27𝗧𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘁𝗲𝗿'𝘀 𝗴𝗲𝘁𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗰𝗼𝗹𝗱𝗲𝗿, 𝗹𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗶𝗻 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗼𝗰𝗲𝗮𝗻, 𝘀𝘄𝗶𝗺

3.9K 265 172
                                    

Smut

Soobin tam yarım saattir sertleşmiş penisi ile lanet olası masada oturmaktan nefret ediyordu. Büyük olan pişkin pişkin amcası ile sohbet ediyor, kendisini az önce sertleştiren o değilmiş gibi davranıyordu. Üstüne üstlük boşalmamasını emretmiş ve onu zor duruma sokmuştu.

-Soobin bugün çok durgunsun bebeğim, bir sorun mu var?

-Yorgunum sadece Yoongi hyung, bir an önce eve gidip uyumak istiyorum.

-Oh siz kalkın o zaman artık, küçük beyin uykusu gelmiş hem. Bizim için sorun olmaz hiç Yeonjun'cum.

-Peki Bay Park. Nezaketiniz için teşekkür ederiz. Biz kalkalım Soobinnie~

Evli çift ikiliye kapıya kadar eşlik etmiş ve birbirlerine iyi geceler diyip evden ayrılmalarını izlemişlerdi. Daha sonra kapıyı kapatan Jimin, yanındaki küçük bedeni az önce kapattığı kapıya yaslamış ve ateşli dakikalarını başlatmıştı.

Diğer tarafta ise Soobin arabaya bindiğinden beri mızmızlanıyor ve büyük olana sert bakışlar atıyordu. Yeonjun tabii ki de küçüğün her bir hareketinden haberdardı, hatta kendisine baktıkça kafasına eğip tişörtünü penisini kapatacak kadar aşağı çekmesinin de.

Yeonjun bu gece küçük olanı becerecekti ama ondan önce bu büyük bebeğin minik bir ceza alması gerekiyordu. Yol boyunca tişörtünün üzerinden kendine dokunmaya çalışan küçüğü her seferinde uyarmış en sonunda ise yüksek sesle bağırarak onu korkutmuştu. Yeonjun birkaç şeyden hoşlanmazdı ve itaatkarsızlık da bunlardan biriydi.

-KENDİNE DOKUNMA SOOBİN. Sana kaç defa kendine dokunmamanı söyledim, yaramaz çocuklardan hoşlanmam ve sen güzel bir cezayı en başında hakediyordun. Şimdi eve gidene kadar kendine dokunursan seni bu gece istediğin gibi becermem.

-Öz-ür dilerim babacığım, bir daha sözünüzden çıkmayacağım.

-Akıllı oğlan, işte böyle.

Soobin yol boyunca sessiz bir şekilde dışarıyı izlemiş ve aklına babacığı, sertleşmiş penisi hariç her şeyi getirmeye çalışmıştı. Büyük olan onu sert bir dille uyarmıştı ve açıkçası biraz da olsa korkuyordu.

İkili eve geldiklerinde hizmetli küçük olanın kapısını açmış ve inmesini beklemişti, Soobin eve girmeden önce büyük olanın evi boşaltın dediğini duymuş koşar adım odasına giderek büyüğü için hazırlanmayı düşünmüştü.

Dolabını açtığında karşısına çıkan pembe ekoseli eteği,onunla uyumlu beyaz üzerinde pembe renkle Yes, Daddy yazan tişörtü ve yine pembe dizlerinin üzerinde biten fiyonklu çorapları ile gece için hazırdı. Asıl sorun iç çamaşırı olarak ne giyeceğiydi, dantelli mi yoksa düz mü? En sonunda beyaz dantelli iç çamaşırına karar verdiğinde siyah deri choker'ını da takmış ve aynanın karşısına geçerek hafif bir makyaj yapmaya başlamıştı.

Gözlerine ince bir eyeliner çekmiş biraz da parıltı eklemişti, sıra dudaklarına geldiğinde ise en sevdiği pembe lip gloss'unu sürmüş ve aynada kendine bakarak ne kadar güzel gözüktüğünü hesaplamıştı. Büyüğü için şu an tamamen hazırdı ve onu bekletmek isteyeceği en son şeydi. Kapıyı açmış, odasından çıkarak kendini büyük olanın kapısını tıklatırken bulmuştu.

Yeonjun en başında kendisinden koşarak kaçan ve odasına giren beden ile bir süre duraksamış daha sonra kendi odasına girerek üzerindeki rahatsız kıyafetlerden kurtulmuştu. Şu an tek istediği şey biraz huzur ve küçük olandı. Bütün gün onu düşünmüş ve ilk defa onsuz yaşamaya çalışmıştı ki onda da başarısız olmuştu.

Kapının tıklatılması ile o tarafa dönmüş, gir komutunu vererek içeri giren ve kalbinin göz göze geldikleri o anda teklemesine sebep olan küçüğü ile karşı karşıyaydı. Soobin altına giydiği pembe ekose eteği, pembe diz üstü çorapları ve üzerinde Yes, Daddy yazan tişörtü ile o kadar güzel ve ateşli duruyordu ki Yeonjun küçüğün isteğini kabul edecek ve onu sertçe becerecekti.

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin