10𝗦𝗼 𝗵𝗮𝗿𝗱 𝘁𝗼 𝗶𝗴𝗻𝗼𝗿𝗲 𝘆𝗮, '𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗜'𝗺 𝘀𝗺𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴, 𝘀𝘄𝗶𝗺

3.7K 373 207
                                    


Soobin sabah mutlu bir şekilde uyanmış, lavaboya gidip dişlerini fırçalamış ve dün geceden annesinin hazırladığı kıyafetleri giymişti. Bugün Yeonjun abisini görecek ve artık onunla yaşamak istediğini söyleyecekti.

Gerçi bir yandan da annesi için üzülüyordu ,onu yalnız bırakmak istemiyordu ama Yeonjun abisi ile birlikte kalmayı da çok istiyordu. Mutlu bir şekilde merdivenleri inmeye başladı , mutfaktan annesinin her zaman ki gibi kahvaltı hazırladığını duyabiliyordu.

Annesinin yanağına bir öpücük bırakıp , yemek masasına oturdu ve çok sevdiği pancakeleri yemeye başladı.

-Soobin bebeğim bugün Yeonjun abine kararını söylemeliyiz ama amcanlar ile de bunu konuyu konuşmamız gerekiyor. Onlar seni çok seviyor ve buna karşı çıkacaklardır ama annen olarak bütün söz ben de ve ben oğlumun artık hayatını düzgün bir şekilde yaşamasını istiyorum. O yüzden ben söylemeden önce bu konudan amcanlara bahsetmek yok tamam mı bebeğim?

-Oh tamam anne. Sen nasıl istersen öyle yapalım.

Bayan Choi aslında oğlunu vermek istemiyordu ama onca yıldır oğlunu kendi başına büyütmekten yıpranmış ve bıkmıştı. Her işe kendi başına koşuyordu ve oğlunun hastalığı ise bu duruma hiç de yardımcı olmuyordu.

Ayrıca aşk hayatı da bunca yıldan sonra şu sıralar iyi gidiyordu ve her şeyi batırmak istemiyordu. Bu yüzden bu konuyu iyice düşünmüş ve artık Soobin'in kendi kendine de bakabileceği kararını vermişti.

Anne-oğul kahvaltı ettikten sonra evden ayrılmış, şirketin yolunu tutmuştu. Her zamanki gibi Bayan Choi oğlunu masasına oturtmuş ve Bay Kim'in odasına günlük programını söylemek için girmişti.

Minik beden ise annesinin masasında Yeonjun abisini bekliyor, Yeonjun'un aldığı ayıcık ile oynuyordu. Bu ayıya Junnie adını vermiş ve onu asla yanından ayırmaz olmuştu.

Yeonjun ise dün gece biraz dağıtmış ve baş ağrısı ile uyanmıştı, yanındaki kız ise bütün sinir sistemini alt üst etmiş ve sabah sabah etrafa küfürler savurmasına sebep olmuştu. Şirkete ve bebeğine geç kaldığını anlamış, kızı evden kovmuştu.

Hızlıca günlük rutin hazırlığını yapıp şirketin yolunu tutmuştu. Dün gece için küfürler savuruyor, bir daha böyle bir şey yapmaması gerektiğini düşünüyordu. Şirkete geldiğinde vakit kaybetmeden bebeğinin olduğu kata tuşlamış ve kendini Bayan Choi'nin masasının önünde bulmuştu. Küçük beden oflayıp kucağında kendisinin aldığı ayıcık ile oynuyordu.

-Küçüğüm?

-Oh Yeonjun abi hiç gelmeyeceksin zannetim.

-Ah bebeğim sen buradayken nasıl gelmem? Annen nerede onunla bir şeyler konuşmalıyım?

-Oh annem karşıdaki odaya girdi ve bana seni gördüğümde kararımı söylemem gerektiğini söyledi.

-Ne kararı bu bebeğim?

-Ihh şey ben seninle birlikte yaşamayı ve oyun oynamayı kabul ediyorum Yeonjun abi.

Yeonjun bir an donmuş ve küçüğün ne dediğini düşünüyordu. Küçük ise onun bu haline karşı endişelenmiş ve elleriyle büyüğün ellerini kavramıştı. Büyük olan bu ani hareket ile bakışlarını küçüğe odaklamış ve gerçekliğe dönüp onu sarmalamıştı.

Bu gün bebeğini alıp evine götürmek istiyor, onun odasına olan tepkisini merak ediyordu. Evinde küçüğü için her şeyi hazırlamıştı bile. Babasının kapısının açılma sesini duymuş ve küçük olandan ayrılmış, bakışlarını kapıdaki bedene yöneltmişti Yeonjun. Bayan Choi de kendisini görünce kapıyı kapatmış ve ona doğru adımlamıştı. İkili uzun bir konuşma yapacağa benziyordu.

-Yeonjun Bey ben ve Soobin beraber yaşama teklifinizi kabul ediyoruz, oğluma çok iyi bakacağınızdan şüphem yok ancak size bir liste vermek istiyorum. Soobin'in sevdiği, alerjisi olduğu şeyler gibi ve Little Space kavramını iyice araştırdığınızdan emin olmak istiyorum.

Kadın gözlerinin içine bakarak konuştuğunda Yeonjun dikkatli bir şekilde onu dinlemeye devam etmiş ve her bir cümleyi aklına kazıdığından emin olmuştu.

-Ayrıca Soobin'in amcaları bu konuya itiraz edecektir ama ben bunu halledeceğim. Beni kötü bir anne olarak düşünmenizi istemiyorum çünkü onca yıldır oğlumu ben büyütüyorum ve artık kendi hayatımı yaşamak istiyorum. Size güveniyorum efendim, size ve babanıza güveniyorum o yüzden oğlumu size emanet ediyorum. Bugün öğleden sonra Soobin'in eşyalarını almak için eve uğrayalım ve artık oğlum sizinle yaşamaya başlasın.

-Sizi anlıyorum Bayan Choi. Bize, bana güvendiğiniz için çok teşekkür ederim. Siz nasıl isterseniz öyle olsun. Oğlunuzla vedalaşın ve bana teslim edin.

Sizi çok seviyorum 💞Kitap umarım iyi gidiyordur. Merak etmeyin daha çok seveceğiniz bölümler yakında🤭

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin