11𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗶𝘀 𝗼𝗻 𝗺𝘆 𝘀𝗵𝗼𝘂𝗹𝗱𝗲𝗿𝘀, 𝗸𝗲𝗲𝗽 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗼𝗱𝘆 𝗼𝗽𝗲𝗻, 𝘀𝘄𝗶𝗺

3.7K 366 193
                                    


Yeonjun, küçüğü ve Bayan Choi ile arabada, küçüğün evine doğru sürüyordu. Eve uğrayıp Soobin'in bir kaç eşyasını alacak ve kendi evine götürecekti. Bayan Choi de onlara katılacak ve küçük olanın yeni yaşayacağı yeri gözlemleyecekti.

Eve geldiklerinde Yeonjun arabadan ilk inen olmuş, arkada oturan anne ve oğlunun inmesi için küçük olanın kapısını açıp emniyet kemerini çözmüştü. Küçük olan kollarını ona uzatmış, kucağına alması için büyüğe bakıyordu.

Büyük olan onun isteğini anlayıp, küçüğü kucaklamış ve arabadan indirmişti. Arabadan inmesiyle Soobin büyük olanın elini kavramış ve eve doğru çekiştirmişti. İkili annenin ardından içeri girmiş ve Yeonjun küçüğün kaldığı iki katlı bu müstakil evi süzmeye başlamıştı.

Duvarlar ve eşyalar sade, normal bekar evi gibiydi ama içerideki sıcaklık, sevgi ve samimiyeti hissediyordu. İşte bu hisler Yeonjun'un evinde de hissedilmeye başlayacaktı çok yakında. Küçük olan Yeonjun'un elini tutmuş ve üst kata odasına çıkmaları gerektiğini söylemişti.

Büyük olan küçüğün odasına girdiğinde, gerçekten de bu oğlanın büyük bir bebek olduğunu daha da iyi anlamış ve onun için hazırladığı odanın çok doğru bir karar olduğunun farkına varmıştı. Odada mavi tonları hakimken yatak, gardrop ve oyuncaklarda pembe renk hakimdi.

Küçük olan yerdeki valizlere yönelmiş ve bunları götürmeleri gerektiğini söylemişti. Yeonjun aslında küçüğe yeni bir şeyler alıp eskileri atmak istiyordu ama bunu evde de yapabilirlerdi.

Küçüğün valizlerini arabaya taşıyıp kapıda onu bekleyen Bayan Choi'nin yanına adımladı. Bayan Choi büyük ihtimalle küçük olan hakkında bilgiler verecek ve onu uyaracaktı.

-Yeonjun Bey size söylediğim listeyi hazırladım, umarım dikkatlice okuyup bunlara dikkat edersiniz. Oğlumu size emanet ediyorum ve iyi bakacağınızı düşünüyorum. Ayrıca Soobin feminen giyinmeyi seviyor ve bana etek giyip giyemeyeceğini sormamı istedi. Sizin için de bir sorun olmayacaksa giymesine izin verin. Ama çocuğuma asla cinsel açıdan yaklaşmayın.

Yeonjun bunu bir süre düşünmüş,kalbinin teklemesine ve aklında bu muhteşem görüntülerin canlanmasına engel olamamıştı. Küçüğü ne isterse yapmaya hazırdı ama ne Bayan Choi'e ne de babasına Soobin'e cinsel açıdan yaklaşmayacağının sözünü veremezdi.

- Ben dikkat edeceğim efendim. O ne istiyorsa onu yapabilir, bu konuda onu kısıtlamayacağım ama kötü şeyler yapmasına da izin vermeyeceğim.

Üçlü bu konuşmanın ardından arabaya binmiş ve Yeonjun'un evinin yolunu tutmuştu. Eve geldiklerinde yine küçüğün kapısını açmış ve elinden tutup içeriye yürümeye başlamışlardı.

Kapıdakilere bavulları bebeği için hazırladığı odaya getirmelerini söylemiş  ve ikiliye odanın yolunu göstermişti. Hizmetçilere içecek ve ikramlık hazırlamalarını söylemiş, bebeğinin en sevdiği kapkeklerden yaptırmıştı Yeonjun.

Odaya ilk önce Soobin girmiş ve çığlık atarak kendini oyun köşesine bırakmıştı. Onun bu sevimli hallerine dayanamayan Yeonjun seslice gülmüş ve bebeğini takip edip odayı nasıl bulduğunu sormuştu.

Bayan Choi ise ikiliyi hâlen kapıdan izliyor, doğru kararı verip vermediğini düşünüyordu. Bu saaten sonra ise vazgeçmesi hiçbir şeyi değiştirmezdi.

-Bebeğim burası senin yatak odan, burayı ben dekore ettirdim ama eğer beğenmediğin bir şey olursa çekinmeden bana söyle ve değiştirelim tamam mı? Her ne sorunun olursa gelip bana söylemeni istiyorum ki sana en iyi şekilde bakabileyim.

-Tamam Yeonjun abi. Ben bu odayı çok sevdim. Oyuncaklarımla oynayabilir miyim lütfen?

-İlk önce oyun odanı ve lavabonu görmeni istiyorum, daha sonra ne istiyorsun yapabilirsin.

Küçük olan abisinin elini tutmuş ve banyoya girmişti. Hayatında ilk defa böyle duvarları olan bir yer görüyordu o yüzden koşarak duvarlara dokunmuş ve babacığından bugün ikinci kahkahasını kazanmıştı.

Daha sonra oyun odasına giden ikili küçüğün sevinç çığlıkları atarak top havuzuna koşuşunu izlemişti. Yeonjun çok doğru bir karar verdiğini ve bu büyük bebeği sevdiğini iliklerine kadar hissetmişti o an.

Sizi çok seviyorum bebişler💞 Hepiniz öpüldünüz😽

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin