Smutİtiraflardan hemen sonra buluşan dudaklar ikisinin de vücudunda bir yangını başlatan ufak kıvılcımdı. Yumuşakça başlayan öpüşme, Soobin'in Yeonjun'un ensesindeki saçları çekiştirmesi ile hırçınlaşmış ve Yeonjun karşısındaki dudakları emerek,ısırarak sertçe asılmıştı. Soobin ise elinden geldiğince karşısındaki adama ayak uydurmaya çalışıyor, yine de sadece inleyerek geniş omuzlara tutunuyordu.
Yeonjun, onun için kötüydü, fazlaydı belki ama Soobin bunu seviyordu. Büyük olanın kendisini dağıtmasını seviyor, ona izin veriyordu. Yeonjun'un ne kadar baskın olduğunu biliyordu ve bu karnındaki kelebeklerin artmasına, alt taraflarındaki sızının şiddetlenmesine neden oluyordu işte bu Soobin'e ayrı bir zevk veriyor kollarında olduğu adamın açlığını her şekilde dindirmek için elinden gelenin en iyisini çabalıyordu.
Üst dudağında hissettiği sızı ile acıyla inlemiş, geri çekilmeye çalışmıştı. Dudağının hâlen daha Yeonjun'un dişleri arasında olması bunu yapmasını engellemiş ve dudağının acıyla arada kalmasına neden olmuştu. Acıyla geri çekildiğinde kızgınca önündeki bedene bakmış, yumruk yaptığı eliyle canını yakmak istercesine kaslı göğse vurmuştu.
Yeonjun aldığı darbe ile gülümsemiş, bebeğini belinden yakalayarak daha yakınına çekmişti işte bu alt taraflarının birbirine temas etmesine sebep olmuş, iki beden de seslice inlemişti. Yeonjun biliyordu ya şimdiye kadar sabretmesinin tek nedeni Soobin'i parçalamaktan korkuyor oluşuydu, ona kalsa günde en az iki kez sevişmeleri gerekiyordu. Bu Soobin için felaket demekti bu yüzden Yeonjun'un bu isteğini sert bir dille geri çevirmişti.
Şimdi ise Kim'lerin evinde, Yeonjun'un eski odasındaki banyoda resmen sevişiyorlardı. Yeonjun, bunu birinden duyacak olsa büyük ihtimalle hak verirdi çünkü eski zamanlarda babalarının onca şeyine şahit olmuştu ve şimdi sıra onlardaydı.
-Bebeğim, bugün çok canını yakmayalım değil mi? Nasıl olsa amcan ve sevgili eşi Yoongi yemeğe gelecekler onları iyi karşılamalıyız.
-Lütfen, çok sert olma Yeonjun-ah ve eve döndüğümüzde devam edebiliriz.
-Kendimi tutamam Soobin, burada sevişeceğiz ama yumuşak davranacağım eve gittiğimizde ise seni kimse elimden alamayacak. Şimdi diz çök ve beni em.
-Peki babacığım.
Soobin, Yeonjun'un tam önünde diz çökerek karşısındaki penise bakmış, dilini dudaklarında gezdirerek kafasını kaldırmış ve büyük olanla göz göze gelmişti. (Hangi büyük olan ehehe)
Yeonjun ortalamanın üstünde bir penise sahipti, hem kalınlık hemde uzunluk açısından büyüktü. Bu sebeple Soobin onu her ağzına alışında boğazının acıdığını hisseder, kusmamak için kendini aşırı zorlardı yine de bu his hoşuna da gidiyordu.
Dudaklarını aralayarak sıcak mağarasına kalın ve uzun penisi kabul etti, ilk önce ucunu alabildiği penisi emdi, yaladı, diliyle ucuna bir kaç darbe bıraktı. Bu sefer yarısına kadar aldığında ise emme işini hızlandırarak, büyük olanın saçlarını kavrayarak çekiştirmesine sebep oldu.
Yeonjun asıldığı tutamlar ile kendisini emen çocuğa yön vererek, işini kolaylaştırmaya çalışıyor, daha çok zevk almak istiyordu. Soobin, kafasının bastırılması ile penisin tamamını sıcak mağarasına kabul etmiş, ilk başta gözleri yaşarmış, boğazına değen penis ile kusmak istemişti. Yine de bunun her zaman ilk başta olduğunu bildiğinden kendini geriye çekmeyerek alışmaya çalışmıştı.
-Kafanı hareket ettir, yala!
Soobin, aldığı emir ile kendini biraz geriye çekerek ağzındaki penisi emmeye çalışmış, dişlerini kullanarak hassas deriyi tetiklemişti. Bu Yeonjun'un derince inlemesine, başını geriye atarak elinin altındaki saçları daha çok asılmasına neden olmuştu.
Soobin, saç diplerindeki acıyla tıslamış, ağzındaki penisten bir pop sesiyle kurtulmuştu.-Sana geri çekilmeni kim söyledi kediciğim? Hmm benden emir almadan kendini geri çekiyorsun demek, ceza mı istiyorsun yoksa?!
-Ben, hayır babacığım. Sadece nefes almak istemiştim.
-Yaramazsın Soobin, seni uzun zamandır terbiye etmiyorum ve şu yaptığına bak. Artık uslu bir oğlan değilsin ve cezalandırılmayı hakediyorsun!
-Lütfen babacığım-ah!
-Kes sesini ve yaptığın işe devam et, yoksa seni öyle bir beceririm ki ağlayarak amcana şikayet edersin!
Soobin, korkuyla penisi tekrar ağzına almış, dilini damarlarda gezdirerek büyük olanı memnun etmeyi amaçlamıştı. Yeonjun ise aldığı hazla inliyor, saçlarından yakaladığı bedeni yönlendiriyordu. İşler iyice kızıştığında ve Yeonjun boşalma derecesine geldiğinde kafasından tuttuğu bedenin ağzının içinde kendisi hareket etmeye karar verdi ve bir tempo tutturarak Soobin'in ağzını becermeye başladı.
Soobin, boğazına değen penis ve ağzında hareket eden Yeonjun ile nefessiz kalarak geri çekilmeye çalıştı ama bu yalnızca büyük olanın hareketlerinin sertleşmesine neden oldu. Ağzında belirli bir tempoda gelip giden beden sesli bir inleme ile bütün menilerini ağzına bıraktı ve geri çekildi. Soobin ise ağzındaki menileri yuttu ve yaşarmış gözleriyle büyük olana baktı.
-Çok iyisin bebeğim, babacığın için en iyisisin. İşte böyle benim akıllı küçük oğlanım. Şimdi seninle ilgilenelim.
Yeonjun, elini uzatarak diz çökmüş bedenin ayağa kalkmasını sağladı ve tam da o anda kapının dışından Taehyung'un sesi duyuldu.
-Çocuklar her ne yapıyorsanız artık son verin ve hazırlanarak aşağı inin, son 20 dakika kaldı gelmelerine. Şimdi gidiyorum ama eğer 15 dakika sonra aşağıda olmadığınızı görürsem tekrar gelirim ve içeri girerim.
Yeonjun hiç ses etmeyerek babasının gitmesini bekledi ve kollarının altındaki narin bedeni kabinin camına yaslayarak öpmeye başladı. Kendisi boşalmıştı, bebeği ise daha sert ve kızarmış bir şekilde dokunulmayı bekliyordu. Eliyle tuttuğu penisi okşamaya, çekiştirmeye başladı, bu Soobin'in Yeonjun'un ağzına doğru inlemesine neden oldu ve Yeonjun hareketlerini hızlandırdı.
-Baba-cığım ımh geliyorumhh
-Benim için gel bebeğim, babacığın için gel
Soobin, büyük olanın ağzından çıkan cümleler ve penisini çekiştiren el ile daha fazla dayanamayarak birazını büyük olanın eline birazını da karnına bırakarak boşalmıştı. Boşalırken attığı çığlığı ise dışarıdaki iki bedenin duyduğundan habersiz bir şekilde şimdilik rahatlamanın tadını çıkarıyordu. Son bir kez Yeonjun, yumuşak dudakları öpmüş ve kucağına aldığı beden ile banyodan çıkmıştı.
Taekook ikilisinin, aşağı indiklerinde kendileriyle olabildiğince dalga geçeceklerinden habersiz bir şekilde hazırlanan ikili en sonunda aşağı inebilmişti.
Sizleri çok seviyorum bebişler💞💖💗💓💕💘
Bu smutun ikinci bölümü, diğer bölümde smut olacak çünkü burada sadece blowjob var ehe Ayy resmen 3 bölüm üst üste smut oldu, umarım iyi olur.😿😿😿🍼💦
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ð¯ð®ð¯ðð¯ðŒð/ ðð²ðŒð»ð¯ð¶ð»
FanficSoobin'i Åirkette gören Yeonjun, little space'e sahip bu çocuÄu evlatlık edinir. TXT Yeonjun&Soobin