12𝗜'𝗺 𝘀𝘄𝗶𝗺𝗺𝗶𝗻𝗴, 𝗜'𝗺 𝘀𝘄𝗶𝗺𝗺𝗶𝗻𝗴, 𝗜'𝗺 𝘀𝘄𝗶𝗺𝗺𝗶𝗻𝗴, 𝘆𝗲𝗮𝗵

3.7K 362 217
                                    

Bayan Choi'nin evden ayrılması ile yalnız kalmıştı ikili. Yeonjun küçüğün oyun odasında Soobin'in oyununun bitmesini bekliyordu. Küçük olan ise her kaydıraktan kayıp top havuzuna düşüşte sanki ilk seferiymiş gibi heyecanlanıyor ve etrafa kıkırtılar bırakıyordu. Onun bu tatlı hallerini izlemeye dalan Yeonjun kapının tıklatılması ile oraya dönmüş, hizmetli ile karşılaşmıştı.

- Efendim atıştırmalık bir şeyler hazırladık, eğer isterseniz getirelim.

-Hayır aşağıda yiyeceğiz,film izlerken. Oraya bırakın ve artık çıkabilirsiniz, işiniz bugünlük bitti.

-Peki efendim.

Yeonjun hizmetlinin odadan çıkması ile kaydıraktan kayan küçüğe dönmüş ve artık aşağı inmeleri gerektiğini söyleyip, küçük olanın ona doğru koşuşunu izlemişti. Yanına gelen küçük,büyük olanın elinden tutmuş ve onun kalkmasını bekliyordu. Ayağa kalkan büyüğü, küçüğü merdivenlere yöneltmiş ve salondaki koltuğa oturtmuştu. Hizmetlilerin hazırladığı kapkekler, meyve suları, kurabiyeler ile küçük olan acıktığını hissetmişti.

-Çok acıkmışım Yeonjun abi, yiyebilir miyim?

-Tabii ki de yiyebilirsin bebeğim, hepsini senin için yaptırdım zaten. Başka istediğin bir şey var mı?

- Imm ben süt içmek istiyordum abi.

- Soobin, bebeğim bana abi demesen olur mu? Bana sadece Yeonjun diyebilirsin.

-Oh ama sen büyük değil misin Yeonjun?

-Aferim benim akıllı bebeğime, senden büyüğüm ama yine de bana abi demene gerek yok.

-Tamam.

-Sen bir şeyler atıştıra koy ben de sana süt ısıtayım bebeğim.

Soobin büyük olanı kafasıyla onaylamış, gözüne kestirdiği pembe kapkek'i yemeye başlamıştı. Yeonjun ise bebeğinin istediği sütü ısıtıyordu. Dış kapının çalması ile sütün altını kapatmış, bir bardağa koyup bebeğine vermiş ve kapıyı açmaya gitmişti.

Kapıyı açtığı gibi geri kapatma isteği ile tam kapıyorken sevimsiz arkadaşları Beomgyu ve Kai kapıyı tutup içeri girmişlerdi bile. Beomgyu zaten küçüğü biliyordu ama Kai patavatsızının bir sorun çıkaracağından emindi Yeonjun.

İkili gülüşerek içeri geçmiş ve Soobin'i görmüşlerdi. Arkadan gelen Yeonjun, Kai'nin bebeğinin yanına oturup onunla konuşmaya başlamasını izlemişti bir süre. Beomgyu ise Yeonjun'un yanına gelmişti.

- Bakıyorum da çocuğu almışsın. Ee hayırlı olsun kardeşim. Nasıl gidiyor babalık?

-Ne babalığı Beomgyu ya? Yemin ediyorum seni aklı başında sanırdım ama cidden sanıyormuşum. Kai gibi gerizekalıymışsın sen de.

Yeonjun bu konuşmadan sıkılmış ve hâla bebeğiyle konuşan Kai'nin yanına adımlamıştı. Kai'i bebeğinin yanından ittirmiş ve eski yerine oturmuştu. Kai küçük ile kendisine bakıp imalı imalı sırıtıyordu ki Yeonjun birazdan sinirinin tavan yapıp, Kai'i dövmeye başlayacağını biliyordu ama bunu küçük bebeğinin önünde yapmak istemiyordu.

- Bana bak Kai ne o öyle sırıtıyorsun geldiğinden beri?

-Eh hyungumuz babacık olmuş. Ne yapalım? Ağlayalım mı? Maşallah hyung iyi seçmişsin.

-Beomgyu bak benim elimden bir kaza çıkacak, al şunu şurdan geldiğiniz gibi geri gidin hadi. Bir daha da haber vermeden gelmeyin şu eve.

İkili biraz daha kalırlarsa Yeonjun'un elinden bir kazanın çıkacağını bildikleri için topuklamayı seçmiş ve ikiliyi yalnız bırakmışlardı. Yeonjun küçüğe dönüp onun kendisine garip bir yüz ifadesi ile baktığını görmüş ve şaşırmıştı.

-Sorun ne bebeğim? Neden bana öyle bakıyorsun?

-Imm sen benim babacığım mısın? O abinin dediği doğru mu?

- Oh bebeğim eğer babacığın olmamı istersen olurum ama baban değilim. Aradaki farkı anladığını umuyorum.

-Hayır anlamadım babacık.

-Siktir. Soobin ben senin gerçek baban değilim ama bana babacık diye seslenebilirsin bebeğim tamam mı?

-Tamam babacık.

Evettt en sonunda geldik sevdiğim bölümlere🤭 Sizi çok seviyorum bebişler💜

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin