Yeonjun, babaları ve küçüğü ile salonda oturuyordu. İkili zaten Soobin'i tanımalarına rağmen küçük ile tanışmak için buraya geldiklerini söyleyip, akşam yemeğine kalacaklardı.
-Yeonjun, bizi onunla tanıştırmayacak mısın oğlum?
-Baba, sizinle tanışsa dahi durumumuzu anlayacağını sanmıyorum ama yine de deneyelim.
Soobin, bebeğim bunlar benim babalarım.-Merhaba Soobin, ben Taehyung hani asansörde karşılaşmıştık. Yeonjun'un babasıyım.
-Merhaba küçük oğlan ben de Jungkook, Yeonjun ile sizi yakalamıştım. Yeonjun'un ikinci babasıyım.
-Merhaba efendim. Tanıştığımıza memnun oldum.
Küçük olan bunu sevimli bir şekilde söylemiş ve evli çiftten büyükçe birer gülümseme kazanmıştı. İkili şimdi oğullarının bu büyük oğlanı neden istediğini yavaş yavaş anlıyordu. Küçük olanı etekle ilk defa gören ikili tabii ki de bunu garipsemişti ama onun utanmasını veya korkmasını istemedikleri için bunu dile getirme ihtiyacı hissetmemişlerdi.
-Yeonjun, küçüğe yeni bir oda sipariş ettiğini söylemiştin. Soobincim bize odanı gezdirmek ister misin, sofra hazırlanana kadar. Belki eksik bir şey görürsek bir dahaki gelişimizde sana bir kaç hediye yollarız. Üzgünüm bu sefer elimiz boş geldik.
Küçük olan izin ister gibi babacığına bakmış ve Yeonjun onay için bir baş sallaması verince ayağa kalkarak Taehyung'un elini tutmuş ve ikiliyi odasına doğru götürmeye başlamıştı. Taekook ikilisi küçük olanın bu şirin hâline karşı gülümsemiş ve küçüğün onları odasına çekiştirmesine izin vermişlerdi.
Yeonjun onların bu hâllerine kıkırdamış ve üçlüyü arkalarından takip etmeye başlamıştı. Hep beraber Soobin'in yatak odasına girmişler ve küçük olan ikiliye heyecanlı heyecanlı odasını anlatmaya başlamıştı. Yeonjun ise yatağa oturmuş bu bebeğin daha ne kadar tatlı olabileceğini sorguluyordu.
Telefonuna mesaj gelmesi ile açmış ve Bay Park'ın yarın ünlü bir psikolog ile görüşme ayarladığını öğrenmişti. Asıl sorun şimdi başlıyordu, küçük olanın bunu kabul etmesi ve bu duruma alışması uzun sürecek gibi gözüküyordu.
Odayı gezmeyi bitiren üçlü küçüğün oyun odasına doğru yol almış ve gördükleri oda ile büyülenmişlerdi. Asla Yeonjun'un böyle bir hâle gelmiş olmasına inanamıyorlardı ama gördüklerine göre oğulları değişmişti.
Jungkook küçük olanın top havuzundaki sevimli hâllerine dayanamamamış ve yanına oturarak onunla beraber oyunlar oynamaya başlamıştı. Kapıyı tıklatan hizmetli ile sofranın hazır olduğunu öğrenmiş ve beraber yemek yiyerek, büyük bir aile olmanın ilk adımını atmışlardı.
Sizleri çok seviyorum ve yavaş yavaş Soobin'in hastalığından kurtulduğu günlere geliyoruz💞💖💓💕
🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻
FanfictionSoobin'i şirkette gören Yeonjun, little space'e sahip bu çocuğu evlatlık edinir. TXT Yeonjun&Soobin