20𝗡𝗮𝗿𝗰𝗼𝗹𝗲𝗽𝘀𝘆 𝗴𝗼𝘁 𝗺𝗲 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘀𝘁𝗮𝗴𝗲 𝗳𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁

3K 300 39
                                    

Yeonjun küçüğün isteği ile soyunmaya başlamış, iç çamaşırı ile kalınca kendisini süzen çocuğa dönerek bir bakış atmış ve küvetin boş tarafına oturmuştu. Soobin kenarda bulduğu ördekleri suyun içine sokmuş onlarla oynarken büyük olan bütün gerginliğini atmak için kollarını küvetin iki yanına dayamış ve yatar pozisyona geçmişti.

Su onu her zaman sakinleştirir ve yatıştırırdı. Küçüğün ördekler ile oynamasını izliyor, onun bu sevimli halleri ile daha da sakinleştiğini hissediyordu.

-Bebeğim yıkanmaya başlamalısın, eğer suda çok durursak hasta olabilirsin.

-Babacığım sadece birazcık daha oynamama izin veremez misin, lütfen?

-Tamam ama çok değil. Köpük istiyor musun? Dur hatta buradan bir bathbomb seç ve sana ne işe yaradığını göstereyim.

-Pembe, unicorn'lu olanı istiyorum.

Yeonjun,küçüğün istediği bathbomb'u seçmiş ve suya bırakmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeonjun,küçüğün istediği bathbomb'u seçmiş ve suya bırakmıştı. Suyun tamamı pembeye döndüğünde küçük olan hayran hayran bakıyor ve pembeleşmiş suyu eline almaya çalışıyordu. Artık hızlı davranmaları ve doktor randevusuna yetişmeleri gerektiğini anlayan Yeonjun küçüğü yıkamış, kendi de durulanarak küvetten çıkmıştı.

İlk başta kendi bornozunu giymiş daha sonra da küçüğüne mavi bornozunu giydirerek, odaya geçmesini söylemişti.

Soobin kurulanarak yatağın üzerindeki kıyafetlerini giymeye ve saçlarını kurutması için babacığını beklemeye başlamıştı. Yeonjun giyinme odasında giyinip kendisini bekleyen küçüğe adımlamış ve arkasına geçerek saçlarını kurutmuştu. Daha sonra kendi saçlarını da kurutmuş ve aynanın karşısına geçerek saçlarına şekil vermişti, bugün saçlarını yukarı kaldıracaktı.

Soobin babacığının saçlarına yaptığı hareketleri izliyor, tutamları çekiştirmesi ile üzülüyordu. Daha sonra büyük olanın yanına geçerek onu taklit etmeye başladı. Babacığı ne yaparsa aynı işlemi saçlarına uyguluyordu. Yeonjun yanında farkettiği küçük olan ile oraya dönmüş ve karşılaştığı manzara ile kahkaha atarak küçüğün yanağını sıkmıştı.

-Bebeğim çok şirinsin, o kadar şirin bir oğlansın ki sana baktığımda bile mutlu oluyorum.

-Babacık da çok şirin.

Telefonundan saate bakan Yeonjun 20 dakikaları kaldığını anlamış ve küçük olanın elinden tutarak aşağı merdivenlere yönelmişti. Aceleyle kahvaltı yapan ikili kendilerini evden zar zor atmıştı. Bayan Choi, Bay Park ve eşi Yoongi'nin de orada olacağını bilmek Yeonjun'u biraz gerse de küçüğün korkmaması için bunu çaktırmamaya ve tüm gün mutlu bir şekilde küçüğüyle ilgilenmeye karar verdi.

Randevuya son anda yetişen ikili, doktorun kapısının önünde sinirli bir Jimin ile karşılaşmışlar ama Yeonjun küçüğün korkmaması için her zamanki gibi alttan alarak hepsini selamlamıştı. Hep beraber içeriye giren kişiler ile Doktor Jin ne olduğunu ilk başta anlamamış ama gördüğü Yoongi ile gülümseyip, hepsini şimdilik odasına davet etmişti.

-Oh hoş geldiniz. Bana hastamızı gösterin ve odadan çıkın lütfen. Eğer küçük olan biriyle kalmak isterse sadece yanında o kişi kalabilir.

-Soobinnie yanında kimin kalmasını istersin bebeğim?

-Babacığımı istiyorum.

Jimin bunu duyması ile homurdanmış, eşinin elini tutması ile kapıya ilerlemişti. Yeonjun onun bu haline alaylı bir şekilde gülmüş ve Jimin'in kapıdan çıkmadan önce kendisine ters ters bakmasına sebep olmuştu. Bayan Choi'de giden ikiliyi takip etmiş ve Soobin babacığı ile doktorun odasında yalnız kalmıştı.

-Evet merhaba Soobin, Ben Jin. Senin psikolojik danışmanın olacağım. Bana her sorununu ve isteğini anlatabilirsin,çünkü işim bu. Seni ne anlatırsan anlat dinleyeceğim ve sana bir kaç soru soracağım. Lütfen sorduğum soruların hepsine bile olmasa bir çoğuna doğru cevaplar vermeye çalış.

-Oh tamam efendim.

Sizleri seviyorum ve artık iyileştiği günlere geçeceğiz, sanırım diğer bölümden sonra💞💕💖💗💗

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin