45𝗜'𝗺 𝘀𝘄𝗶𝗺𝗺𝗶𝗻𝗎, 𝗜'𝗺 𝘀𝘄𝗶𝗺𝗺𝗶𝗻𝗎, 𝗜'𝗺 𝘀𝘄𝗶𝗺𝗺𝗶𝗻𝗎, 𝘆𝗲𝗮𝗵

1.6K 154 164
                                    


Smut

Evlilik teklifinden sonra hayatlarında bir çok değişikliğe giden ikili, birbirlerine daha da yakınlaşarak aradaki bu bakıcı-bebek durumundan kurtulmaya karar vermişlerdi. Soobin, eve dönmelerinden itibaren Yeonjun'la aralarındaki bir çok şeyin değiştiğinin farkındaydı.

Öncelikle kendi arladındaki bilinmezlikleri çözmeli ve sorunları halletmelilerdi ki daha sonrasında ailelerine bu durumu açıklamak kolay olacaktı. Ertesi gün beraber yataklarında sarmaş dolaş uyandıklarında Soobin, gülerek eşine bakmış ve dudaklarına uzanarak bir günaydın öpücüğü çalmıştı.

Yeonjun ise onun bu haline kıkırdayarak yataktan kalkmış, eşini de kaldırarak lavaboya sürüklemişti. Eğlenceli geçen günlük rutin hazırlanma işleminden sonra giyinerek aşağı inmişler, kahvaltılarını etmeye başlamışlardı.

Sakin geçen kahvaltının sonunda Soobin, meyve suyunu da alarak Yeonjun'un yanına ilerlemiş ve sandalyede oturan bedeni kolundan yakalayarak arka bahçeye çekiştirmeye başlamıştı. Minderlere geldiklerinde önce oturan Yeonjun kucağına küçük bedeni çekerek dip dibe olmalarını sağlamıştı.

-Sorun ne bebeğim, dünden beri düşüncelisin? Eğer konuşmamız gereken bir şeyler varsa konuşalım hmm.

-Ben sadece bu aramızdaki bakıcı-bebek ilişkisinin bittiğinden emin olmak istiyorum çünkü sen bana evlenme teklifi ettin. Bunu sorun etmiyorum sadece evin dekorunu ya da diğer bir kaç şeyi değiştirmemiz gerekiyormuş gibi hissediyorum. Çünkü senin eşin olacağım ve öyle davranmam doğru olmazmış gibi geliyor.

-Soobin-ah, bebeğim sen nasıl istiyorsan öyle davranacaksın ve ben de bundan mutluluk duyacağım. Kimsenin ne düşüneceğini ya da ne diyeceğini umursama, ikimiz de biliyoruz ki bizim ilişkimiz normal olmasa dahi böyle mutluyuz ve bizim ilişkimiz adı üstünde o yüzden sadece bizi ilgilendiriyor.

-Oh tamam o zaman, istediğimiz gibi olacak her şey.

-Ayrıca evet evin dekorunu değiştirmeliyiz, senin odanı iptal etmeli miyiz emin değilim sonuçta ileride çocuklarımız olduğunda o şekilde kalabilir odalar. Sadece benim eski odamı 'bizim' yaparız.

-Bence de en mantıklısı bu sevgilim. Peki ya ailelerimiz, onlara bunu nasıl açıklayacağız?

-Babamları dert etme bebeğim, hatta bunun hakkında bir iddiaya girdiklerinden bile eminim. Büyük ihtimalle benim sana ne zaman evlenme teklifi edeceğimi tartışmışlar ve de iddiaya bile girmişlerdir yani bu onlar için sorun olmaz. Asıl konu senin ailen biliyorsun ki.

-Biliyorum Jimin hyung biraz katı ama annemin sert karşılayacağını sanmıyorum. Onlara güzelce açıklarsak bizi anlayacaklardır, Jimin hyung'u ise Yoongi hyung'a bırakabiliriz eminim o halleder.

-Benim küçük yaramaz bebeğim, tamam öyleyse bu konuda da rahatız şimdilik.

-Peki onlara ne zaman söylemeliyiz?

-Bilmem, sen ne zaman kendini buna hazır hissedersen söyleyebiliriz benim için sorun olmaz hayatım.

-Onları hep beraber bir yemeğe çağırabiliriz, böylece sıcak bir ortamda söylemek daha iyi olacaktır.

-Şu hareketlere bak benim minik bebeğim çok mu düşünceliymiş aww

-Yeon-ahh kes şunu.

-Sadece seni çok seviyorum Soobin-ah.

-Bende seni çok seviyorum şapşal Junnie~

Yeonjun, belinden yakaladığı bedeni daha da yakınına çekerek bir eliyle çenesini kavramış ve  üst dudağıyla karşısındaki bedenin alt dudağını kavramıştı. Soobin'de elinden geldiğince Yeonjun'un alt dudağını dişleri arasına alarak ısırmış ve dilini dişlerinde gezdirmişti. Yeonjun inleyerek kucağındaki bedeni kendisine daha çok bastırdığında Soobin iplerin tek tek koptuğunu hissediyordu.

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗌𝘆/ 𝘆𝗲𝗌𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin