İkilinin ateşli dakikaları jakuzide devam edecekti ki kapının çalması ve Park Jimin'in acilen kapıyı açmalarını bağırması ile işler istedikleri gibi gitmemişti. Yeonjun Jimin'den sıkılmış bir şekilde pantolonunu giymiş ve lanet kapıyı açmak için merdivenlere yönelmişti.
Soobin ise aceleyle kıyafetlerini üzerine geçiriyor, az önce ben yiyiştim görünüşünü ortadan kaldırmak için saçını başını düzeltiyordu. En sonunda şişmiş dudaklarına bir çare bulamayacağı için büyüğün yanına giderek amcasını bekletmemeye karar verdi.
-Amcacığım, hoş geldin.
-Bebeğim, Soobinnie neden kapıyı geç açtınız siz? Ne yapıyordunuz?
-Bir şey yapmıyorduk Bay Park, Soobin duş alıyordu sadece. Üzgünüm sizi kapıda beklettiğim için.
-İnanamadım-Neyse Soobin bebeğim hazırlan bize geliyorsun. Bir iki gün bizde kalacaksın.
-A-ma ama istemiyorum amca. Babacığım ile kalmak istiyorum.
-Hayır minik bebek, ben ve Yoongi ile bir kaç gün kalmak zorundasın çünkü seni çok özledik. Şimdi hazırlan Soobinnie~
Soobin homurdanarak üst kata merdivenlere adımlamış ve küçük bir bavul hazırlamaya karar vermişti. Alt katta Bay Park ile yalnız kalan Yeonjun ise stres altındaydı. Bay Park'ın ondan hoşlanmadığının açıkça farkındaydı ki kendisi bunu belli etmekten asla vazgeçmiyordu.
-Bay Park nasılsınız? Soobin iki gün süreyle sizde kalsın, fazlası tedavisini olumsuz etkileyebilir.
Yeonjun, son dediği şeyi bir taraflarından uydurmuştu çünkü 2 günden fazla bu evde Soobin'siz yaşayabileceğini sanmıyordu. Minik bebeği az bir zamandır onunla kalmasına rağmen Yeonjun küçük olana çok alışmıştı.
-İyi olduğum söylenemez. Soobin ne kadar isterse bizde kalabilir ve eğer bu tedavisini kötü etkileyecekse Bay Jin'i arayıp ona sorabilirim yani kapa çeneni küçük.
Yeonjun bunca zamandır bu adama yeterince tahammül ettiğine karar vermiş ve tam da patlayacakken küçük olan elindeki bavulu ile merdivenlerde görünmüştü. Yeonjun hizmetliye bavulu almasını işaret etmiş ve kendisine doğru gelen bebeğini kucaklamıştı.
-Küçüğüm istediğin zaman beni ara, seni almaya geleceğim. Herhangi bir sorunda veya isteğinde beni arayacaksın tamam mı? Merak etme en kısa zamanda evimize geri döneceksin. Seni çok seviyorum küçüğüm, eğlenmene bak ve yaramazlık yapma.
Jimin ikilinin bu hâllerine ve konuşmalarına homurdanmış, gözlerini devirerek dışarıda beklediğini söylemişti. Arkasına bile bakmadan kapıdan dışarı atmıştı kendisini.
-Peki babacığım, uslu bir oğlan olacağım ve seni çok özleyeceğim. Şimdi öpücük istiyorum, lütfen.
Yeonjun küçük olanı kırmayıp dudaklarını birleştirmiş ve bebeğini masum bir öpücüğün içine çekmişti. Dışarıdan gelen korna sesiyle ikili ayrılmış ve Soobin ilk defa babacığından bu kadar uzak kalmayı deneyecekti.
Sizleri seviyorum bebişler💖💘💞💓💗💕
🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻
FanfictionSoobin'i şirkette gören Yeonjun, little space'e sahip bu çocuğu evlatlık edinir. TXT Yeonjun&Soobin