Jungkook babasının onları basması ile ayrıldı küçük olandan Yeonjun ve küçüğü kucağından kaldırıp babasına doğru adımladı. Babası neler olduğunu soramadan asansörlere doğru yürüdü. Bir yandan da küçüğe el sallamış ve gözden kaybolmuştu.
Jungkook ise bir süre masada sakince oturup kendisine meraklı gözlerle bakan oğlanı süzmüş, kendisine ne kadar benzediğini sorgulamıştı. En sonunda Yeonjun gibi el sallamak yerine küçüğe bir gülümseme vermiş ve çok sevdiği kocasının odasına adımlamıştı. İçeriye girdiği anda kapıyı kilitlemesi de cabasıydı.
Babasına basılmasının oluşturacağı sorunları düşünüyordu Yeonjun. Büyük ihtimalle bu olayı diğer babası ile tartışacaklar ve ikisi de kendisiyle konuşmaya çalışacaktı. İşte bundan nefret ediyordu Yeonjun. Artık 24 yaşındaydı ve ne yapacağından emindi. Lanet olası kendi kararlarını kendisi verebiliyordu.
Bu düşünceler ile arabasına binmiş ve cep telefonunu çıkarmıştı. Choi Soobin'in kim olduğunu araştırması için kısaca Beomgyu'ya mesaj atmış. Evine doğru sürmeye başlamıştı. Tüm yol boyunca küçük olanı düşünmüş ve gülümsemişti. O büyük bebeği kendinin yapmak için elinden ne geliyorsa yapacaktı.
Bu düşünceleri ile eve girmiş, ilk olarak üzerindeki ceketten kurtulup mutfağa geçmişti. Kendisine atıştırmalık bir şeyler hazırlamış ve bir bardak şarap doldurmuştu. Hazırladıklarını salona götürmüş.
Yatak odasındaki laptop'unu almaya gitmişti. Kendini koltuğa bırakmış, kucağına da laptop'unu çekmişti. Little Space'in ne olduğunu araştıracak böylece bebeği ile daha iyi iletişim kurup, onu anlayacaktı. Önüne ilk çıkan sayfaya tıklayıp okumaya başladı.
"Littlespace, bir yetişkinin ergenlik döneminde ulaşılamayan çocukluk anılarını, senaryolarını veya arzularını yeniden yaşadığı gelişmiş bir zamandır. Littlespace'deki yetişkin(babacık), bakıcı olarak adlandırılabilir, çocuksu olarak görülen aktivitelere katılabilir ve hatta bazen littlespace'deki zamanlarında cinsel etkileşime bile katılabilir. Littlespace'de iken genellikle, küçük veya orta yetişkin, bir bebek olarak adlandırılır. Bu yetişkin bebek bir babaya ihtiyaç duyar. Her zaman bunun açlığını çeker. Tanıştığı bazı yetişkinleri bu kalıba koyup kendini onlara sevdirir. Bu yetişkin bebekler sadece sevgi ve ilgiye açtır."
Yeonjun bu yazıdan tam olarak ne anlaması gerektiğini çözememişti. Tek anladığı ise bu büyük bebeğin bir babacığa ihtiyaç duyduğu, sevgi ve ilgiye aç olduğu, gerçek bir bebek gibi davranabildiği, düşünebildiği ve hareket edebildiğiydi. İşte bu Yeonjun'un hoşuna gitmişti.
Bunların hepsini o küçük bebeğe vermeye hazırdı. Tek eksik olan bu bebeği nasıl kendisinin yapacağıydı. Bunun için Bayan Choi ile konuşmalı ya da araya babasını sokmalıydı, emin değildi. Soobin'e yavaş yavaş kendisini kabul ettirmeli ve sevdirmeliydi. İlk önceliği kesinlikle bu olmalıydı. Diğer küçük sorunları babasına yığabilirdi.
Laptop'unu koltuğa bırakıp ayağa kalktı, güzel bir duş zihnini açıp iyi gelebilirdi. Ayrıca yarın bu minik bebeğe bir hediye götürmeyi aklına not etti. Bunun büyük bebeği mutlu edeceğinden emindi.
Sizi çok seviyorum 💕 Umarım kitap iyi gidiyordur yoksa kaldırmayı düşünüyorum🥺 Bol bol yorum yaparsanız sevinirim bebişlerim😽
🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻
FanficSoobin'i şirkette gören Yeonjun, little space'e sahip bu çocuğu evlatlık edinir. TXT Yeonjun&Soobin