Küçük olan salondaki büyük koltukta oturmuş en sevdiği çizgi filmi izliyordu, babacığı ise koltuğun diğer köşesinde tableti ile ilgileniyor ve Jungkook babasından gelen şirket ile ilgili e-maillere göz atıyordu.Küçük olan filmin bitmesi ile babacığına dönmüş ve seslenmiş ama geri dönüt alamamıştı. En sonunda büyük olanı eliyle dürtmüş, kendisine dönmesini ve elindeki tableti bırakmasını sağlamıştı.
-Babacığım, ben çok sıkıldım. Lütfen benimle ilgilen artık.
-Ah bebeğim, o zaman şey yapalım. Odanı düzenleyelim ne dersin, kıyafetlerini ayıralım ve alışverişe çıkalım.
-Olur babacık. Bana yeni kıyafetler mi alacağız.
-Evet bebeğim, bir kaç oyuncak da alabiliriz.
-Benim babacığım en iyisi, oleyyy.
Küçük olan babacığına sarılmış ve kıkırdayarak ikili küçüğün odasına gitmişlerdi. Yeonjun bebeğinin bir köşede duran bavullarına yönelmiş, Soobin ise yatağına oturmuş ve babacığının ne yaptığına bakıyordu.
Büyük olan iki bavulu da yatağa bırakmış ve içlerini açarak, kıyafetleri süzmüştü. Yavaş yavaş bavulları boşaltıyor, bebeğine hangi kıyafetlerinin kalmasını istediğini soruyor ve gereksizleri bavula geri koyup atmayı planlıyordu. Diğer bavulu açmış, onlara da aynı işlemi uygularken, bavulun sonunda renk renk etekler ve çoraplar ile karşılaşmıştı Yeonjun.
Elinde tutuğu pembe etek ve kedili çoraplar, kalbinin teklemesine neden olmuştu. Minik bebeğini bunların içinde görecek olması onu heyecanlandırmış ve koyulaşmış gözlerle küçüğe dönmesini sağlamıştı. Soobin ise babacığının elinde gördüğü en sevdiği pembe eteği ile kocaman gülümseyerek büyük olanın eline uzanmış ve eteği ile çoraplarını almıştı.
-Babacık ben de bunları giymek istiyordum. Giyebilir miyim, annem seninle konuşacağını söylemişti?
-Ih hay- bebeğim tabii ki de giyebilirsin ama yalnız olduğumuzda giymen daha iyi olur. Biz birazdan alışverişe gideceğiz o yüzden eve gelince giyebilirsin tamam mı?
-Ama ama ben giymek istiyordum. Lütfen lütfen babacık. Söz veriyorum uslu bir çocuk olacağım, sadece bunları giymeme izin ver.
- Ama onları giyersen sana yeni etekler almam. Şimdi o elindekileri yatağının üzerine bırak ve daha gündelik bir şeyler giyelim tamam mı? Eğer dediklerimi yaparsan sana alışverişte yeni etekler alacağım bebeğim.
-Uh tamam babacık. Peki mavi ve sarı etek alabilir miyim? İki tane almama kızmasın değil mi? Lütfen lütfen.
-Soobin,güzel bebeğim sen ne istiyorsan alacağım, istediğin kadar alabilir ve giyebilirsin.
Kıyafet konusunda anlaşmaya varan ikili, Soobin'in tulum giymesi ile alışveriş merkezinin yolunu tutmuştu. Yeonjun alışveriş merkezinin önüne geldiklerinde arabayı park etmiş ve bebeğini kucaklayarak arabadan indirmişti. İkili el ele içeri girmiş ve bir kaç çift gözün onlardan tarafa dönmesine neden olmuştu.
Yeonjun bebeğini bir giyim mağazasına sokmuş ve görevliye kim olduğunu söyleyip, küçüğü ile en iyi şekilde ilgilenmelerini istemişti. Küçük olan hâlen daha babacığının elini tutuyor ve utanıp arkasına saklanıyordu. Bu kadar insanın arasına ilk defa giriyordu ve gergindi.
-Bebeğim neden arkama saklanıyorsun, sorun ne?
-Ben ilk defa bu kadar kalabalık insanlar görüyorum ve korkuyorum babacığım.
-Sorun değil bebeğim, elimi sakın bırakma ve ben yanındayım tamam mı?
-Tamam babacığım.
İkili erkek reyonundan bir kaç parça kıyafet almıştı, Soobin bunun yerine etek bölümüne yönelmiş ve gözüne takılan mavi bir eteği eline almış, inceliyordu. Bunu gören Yeonjun küçüğe eğer isterse alabileceklerini söylemiş ve küçükten bir baş sallaması kazanmıştı.
Yeonjun bebeği için onlarca poşet kıyafet almıştı, sıradaki oyuncak mağazasına girmişler ve küçük olan içeri girdikleri anda büyük olanın elini bırakıp koşturmaya başlamıştı.
Sizi seviyorum💕 Öpüldünüz😽 Umarım daha heyecanlı bölümlere gelmememiz sizi sıkmamıştır🥺
🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻
FanfictionSoobin'i şirkette gören Yeonjun, little space'e sahip bu çocuğu evlatlık edinir. TXT Yeonjun&Soobin