22𝗟𝘂𝗰𝗸𝗶𝗹𝘆, 𝗹𝘂𝗰𝗸𝗶𝗹𝘆, 𝗹𝘂𝗰𝗸𝗶𝗹𝘆, 𝘆𝗮𝗵

3.4K 314 104
                                    

Tedavinin 1 ay sonrası;

Yeonjun ve Soobin ikilisinin günleri hemen hemen her an psikologda geçiyor ve küçük olan bu süreçte yavaş da olsa iyileşmeye başlıyordu.

Artık bebekçe konuşmayı bırakmış, insanlara olan korkusunu az da olsa yenmiş ve bir yetişkin gibi hissetmeye başlamıştı yavaştan. Sevgi, aşk gibi kavramları yeni yeni öğreniyordu ama sanki bu duygular içinde bir yerlerde hep varmış da yeni yeni buna bir isim bulmuş gibi hissediyordu Soobin.

Bunca zamandır babacığına olan sevgisini anlamlandırmış, ona olan aşkından emin olmuştu. Bu duyguyu ilk defa ve yeni yeni tatması ise onun bu acemi hallerini acınası yapıyordu.

Yeonjun'u her gördüğünde kalbinde oluşan ince sızı, karnındaki kelebekler ve kafasının pelte kıvamına gelip, düşünme yetisini bir anlık da olsa kaybetmesi her şeyi açıklıyordu. Bunu ilk doktoruna sorduğunda onu gülümsetmiş ve aşık olduğunu öğrenmişti. Bay Jin'e aşkın ne olduğunu sorduğunda ise güçlü bir iç çekiş kazanmış ve büyüğün ağzından çıkan her bir sözcüğü can kulağıyla dinlemişti.

"Aşk, aşkı sana nasıl anlatırım bilmiyorum Soobin. Onu ilk gördüğünde o hariç diğer herkes soyutlanıyorsa ve kendini onda kaybediyorsan bu aşktır. Karnındaki kelebekleri geçiyorum, boğazında bir kuruluk bir acıma ve göğüs kafesinde yeni filizlenmeye başlamış çiçekleri hissediyorsan bu da aşktır. Bu kavramı ilk kez tattığını biliyorum, senin için çok zor ama merak etme, kendini, benliğini onla tamamlayacaksın. Bazen acıtacak, bazen ise seni en mutlu kişi yapacak. Olacakları bilemezsin ama onunla güçlü bir bağ kurup birlik olarak, bunları önleyebilirsin. Kime aşık olduğunu biliyorum Soobin, sadece emin ol ve tereddüt etme."

Büyük olanın bu sözleri onun bir kaç şeyi sorgulamasına neden olmuş ve doktorun dediği gibi emin olmasını sağlamıştı. Büyüğü seviyordu hayır hayır,büyüğe çok aşıktı. Peki ya karşı tarafın kendisine olan duygularını nasıl öğrenecek ve emin olacaktı.

Direkt babacığının yanına gidip ona onu sevdiğini söylerse nasıl bir tepki alırdı? Onu korkutup, olumsuz bir tepki alırsa ne yapacaktı? Bunu iyice düşünmeli hatta bir sonraki seansta doktora sormalıydı.

Soobin şu bir kaç hafta da bir çok şeyin değiştiğinin farkındaydı. Babacığı ki bu kavramın ne anlama geldiğini öğrenmişti ve doktoru onda böyle bir kink (fetiş) olabileceğini, bunun bir sorun olmadığını dile getirmişti.

Kesinlikle büyük olana babacık diye seslenmeyi seviyordu. Büyük olana böyle seslendiğinde onun garip tepkilerini görmek kendisine ayrı bir zevk veriyor ve eğlendiriyordu. Soobin, Yeonjun ile aralarında olan garip havayı hissediyordu ama bunun için ne yapabilir bilmiyordu.

Büyük olan son zamanlarda onunla pek ilgilenmiyor ya da kendisine eskisi gibi davranmıyordu. Soobin bu büyüme fikrinden yavaş yavaş nefret etmeye başlamıştı. Büyük olanın çalışma odasında olduğunu bildiği için yanına adımlamaya ve biraz ilgi beklemeye karar verdi.

-Babacığım, içeri gelebilir miyim?

-Bana böyle seslenmene gerek yok Soobin ve içeri gel.

Soobin büyüğün bu dediğine homurdanmış ve kapıyı aralayarak içeri girmişti. Babacığı normal ev kıyafetleriyle bile aşırı seksi görünüyor, gözüne taktığı gözlükleri ile ise ateşli bir imaj çiziyordu. Eh Soobin şu 4 haftada öğrenmesi gereken neredeyse her şeyi öğrenmişti ve artık biraz yaramazlık yapmasını kimse engelleyemezdi.

-Meşgul müsün babacık?

-Evet, meşgulüm ve bakmam gereken dosyalar var bitince geleceğim, sen beni oturma odasında bekle.

Soobin büyük olanın dedikleri ile dudak büzmüş ve masaya ilerleyerek altına girmişti. Büyüğün bacakları arasındaki yerini almış ve elini kalın baldırlara götürerek okşamıştı. İşte şimdi babacığının bütün gün onunla ilgilenmesini sağlayabilirdi.

Sizleri çok seviyorum bebişler 💕💘💞💖💗💓 En sevdiğim bölümler geliyor ağlayacağım😭🤤 Bol bol oy ve yorum yaparsanız diğer bölümü erken atarım hehe🤭

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin