Kim Yeonjun, Kim Yeonjun, Yeonjun diye sayıkladı küçük olan. O adamın adını unutmak istemiyordu. Onunla oyun oynamak istiyorum diye düşündü. O adam annesinin önceden girdiği odaya girmişti.O oda da ne vardı merak ediyordu küçük olan. O adamı tekrar görmek istiyor,annesinin masasında oturmuş düşünüyordu.
Karşıdan elinde kitaplarla-dosya- gelen annesini gördü. Annesi yanına gelmiş güzel oğlunun kafasını patpatlamıştı. Soobin'e acıkıp acıkmadığını sormuştu. Soobin o ana kadar acıktığını anlamamıştı. Kafasını salladı.
Annesi buna karşılık olarak Soobin'in sırt çantasındaki yemek kabına bir şeyler hazırladığını söylemişti. Acelesi vardı,Bay Kim eğer gecikirse onu azarlayabilirdi.
Annesi yanından ayrıldığında küçük olan sırt çantasını karıştırmış ve içinden yemek kabını çıkarıp masaya koymuştu. Açmaya çalışmış ama bir türlü başaramamıştı, en sonunda pes etmiş az önce çantasında gördüğü barbie bebeklerini eline almış onlarla oynamaya başlamıştı.
Bebeklerinin saçlarını yapıyor, kıyafetlerini değiştiriyordu. Tam o sırada yanına bir beden yaklaşmış tepeden ona bakıyordu. Bunu anlayan beden kafasını kaldırmış ve Yeonjun Abisi ile göz göze gelmişti. İçinde ufak bir heyecan oluşmuş ve Yeonjun'a bir kıkırtı armağan etmişti.
Bunu duyan Yeonjun o an eridiğini hissetmiş ve küçük olana bir gülümseme sunmuştu. Küçük olana ne yaptığını sorduğunda -ki ne yaptığını görebiliyordu- küçük olan bebekleri ile oynadığını ve annesini beklediğini söylemişti büyük olana.
Onun bu sevimlice konuşmasına ikinci kez şahit olan Yeonjun, küçük olanın başını patpatlamaktan kendini alı koyamamıştı. Küçük olan sanki bunu bekliyormuş gibi kafasını büyük olanın eline doğru uzatmıştı.
Yeonjun o an bu küçük bebeği alıp evinde her an her saniye böyle güzelce sevmek, onu kendine saklamak istemişti. Aslında bu o kadar da imkansız değildi. Ama Yeonjun küçük olanı korkutmak istemiyordu.
Bu düşüncelerini bölen şey minik olanın karnından gelen guruldamaydı. Minik olan bunun sonucu ellerini karnına götürmüş ve ovalamıştı. Onun aç olduğunu anlayan Yeonjun minik bebeğe ne yemek istediğini sormuştu.
Soobin buna cevap olarak annesinin zaten bir şeyler hazırladığını sadece yemek kabının kapağını açamadığını söylemişti. Yeonjun yemek kabına bir bakış atıp, eline almış ve kapağı açmıştı.
Sandiviçleri küçük olana uzatmıştı. Minik bebeğinin güzelce beslendiğinden emin olmak istemişti o an. Boyu uzun olmasına rağmen çok zayıftı yine de Yeonjun'un yanında minicik kalıyordu.
Yeonjun onun iştahla yemek yiyişini izledi bir süre. Daha sonra küçük olanın dudaklarında kalan kırıntıları baş parmağı ile aldı ve kendi ağzına götürdü. Bunu gören küçük ona şakınca bakmış ve eğer böyle yaparsa mikrop kapacağını söylemişti.
Yeonjun eve gidince Little Space kavramını ve bu minik bebeğin hayatını biraz araştırmaya karar verdi. Soobin, Yeonjun abisinin de aç olabileceğini düşünmüş ve ona yarım sandviçini uzatmıştı.
Yeonjun minik bebeğe gerçekten doyup doymadığını sormuş ve Soobin doyduğunu söylediğinde yarım sandviçi yemeye karar vermişti.
Minik bebeğe sandalyeden kalkmasını söylemiş, kendi oturmuştu. Daha sonra küçük olanı kucağına çekmiş, sandviçini yemeye başlamıştı.
Soobin ilk başta ne olduğunu anlamamış daha sonra abisinin ayakta dikilmekten yorulduğunu o yüzden onu kucağına alıp, sandalyeye oturttuğunu düşünmüştü.
Yeonjun'un kucağında biraz sağa kaymış, sırt çantasına uzanmıştı. Sırt çantasından bulduğu meyve suyunu Yeonjun'a uzatmış, onun içmesini istemişti. Soobin'in bu teklifini kabul etmişti büyük olan. Şu anda Soobin ona ne derse desin kabul etmeye razıydı.
Yeonjun yemeğini bitirdiğinde minik bebeğe dönmüş onun güzel yüzünü incelemeye başlamıştı. Soobin, yavaş yavaş kızardığını biraz da ürktüğünü hissediyordu. Daha önce hiçbir yabancı ile bu kadar yakın temasta bulunmamıştı. Sadece amcaları Yoongi ve Jimin Soobin'i böyle severdi.
Yeonjun sağ elini Soobin'in yanağına getirip okşadığında minik olan kafasını aşağı eğmiş, ne yapacağını bilememişti. Tam o anda ikisi de bir öksürük sesi ile birbirlerinden ayrılmışlardı.
Jk or Tae or Anne?
Sizi seviyorum❤️
Bölümleri atlamayın lütfen ayrıca yorum da yaparsanız sevinirim kitabın gidişatı hakkında🥺🍼💦
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ð¯ð®ð¯ðð¯ðŒð/ ðð²ðŒð»ð¯ð¶ð»
FanficSoobin'i Åirkette gören Yeonjun, little space'e sahip bu çocuÄu evlatlık edinir. TXT Yeonjun&Soobin