıyordu. Bay Park ortadan kaybolmuş ve bir daha dönmemişti. Yoongi onun evde de olmadığını sadece biraz zamana ihtiyacı olduğunu söyleyerek Bayan Choi'ye destek olmak için halen daha buradaydı. Babaları ise polis karakolunda işlerin en iyi şekilde yürütüldüğünden haberdar oluyorlardı.

Yeonjun hepsine minnettardı ama şu an bir hiçliğe sürüklenmiş gibi hissetmekten kendini alıkoyamıyordu. Dokunmaya kıyamadığı küçüğü öz babası tarafından kaçırılmıştı. Bir insan bunu neden kendi evladına yapardı ki üstelik Soobin gibi masum bir çocuğa. Çalan telefonu ile düşüncelerinden sıyrılmıştı arayana baktığında Jungkook babasını görmesi ile bekletmeden aramayı cevapladı.

-Baba bir şey mi oldu? Bulundu mu Soobin?

-Sakin ol Yeonjun, daha bulunmadı oğlum sadece bir kaç bilgi almak istiyorlar senden, o yüzden karakola gelmelisin.

-Peki geleceğim baba. Teşekkür ederim her şey için seni seviyorum.

-Ben de seni seviyorum oğlum, sakin ve dikkatli bir şekilde buraya gel.

Yeonjun aramayı sonlandırdığında ceketini alarak evden çıkmaya kalkışmış Bayan Choi'nin seslenişi ile karakola gittiğini söyleyerek sonunda evden çıkabilmişti. Adamına garajdaki Range Rover'ı çıkarmasını emretmiş ve beklemeye başlamıştı. Gelen arabası ile binerek karakola sürdü ve hiç vakit kaybetmeden içeri adımladı.

-Hoşgeldiniz Bay Kim babalarınız müdür Huang'ın yanında, buyrun efendim.

Yeonjun kendisine yön veren memuru kafasıyla onaylayarak müdürün odasına götürmesine izin vermişti. İçeri girdiğinde babaları masanın önündeki koltuklarda oturuyor, müdür olduğunu düşündüğü adam ise masanın arkasındaki deri koltuğundaydı. Taehyung babası kendisini gördüğünde ayağa kalkarak onu sıcak bir sarılmanın içine çekmişti ve Yeonjun o an eski anılarındaki gibi babasının kucağında hüngür hüngür ağlamamak için kendini zor tutmuştu.

-Yeonjun, birtanem. Senin için çok üzgünüm ama Soobin'in bulunması için elimizden ne geliyorsa yapacağız, sadece sakin ol bebeğim tamam mı?

-Annemmiş gibi davranıyorsunuz Bay Kim, sakinim ben ve teşekkür ederim her şey için baba.

Jungkook ikilinin bu sevimli hallerine dayanamayarak ayağa kalkmış ve ikiliyi kolları arasına alarak bir aile kucaklaşmasının içine çekmişti. Bu yarattıkları çekirdek aileden o kadar memnundu ki eğer oğulları Yeonjun olmasaydı nasıl evlat sevgisinin tadına varabileceğini bilmiyordu. İyi ki o yağmurlu günde Taehyung ile beraber oğullarını evlat edinmek istemişlerdi.

-Ben de sizi seviyorum çekirdek ailem. Şimdi şu duygusal modumuzdan çıkalım ve Yeonjun ifade versin daha sonrasında Soobin bulunduğunda devam ederiz.

Yeonjun babasına kocaman bir gülümseme vererek müdürün masasının önündeki deri koltuklardan birine oturmuş ve kendine yöneltilecek soruları beklemeye başlamıştı. Arkada Taekook ikilisi halen daha sarılmış bir şekilde gözlerindeki mutluluk, yüzlerindeki gülümseme ile tek ilgi odakları oğullarını izlemekteydi.

-Bay Kim, Soobin beyin kaybolduğu an ne yapıyordunuz ve neredeydiniz?

-Ben şirketteydim, annesi sabah kahvaltı için eve geleceğini söylemişti bu yüzden sabah erkenden evden ayrıldım. Toplantıdaydım kaybolduğu haberini aldığımda acilen çıktım.

-Peki Soobin bey ne giyiyordu o an?

-Normal beyaz bir tişört ve kot giyiyormuş annesi öyle söyledi. Eğer isterseniz onu arayabilirim.

-Bayan Choi'ye bağlanmamız iyi olur onun da eksik bir kaç parçayı tamamlaması lazım. Arayın lütfen.

Yeonjun müdürün söyledikleri ile çıkardığı telefonundan Bayan Choi'nin numarasını tuşlamış ve karşı tarafın açmasını beklemişti.

-Bayan Choi, şu an ifade veriyorum ve size de bir kaç şey sormak istediler. Sizin için sorun olur mu efendim?

-Hayır Yeonjun, sorabilirler.

-Bayan Choi oğlunuzun telefonu yok değil mi? Peki üzerinde GPS içeren bir eşyası var mı, akıllı saat gibi?

-Evet, evet kolunda akıllı saati var, bu sayede onu bulabilirsiniz değil mi?

-Bulabiliriz efendim, bize saatin adını ve şifresini söyleyin yeter.

Bayan Choi'nin saatin adını ve şifresini vermesi ile ekranda parlayan nokta küçük bedenin şu anda tam olarak nerede olduğunu gösteriyordu ve Yeonjun okuduğu konum ile hiçkimseyi dinlemeden arabasına koşmuş, bebeğine doğru sürmeye başlamıştı.

Sizleri çok seviyorum bebişler 💖💓💘💕💞💗
Diğer bölüm tam kaos onun için biraz bekleyeceksiniz çünkü derslerim ve çalışma programım beni öldürüyor yine de bu bölümü atabildiğim için mutluyum 🥺

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin