1. Bu ne zaman başladı?
-Belirli bir tarih hatırlamıyorum efendim ama ortaokulda kızları gördüğümde onlar gibi giyinmek isterdim.
2. Peki neden böyle giyinmek veya davranmak istiyorsun?
-Ben sadece eğer böyle davranırsam daha çok sevilirim ve ilgi görürüm diye düşünüyorum. Herkes bir bebeği sever ama herkes Soobin'i sevmez.
3. Son zamanlarda değişik duygular hissediyor musun? Mesela babacığına karşı sevgi gibi?
-Bilmiyorum. Bunu anlamadım. Ama onu çok seviyorum ve karnımda kelebekler uçuyor.
4. Babanın seni ve anneni bırakması senin bu hastalığını tetiklemiş olabilir mi? Çünkü annenin söylediğine göre baban sizi sen ilkokula giderken terketmiş.
-Oh, bu bundan emin değilim efendim. Hem artık bir babam var ve beni çok seviyor, bana çok iyi bakıyor.
5. Yeonjun Bey son zamanlarda Soobin'in büyük bir insanmış gibi hareketler sergilediğini gördünüz mü?
-Sanırım hayır. Ama saçımı kuruttu ve kendi kendine giyinebiliyor artık. Annesinin söylediğine göre önceden kendi kendine giyinemiyormuş.
-Peki sorularım bu kadardı. Şimdilik sorunu anladım ve size bir kaç tavsiye vereceğim. Bazı şeyler mesela odası veya oyuncakları onunla kalabilir ama davranışlarını değiştirmek için ona bir büyükmüş gibi davranmanızı istiyorum. Yetişkin bir birey olduğunu hissetmeli ve ona göre davranmayı öğrenmeli. Siz Yeonjun Bey, size bu konuda çok şey düşüyor. Onunla haftada iki kez görüşme yapacağım ve tekrardan sorular sorup, onunla yalnız konuşacağım. Size bir kağıt vereceğim, orada yapılması ve yapılmaması gereken şeyler yazacak.
Şimdilik bu kadar çıkabilirsiniz.İkili Bay Jin'in odasından çıkmış ve dışarıda onları bekleyen üçlü ile karşılaşmışlardı. Jimin ilk lafa atılan olmuş ve Yeonjun'un sinirle nefes vermesine neden olmuştu.
-Nasıl geçti, iyi misin bebeğim? Bir sorun yoktu değil
mi?-İyiyim amcacığım, o adamı sevdim. Benimle çok güzel ilgilendi ve bana bir lolipop verdi. Şimdi izin verirsen babacığımla lunaparka gideceğiz.
-Seni küçük, beraber yemek yiyecektik.
-Hayır amca biz lunaparka gideceğiz.
Soobin babacığının elini tutmuş ve ikili diğerlerinden uzaklaşarak çıkışa yönelmişlerdi. Yeonjun onun bu hâllerini biraz garip buluyordu ama yine de küçüğün zor bir dönemden geçtiğini bildiği için buna pek ses etmeyecekti.
İkili arabaya yerleşmiş ve Yeonjun'un lunaparka doğru sürmesi ile mutlu bir araba yolculuğu başlamıştı. Büyük olan küçüğü en yakın zamanda harika bir tatile çıkarması gerektiğini aklına not etti.
Lunaparka gelen ikili arabadan inmiş ve Soobin iner inmez koşarak babacığını korkutmuştu. Diğer taraftan arabalar geliyordu ve küçük olan sorumsuzca koşmaya çalışmış, kendisini korkutmuştu.
Sıkı sıkıya elini kavradığı küçük bedeni içeri yönlendirmiş ve onun hayran hayran etrafı süzmesini izlemişti bir süre. İkili jeton almış ve lunapark maceralarının başlamasını sağlamıştı. İlk önce çarpışan arabalara, gondola, dönme dolaba binmişler ve en sonunda da pamuk şeker alarak harika bir günü bitirmişlerdi.
Sizleri seviyorum ve bu bölümün pek olmadığını hissediyorum yine de sizi çok bekletmemek için yayınladım, biraz iyi hissetmiyorum ama yakında geçecek ve harika bölümler yayınlamaya devam edeceğim. Hepinizi öptüm💖💘💕💞💗💓😽
🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻
FanfictionSoobin'i şirkette gören Yeonjun, little space'e sahip bu çocuğu evlatlık edinir. TXT Yeonjun&Soobin