33𝗦𝗼 𝗵𝗮𝗿𝗱 𝘁𝗼 𝗶𝗴𝗻𝗼𝗿𝗲 𝘆𝗮, 𝗸𝗲𝗲𝗽 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗼𝗱𝘆 𝗼𝗽𝗲𝗻, 𝘀𝘄𝗶𝗺

2.2K 220 36
                                    

Yeonjun atladığı arabası ile az önce öğrendiği adrese son hız sürmekteydi. Babaları ya da polislerin kendisini yakalamasına izin vermeden karakoldan ayrılmış ekrandan gördüğü adrese sürmeye başlamıştı. Taekook ikilisi oğullarının ani çıkışı ile polislere oraya yönelmelerini söylemiş ve kendi arabalarına atlayarak şoföre yolu tarif etmişler ve son hızda oğullarına yetişmek için çabalamaya başlamışlardı.

Soobinin babası denen adamın ne yapacağı ya da nasıl bir tip olduğunu bilmiyorlardı ki oğullarının oraya eli boş bir şekilde savunmasızca gitmesi ise işleri daha da korkutucu bir hale sokuyordu.

-Jungkook oğlumuza bir şey olmayacak değil mi?

-Olmayacak hayatım, sakin ol.

-Korkuyorum, çok fazla korkuyorum.

-Sorun olmayacak TaeTae, unutma o bizim oğlumuz. Yanlış bir şey yapmayacaktır.

-Biliyorum sadece elimde değil.

Varacakları yere gelen ikili sağ tarafa alelacele park edilmiş siyah Range Rover'ı görmeleri ile oğullarının bomboş arazide tek katlı dağ evinden başka bir yere giremeyeceğini hesaba katarak oraya adımlamışlardı. Polis arabalarının da araziye giriş yapması ile eve girmelerine izin verilmemiş ve bir köşeye saklanmaları istenmişti.

Yeonjun bu alanda tek gördüğü dağ evi ile adresin burası olduğunu tahmin ederek arabasını sağ tarafa aceleyle park etmişti. Arabada yanında bulundurduğu beyzbol sopası hariç yanında kendini koruyabileceği hiçbir şeyi yoktu ve bu onu savunmasız kılabilirdi yine de Yeonjun pes etmemekte kararlıydı.

Eline aldığı beyzbol sopası ile eve doğru adımlamış farkedilmemeyi ummuştu küçük bebeğini almadan hiçbir yere gitmeyecekti. Evin etrafını turladığında ön kapı hariç hiçbir giriş noktası olmadığını düşünmüştü ta ki bodrum olduğunu düşündüğü katın penceresinin açık olduğunu görene kadar.

Pencere zorlarsa girebileceği kadar geniş görünüyordu ve Yeonjun Soobin'e ulaşmak için her şeyi yapmaya hazırdı. Küçük bedeni göremediği şu 4 saat başının ağrımasına, sol yanının atmayı bırakmasına ve nefes almayı istememesine sebep olmuştu. Yeonjun Soobin hayatında değilken nasıl yaşadığını bilmiyordu, kalbi, ciğerleri ya da tüm vücudu o olmadan nasıl dayanmıştı.

Elindeki sopayı içeriden erişebileceği bir noktaya koyarak bacaklarını pencereden içeri uzattı ve kendini tamamen içeri attığında çıkan ses yüzünden küfür ederek sopasını aldığı gibi girdiği pencereyi kapatarak bir köşeye saklandı. Bir kaç dakika saklandığı yerde kalarak odada herhangi bir hareket bekledi kimsenin gelmediğini anladığında telefonunun ışığını açtı ve hareketlenerek merdivenlere yöneldi.

Yeonjun bodrumun kapısını araladığında karşılaştığı boş hol ile kendini içeri atarak açtığı kapıyı kapattı ve uzunca koridora yöneldi. Koridorun sağ tarafında bulunan odaya girmeyi denemişti ki kapının kilitli olması şüphelenmesine sebep oldu ve eğilerek kapının kilidinden içeri bakmaya çalıştı. Tam da o an da kafasına yediği darbe ile uzun hole yığıldı.

-Sen Yeonjun olmalısın, tanıştığımıza sevindim evlat.

Jungsoo kahkaha atarak az önce Yeonjun'un açmaya çalıştığı kapıyı anahtarı ile açarak koridora yığılan bedeni bacaklarından tutarak içeri sürükledi. Odada sandalyeye bağlı bir şekilde duran oğlu sürüklediği bedeni gördüğünde bağırmaya ve tepinmeye çalışarak iplerinden kurtulmaya çalıştı. Bu çabası sonuç vermedi ve sadece ağlayarak yerde yatan bedene, onu getiren babası olan adama baktı.

-Noldu oğlum, sevgilin de geldiğine göre mutlu olmalısın değil mi?

Babası denen adam ikiliye son bir bakış atarak kapıyı kilitledi ve odadan çıktı. Soobin bağlı olduğu sandalyede yerde uzanan Yeonjun'a ulaşmaya çalışıyor, adını haykırmayı deniyordu. Elleri, bacakları ve ağzının kapalı olması bunları yapmasını engelliyordu.

Jungkook ve Taehyung ikilisi son hazırlıkların tamamlanmış bir şekilde içeri girilmesini bekliyordu. Polisin camı kırarak içeri gaz bombası atması ile kapı zorlanarak açılmış ve içeri girmişlerdi. Taehyung daha fazla dayanamayacağına karar vererek polislerin arkasından koşar bir şekilde içeri girmeyi denedi onu arkadan yakalayan Jungkook durdurdu.

-Tae, içeriye gaz bombası attılar girmen çok tehlikeli, kendine gel lütfen.

-Oğlum buraya gireli çok oldu Jungkook, ne yapmamı bekliyorsun!

-Biraz sabret sevgilim, ikisi de sağsalim şekilde dışarı çıkacaklar.

İçeriye giren polisler Jungsoo'yu kıskıvrak bir şekilde yakalayıp kelepçeleyerek evden çıkardılar. Salonda ikiliye rastlanmadığını söylediklerinde Jungkook eşini de alarak içeri adımladı ve oğullarını aramaya başladılar. Bir polisin bağırışı ile oraya yönelen ekip içeri girdiklerinde sandalyeye bağlı Soobin ve yerde yatan Yeonjun ile karşılaştılar.

Evden çıkarılan ikili ambulanslara bindirilerek- daha doğrusu Soobin'in isteği ile ikili aynı ambulansa bindirilerek- hastaneye kaldırıldılar.

Sizleri çok seviyorum bebişler 💕💞💘💖💗💓
Bölümler gecikti ama geldi sonuçta anlayışınız için teşekkür ederim 😸
Finali ne zaman yapmalıyız hmm🥺

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin