43𝗦𝗼 𝗵𝗮𝗿𝗱 𝘁𝗼 𝗶𝗴𝗻𝗼𝗿𝗲 𝘆𝗮, '𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗜'𝗺 𝘀𝗺𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴, 𝘀𝘄𝗶𝗺

1.9K 163 204
                                    


Smut

Sabah güneşi ikilinin gözlerini rahatsız ederken ilk uyanan Soobin olmuştu, eliyle güneş ışınlarının gözüne gelmesini engelleyerek her şeyin netleşmesini beklemiş ve Yeonjun'un göğsünde uyuduğunu hatta çıplak olduklarını görmüştü.

Aklına dolan dün geceki anılar ile oflayarak diğer tarafa dönmeye çalışmış ama içinde hissettiği penis ile inlemiş, hareket etmeyi kesmişti. İçindeki penisin sertleştiğini anladığında istemeden dudaklarını ısırmış ve kendi penisinin de hafiften seğirmeye başladığını görmüştü.

Yeonjun uyandığında içinden çıkmadığı için bolca azar işitecekti ama şimdi Soobin sadece biraz zevk almak istiyordu. İçindeki penis ile dikkatlice Yeonjun'un üzerine doğru hamle yaptığında daha uyanmamasını umduğu bedenin yavaşça kucağına oturdu ve böylelikle sertleşmiş penisin hepsini içine aldı.

-Ahmm siktir siktir ah çok iyi

Soobin inleyerek kendini geriye çekmiş ve tekrar kucağa oturmuştu. Yeonjun bir iki kez mırıldanmasına ve de kıpırdamasına rağmen daha uyanmamıştı yani Soobin öyle sanıyordu. Oysa ki en önce uyanan Yeonjun'du sadece bebeğinin sabah ikisini böyle gördüğünde ne tepki vereceğini merak etmişti ama olanlar onu da şaşırtmıştı. Soobin'in sertleşeceğini ve de penisini tekrar en derinine alacağını tahmin edememişti.

İçinden saydırdığı küfürler kucağında kalçasını hareket ettirmeye başlayan oğlanla inlemlere dönüştü. Soobin kalçasını kaldırıp indiriyor ve penisini sürüyordu. Kıstığı gözlerinin arasından küçük olanın tepkilerini izlemeye başladığında delireceğini hissetmişti çünkü üzerindeki çocuk şu an tapılasıydı.

Dişleriyle ezdiği şişkin dudakları, zevkten geriye kaymış gözleri, hafif terlemiş saçlarının alnına dökülmesi ve onun izlerini taşıyan üst vücudu ile adeta bir görsel şölen sunuyordu. En sonunda dayanamayacağına karar verdiğinde kalçalarından kavradığı bedeni yatağa yatırmış ve araladığı bacaklarının arasındaki yerini almıştı.

Hareket etmeye başlamadan önce önündeki dudaklara asılmış, ağzını aralamasını sağladığı bedenin sıcak mağarasını diliyle keşfe çıkmıştı. Bir yandan sertçe hareketlerine devam ederken diğer yandan dilini emdiği bedenin inlemesini duyduğunda gülümseyerek geri çekilmiş ve göz teması kurmalarını sağlamıştı.

Gözlerini karşısındaki zevkten sulanmış gözlerden çekemezken hareketlerine devam etmiş ve inleyerek sırtını tırnaklarıyla çizen Soobin'in ağzına baş parmağını yollamıştı. Soobin parmağını emerken, göz temasını asla kesmiyor ve daha da hızlanması için üzerindeki bedene yalvarıyordu.

-Baba-cığım daha sert lütfennmh

Yeonjun sona geldiğini anladığında hareketlerini hızlandırmış ve yıldızları görmeye başlamıştı. Soobin'de ise durumlar farklı değildi zevk noktasına yapılan ardı arkasına vuruşlar, penisinin çoktan sızdırmaya başlamasına neden olmuştu.

-Sikeyim Soobin-ahh çok güzelsin

-Çok iyisin Yeonjun-ah, daha SERT!

Soobin elini penisine atarak çekmeye başlamış Yeonjun ise hareketlerine devam etmişti. En sonunda Soobin el hareketlerini hızlandırmış ve birazını Yeonjun'un karnına birazını da kendi karnına getirerek boşalmıştı. Yeonjun ise penisini saran duvarların sıkılaştığını hissettiğinde bebeğinin geleceğini anlamış hareketlerini hızlandırarak gelmesine yardımcı olmuştu.

Soobin geldikten sonra Yeonjun küçük olanın içine son bir vuruş yapmış ve menilerini sıkı duvarlara bırakmıştı. Rahatlamanın verdiği his ile nefes nefese soluklanan ikili yatağa yığılmışlardı. Yeonjun, Soobin'in içinden çıkmış ve kucağına aldığı beden ile banyoya ilerlemişti, dün geceden beri kirli olan bedenleri sabah daha da kirlenmişti ki bir de bugün pikniğe gitmeleri gerekiyordu.

(Yazar sabah seksi + küvette seks seviyorken bu zor canım)

Yeonjun, kucağına aldığı beden ile hazırladığı küvete oturmuş ve bebeğini çilekli duş jeliyle liflemeye başlamıştı. Soobin ise kalçasındaki ağrı ile bugünün nasıl geçeceğini düşünmekteydi. Dün gece yapmaları yetmiyormuş gibi bugün kendi başlatmış ve kalçasına veda etmişti. Üstüne üstlük resmen Yeonjun uyurken onu içine almış, kendi kendine bir şeyler denemişti, bu utancının tavan yapmasına neden oluyordu.

-Kalçanı kaldır bebeğim ayrıca utanmama gerek yok biliyorsun.

-Ben sadece off utanıyorum işte!

Soobin şişirdiği kırmızı yanakları, büzdüğü dudakları ve yüzünü Yeonjun'dan saklamaya çalışması ile çok sevimliydi. Yeonjun her seferinde bebeğinin bu güzelliği ve tatlılığı ile kalbinin teklemesini engelleyemiyordu.

-Kalçanı kaldır güzelim, temizlenmelisin.

-Aslında kendim yap-ah

Yeonjun, kucağındaki bedenin cümlesini tamamlamasına izin vermeden bir parmağını deliğine itmiş ve deliğindeki menileri temizlemeye başlamıştı eğer bunu yapmaz ise Soobin daha fazla ağrı çekebilirdi ve bu olsun istemiyordu. Temizlendiğinden emin olduğunda parmağını geri çekmiş ve beli bir yay gibi gerilen bedenin sakinleşmesini beklemişti.

Soobin'in dokunuşları altında eziliyor olması hoşuna gidiyordu, gerçi Soobin ne yaparsa yapsın hoşuna giderdi. Temizlenme işi bittikten sonra küvetten kucağındaki beden ile çıkmış ve Soobin'i havluyla sararak kendisi de beline bir havlu bağlayarak banyodan çıkmıştı.

-Benim sevgilim bir superman, şuna bak beni hep kucağında taşıyor uwaa

Yeonjun, Soobin'in dedikleriyle kahkahalar atmaya başlamış, ayakta durmaya zorlanarak bir duvara tutunmuş ve gülmeye devam etmişti. Gözlerini araladığında ise kendisini büyük bir dikkatle izleyen bebeğini gördüğünde gülümsemiş ve dudaklarını birleştirmişti. Masum bir öpücüktü bu, sevgi dolu.

-Benim bebeğim ne tatlı öyle, babacığını hep güldürüyor. Çok şanslıyım hatta en şanslısı benim şuna bak ne kadar güzel bir sevgilim var.

-Yeonjun-ahh sus artık

-Peki güzelim peki utanma yoksa bir tur daha atmak zorunda kalırız.

-Tanrım!

Odaya girdiklerinde kucağındaki bedeni yatağa oturtmuş gardroba ilerleyerek altına siyah bir kot üzerine de mavi bir tişört geçirmişti. Soobin'in odasına ilerleyerek dolabını açmış ve onun içinde kendiyle uyumlu bir mavi kot tulum bir de siyah tişört almış iş çamaşırlarını da alarak kendi odasına dönmüştü.

Odaya döndüğünde elindekileri yatağa bırakarak ıslak bedeni kurulamış daha sonrasında üzerini giydirmişti. İkisi de alt kata indiklerinde Yeonjun dünden talimat verdiği gibi piknik için her şeyin hazır olduğunu görmüş, arabaya ilerleyerek şöförüne içeriden gerekli şeyleri bagaja yerleştirmesini söylemişti.

Soobin arabaya bindiğinde şöförü her şeyin hazır olduğunu söylemiş ve Yeonjun arabayı çalıştırarak daha güzel şeylerin başlayacağı piknik alanına doğru sürmeye başlamıştı. Arka koltuktaki ceketinin cebinde bekleyen kutu, uzun zamandır orada bekliyordu ve şimdi sahibini bulacaktı.

Sizleri çok seviyorum bebişler 💝💗💖💘💓💞💕
Acaba kutuda ne var acaba neler oluyor acaba acaba?? Size güveniyorum bence siz bunu çözersiniz ehe bu arada final yakındır🥺

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin