İkili yemeğin ardından evi terketmişti. Küçük olan babacığı ile sonunda yalnız kaldıkları için mutlu bir şekilde büyük olana koşmuş ve sarılmıştı. Yeonjun bu beklemediği hareket ile duraksamış daha sonra küçüğü kucağına alarak kanepeye oturmuştu. Küçük olan babacığın kucağında, elleri ile oynuyor ve sevimli bir görüntü sunuyordu.
-Bebeğim seninle bir şey konuşmam gerekli. Ben, amcan ve annen senin artık tedavi olmanı istiyoruz, yani şu anda da çok sevimlisin ama senin geleceğin için tedavi olman önemli ve yarın amcan bir doktor ile görüşme ayarlamış. Bu senin için sorun olmaz değil mi küçüğüm?
-Hayır istemiyorum. Doktorları sevmiyorum, lütfen gitmeyelim babacığım.
Soobin büyük olanın baş parmağını kavramış ve sevimli bakışlar atarak, büyüğünü ikna etmeye çalışıyordu. Yeonjun her ne kadar bu görüntüden hoşnut olsa da bebeğinin tedavi olması gerektiğinin farkındaydı ve onu ikna edecekti.
-Küçüğüm babacığını üzmek mi istiyorsun hm?
Eğer doktora gitmeyi kabul etmezsen amcan seni benden alacakmış. Hem çıkışta seni lunaparka götüreceğim eğer doktorun izin verirse.-Pamuk şeker de alacak mıyız babacığım?
-Alacağız bebeğim ama eğer kabul edersen.
-Tamam babacık, iki tane pamuk şeker istiyorum ama biri benim diğeri de Junnie için.
-Sen nasıl istersen güzelim, öyle yapacağız.
Yeonjun yarın küçüğün doktor randevusu olduğu için banyo yapmayı teklif etmiş ve Soobin'in kıkırdayarak onaylaması ile bu işin kolay geçeceğini düşünmüştü. Küçük olan odasında yatağının üzerinde yeni giyeceği kıyafetleri hazırlayan büyüğe yaklaşmış ve kollarını kaldırarak kıyafetlerinden kurtulmak istediğini belirtmişti.
Küçüğün tişörtünü çıkaran Yeonjun karşılaştığı minik ve pembe göğüs uçları ile gülümsemiş bu sefer eteğine yönelerek aşağı çekmişti. Soobin şimdi sadece iç çamaşırı ve diz üstü çorapları ile babacığına enfes bir görüntü sergiliyordu. Küçüğün önünde eğilerek çorapların çıkarmaya başlayan Yeonjun karşılaştığı beyaz bacaklara birer öpücük kondurmuş ve iç çamaşırı ile kalan küçüğe lavaboya geçmesini söylemişti.
Soobin lavaboya geçmiş büyük olanı bekliyordu, babacığının az önceki öpücükleri çok hoşuna gitmiş ve öptüğü yerlere tekrar tekrar dokunmasına neden olmuştu. İçeri giren büyüğü elindeki mavi bornozu kenara asmış, küvete yaklaşarak suyu ayarlamaya başlamıştı. Suyun iyi bir sıcaklıkta olduğuna emin olduktan sonra küçüğe dönerek iç çamaşırını çıkarmasını söylemişti.
(Yazarın küvet fantezisi coşturuyor yine)
Soobin babacığının arkasını dönmesi ile soyunmuş ve büyüğe arkadan yaklaşarak koluna tutunmuştu. Yeonjun sağ tarafında hissettiği çıplak beden ile ona dönmüş ve incecik, bembeyaz vücut ile karşı karşıya gelmişti.
-Babacığım kendim banyo olmaktan korkuyorum. Küvetin içine beraber girebilir miyiz?
-Ta-mam, girelim.
Sizleri seviyorum bebişlerim💞💓💗💖💘💕
Öpüldünüz 😽🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻
FanfictionSoobin'i şirkette gören Yeonjun, little space'e sahip bu çocuğu evlatlık edinir. TXT Yeonjun&Soobin