36𝗜 𝗞𝗻𝗌𝘄 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗜'𝗱 𝗰𝗮𝗹𝗹, 𝗜 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗱𝗶𝗱, 𝗻𝗌

2.1K 193 102
                                    


İkili dün geceki ateşli atmosferin aksine sabah sakin ve huzurlu bir güne başlamışlar Yeonjun sevgilisine kahvaltı hazırlayarak yatak odasına kadar getirmiş ve ikili kahvaltılarını yataklarında yapmışlardı. Soobin sabah sabah aldığı bu küçük jest ile mutluluk ile büyük olanın boynuna sarılmış ve onu geri yatağa çekmişti ki aşağıdan duyulan zil sesi ikilinin duraksamasına neden olmuştu.

-Hay sikeyim ya, sabah sabah kim yine?

-Sakin ol Yeonjunnie~ Sen dışarı çık ve kimin geldiğine bak ben de üzerimi değiştirip orada olacağım.

-Peki Soobinnie~ Ama gelen kişi gittiğinde seni tekrardan yiyeceğim.

-Ah hadi ama

Yeonjun gülerek odadan çıkmış ve kimin geldiğini görmek için merdivenlerden inerek alt kata ulaşmıştı. Hizmetlinin kapıyı açması ile gördüğü beden gözlerini devirme isteği ve kapıyı hiç açmamış olmayı dilemesine sebep olmuştu çünkü gelenler Bay Park ve biricik eşiydi. Tamam Yoongi Hyung'u ne kadar sevse de Bay Park ile arası o kadar da kötüydü ki Yeonjun karşılaştığı endişeli ve ateş saçan gözler ile ikilinin evden erken ayrılmayacağını anlamıştı.

-Hoşgeldiniz Bay Park ve Yoongi Hyung.

-Hoşbulduk Yeonjun-ah. Biz Jimin ile Soobin'in bulunduğu haberini dün geç saatte aldık o yüzden bugün bizzat gelip görmek istedik. Umarım bir sorun yoktur.

-Yok tabii ki hyung, Soobin üst katta giyiniyor birazdan burada olacaktır.

-Giyiniyor derken? Ne yaptın hasta çocuğa?

-Bir şey yapmadım Bay Park, bilirsiniz her çiftin özeli vardır.

-Seni küçük, senn-

-Sakin ol Jiminnie~ Onlar daha yeni yeni aşıklar ve gençler tabii ki de özel hayatları olacak eskiden bizim olduğu gibi, hatırlıyorsun değil mi?

-Yoonie şimdilerde eskisi gibi olamadığımı mı söylüyorsun yoksa hatta dün ge-

-Jimmie bunu evde konuşsak daha iyi olur hayatım, şimdi Soobin'in nasıl olduğu ile ilgilenmeliyiz değil mi?

-Bunu evde konuşacağız Yoon. Şimdi bana yeğenimi verin.

-Sakin ol amca, buradayım.

Soobin merdivenlerden inerken kendisine doğru emin adımlar ile yaklaşan amcası yüzünden gülümsemiş ve onun kendisine olan düşkünlüğünü bildiği için hiç ses etmeyerek sıkıca kendisine sarılmasına izin vermişti. Jimin hep böyleydi, abisinin sorunlarını kendi sorunlarıymış gibi görür ve bu aileye kendini borçlu hissederek her an Soobin'in yanında olmak ister,kendisini onun babasıymış gibi kabul ederdi.

-Soobinnie, iyi misin bebeğim? Tanrım çok endişelendim ve haberleri dün geç saatte aldım o yüzden bugün geç geldim. Amcana kızmadın değil mi?

-Hayır amca sana nasıl kızabilirim hem iyiyim ben, Yeonjun kurtardı beni babamdan. Ayrıca asıl sizi endişelendirdiğim için üzgünüm.

- Üzgün olma Soobinnie her şey baban olacak adamın suçu, bunu ona pişman edeceğim merak etme. Kardeşim de olsa yaptıkları iyice çığrından çıktı ve ben artık sakin kalamayacağım.

-Jimin, hayatım bunu sonra mı halletsek şimdi Soobin ile ilgilenmeliyiz değil mi? Hem bu hassas bir konu öyle ayak üstü konuşulacak bir konu değil.
Soobin bu arada amcandan zaman kalırsa ben de sarılmak için sıradayım.

Jimin gülerek Soobin'i rahat bırakmış ve eşine doğru yönlendirmişti. Yoongi, Soobin'den yaşça büyük olmasına rağmen yanında minicik bir bebek gibi kalıyordu gerçi her zaman böyleydi kimin yanında olursa olsun bir bebek gibiydi eşi. Şimdi ise ikilinin mutlulukta sarılışını izliyor iki sevdiği insanı bir arada ve sağsalim gördüğü için mutlu hissediyordu.
Köşede duran Yeonjun'a bir bakış atmış ve aralarındaki bu gereksiz soğukluğu çok uzattığını düşünerek yanına adımlamıştı.

Yeonjun aniden kendisine doğru gelen Jimin'i gördüğünde dayandığı koltuktan ayrılmış ve dikleşmişti aniden kendisine sarılan beden ise hiç beklemediği bir şeydi. Jimin, Yeonjun'u kolları arasına almış ve kulağına eğilerek barış istediğini söylemişti Yeonjun ise buna karşılık olarak Jimin'e kollarını sarmış ve kabul ettiğini söylemişti.

İkili diğer köşede izleyen iki beden ise gördükleri manzara ile ne kadar şaşırsalar da bu bekledikleri bir şeydi ve sonunda aradaki buzların eriyip ikilinin başka bir sorun yapmacağını görmek onları mutlu etmişti. Tam da o anda kapı çalmış ve hizmetli kapıyı açarak içeri TaeKook çiftini kabul etmişti. Kadro tamamlanmış ve bu yeni geniş aile o gün arka bahçede Soobin'in kurtulmasını ayrıca da Yoonmin çiftinin yeni sürprizini kutlamışlardı.

Sizleri çok seviyorum bebişler💗💓💖💘💕💞
Evet birazcık da olsa hikayede Yoonmin ve Taekook ikililerine de yer vermek istedim çünkü kitapta olmalarına rağmen çok az gözüktüler yine de ana çift Yeonbin ve asla o denge bozulmayacak. Yoonmin'in sürprizi ne acaba hmm🥺😸

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗌𝘆/ 𝘆𝗲𝗌𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin