16𝗛𝗲𝗮𝗿𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝗼𝘁 𝗮 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱, 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗲𝗿 𝗵𝗲𝗮𝗱 𝗹𝗶𝗸𝗲?

3.4K 320 201
                                    

Yeonjun ve Soobin harika bir güne uyanmışlardı. Yeonjun uyandığı anda ilk iş küçüğün odasına adımlamış ve yatağında gerçek bir bebek gibi uyuyan küçüğü ile gülümsemekten kendini alıkoyamamıştı.

Küçüğe seslenip dürtmüş, uyandırarak kucağına almıştı bebeğini. Küçüğü hâla daha kucağında uyuyor, mırıltılar çıkarak büyüğün sakin kalmasını zorlaştırıyordu. Yeonjun en sonunda küçüğü giydirmeye karar vermiş ve yatağa oturtmuştu.

Aniden babacığının kollarının arasından ayrılan beden gözlerini açmış ve alt dudağını sarkıtarak büyüğü ile göz göze gelmişti. Yeonjun bu görüntü ile içinin gittiğini hissetmiş, küçüğe yaklaşarak saçlarına öpücük kondurmuştu.

-Soobin,bebeğim. Böyle yapma sadece artık uyunmalı ve giyinip kahvaltı yapmalıyız. Söyle bana ne giymek istiyorsun?

-Etek,etek giymek istiyorum babacığım. Mavi eteğimi giymek istiyorum.

Büyük olan bebeğinin dedikleri ile gardroba dönmüş mavi eteği eline alarak, etekle uyumlu bir tişört seçmeye başlamıştı. Küçük olan ise hâlen uyukluyor, tekrar yatağına uzanmak istiyordu. Yeonjun seçtiği kıyafetler ile küçük olanın yanına gelmiş ve hâlen uyuklayan bebeği ile gülümseyerek üzerindeki tişörte uzanmıştı.

Küçük olan ani dokunuş ile sıçramış, karşısında babacığını gördüğünde sakinleşerek büyük olanın üzerini değiştirmesine izin vermişti.Yeonjun,Soobin'in üzerindeki kıyafetlerden bir çırpıda kurtulmuş ve çıplak bedeni bir süre süzerek giydirmeye başlamıştı.

Tamamen giyinen bebeğinin elini tutup, alt kata inmeye başlamıştı Yeonjun. İkili mutfağa girmiş ve masaya oturarak hizmetlilerin hazırladığı kahvaltıyı yapmaya başlamışlardı. Çalan kapı ile ikili o tarafa dönmüş kapıyı açan hizmetli sayesinde Bayan Choi, Jimin ve Yoongi üçlüsü ile karşılaşmışlardı.

Bayan Choi mahçup bir şekilde gülümsüyor diğer ikili ise Yeonjun'u kızgın bakışlar ile süzüyordu. İçeri sert adımlar ile giren Jimin Bey ile Yeonjun ne olduğunu az çok anlamıştı. Bu ikilinin Soobin'e karşı olan düşkünlüğünü bütün Kore bilirdi ve Yeonjun işlerin işte şimdi zorlaşacağını anlamıştı.

Jimin- Soobin,bebeğim iyi misin? Yoongi ile seni almaya geldik güzelim.

Soobin- Amca. Neden beni almaya geldiniz ki? Ben burda kalacağım.

Jimin- Hayır bebeğim. Mantıklı düşünemiyorsan, annen bir hata yapmış ve biz bunu düzelteceğiz. Bundan sonra Yoongi ve benimle yaşamanı istiyoruz Soobinnie.

Soobin- Hayır amca ben babacığım ile yaşamak istiyorum. Onunla mutluyum,hem o bana bir sürü hediye aldı amca.

Jimin- Pardon? Babacığım mı? Yoongi bebeğim sen Soobin'i al Yeonjun ile konuşmamız gerekli.

Soobin- Hayır gitmek istemiyorum amca. Burada kalmak istiyorum.

Yeonjun- Soobin,bebeğim. Amcan haklı, sen biraz Yoongi Bey ile top havuzunda oyna ve ben seni çağırana kadar sorun çıkarma tamam mı?

Soobin- Tamam babacığım.

Yoongi ve Soobin ikilisi küçüğün oyun odasına gitmişlerdi. Jimin yeğeninin onun yerine bu çocuğun sözünü dinlemesine daha da sinirlenmiş, boynundaki damarlar belirginleşmeye başlamıştı. Tam da o sırada çalan dış kapı ile hizmetli kapıyı açmış ve içeridekiler kapıdaki Taekook ikilisi ile karşılaşmışlardı.

Sizleri seviyorum 😽💞 Biraz kaos yapalım dedim ve ortaya bu çıktı🥺 Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen🥺🥺🥺

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin