Yeonjun, oyuncak mağazasında da işleri bitince küçüğe acıkıp acıkmadığını sormuş ve olumlu yanıt alınca girişte gördüğü restorana doğru yürümeye başlamışlardı. Küçük olan kaybolmaktan korkuyor ve babacığının elini sıkı sıkıya tutuyordu. İkili restoranda yemeklerini bitirmiş ve evlerinin yolunu tutmuştu.
Soobin kendini hiç olmadığı kadar mutlu hissediyor, Yeonjun'u sanki babasıymış gibi düşünmekten kendini alıkoyamıyordu. Büyük olan ona göre, onunla bir babanın yapacağı her şeyi yapmıştı bu zaman kadar. Ona oyuncak ve şekerler almış, alışverişe çıkmış, yeni kıyafetler denetmişti hatta çizgi film bile izlemişti. Küçük olan babasını çok seviyordu.
Eve gülüşerek giren ikili aldıkları şeyleri üst kata çıkarması için hizmetliye vermiş ve salondaki koltuğa yayılmıştı. Küçük olan ayağa kalkmıştı ki babacığı nereye gittiğini sormuş ve laptopunu kucağına çekerek e-maillerine göz atmaya başlamıştı. Küçük olan odasına gittiği ile ilgili bir şeyler fısıldamış ve merdivenlere yönelmişti.
Soobin odasına girdiğinde bugün aldığı pembe ve sarı eteği eline almış, hangisini giyeceğine karar vermeye çalışıyordu. Pembe olanda karar kılmış, ayrıca babacığının seçtiği fiyonklu çoraplarını da giymeye karar vermişti. Eteği ve çorapları giyen küçük üzerine ne giyeceğini bulamamıştı. Dolabını karıştırmaya başlamış ve kenarda babacığının aldığını düşündüğü yeni bir tişört bulmuş ve onu giymişti.
Babacığına yeni eteğini göstermek isteyen Soobin, alt kata inmiş ve hâla laptopuyla ilgilenen babacığının karşısına geçerek ona seslenmişti. Kafasını laptopundan kaldıran Yeonjun karşılaştığı görüntü ile ilk başta donmuş, küçük olanı baştan aşağı süzmüş ve ayağa kalkarak küçüğe ilerlemişti.
Soobin üzerinde Daddy yazan bir tişört, altında pembe bir etek ve fiyonklu çoraplar ile Yeonjun'un küçüğünün sertleşmesine neden olmuştu. Soobin'i elinden tutarak kendine çekmiş, etrafında döndürerek manzarasının tadını çıkarmaya başlamıştı.
-Eteğimi beğendin mi babacık, ayrıca senin seçtiğin çoraplarımı da giydim.
-Bebeğim sen çok güzelsin, Soobin o kadar güzelsin ki seni ısırmak istiyorum.
-Uh teşekkür ederim babacık.
Büyük olan eğer biraz daha bebeğiyle bu şekilde durmaya devam ederse küçük olanı koltuğa ittirip üzerine çıkacağından emindi. Küçüğünü buraya getireli daha saatler olmuştu ve Yeonjun'un en son isteyeceği şey küçüğün kendisinden korkmasıydı.
Her şey harika gidiyorken biraz daha sabretmeli ve bebeğine yavaş yavaş açılmalıydı. Ayrıca küçük olanın o tür hislerden haberi olmadığına emindi.
Bebeğini biraz daha izledikten sonra penisinin sızdırdığını hisseden Yeonjun küçüğe son bir bakış atmış ve yukarıda işleri olduğunu söyleyerek, merdivenlere yönelmişti. Küçük olan ise en sevdiği çizgi filmi izlemeye koyulmuştu.
Oylar ve yorumlar o kadar az ki anlatamam. Oy veya yorum sınırı koymak istemiyorum ama beni buna zorlayacaksınız resmen. Şimdilik sınır koymuyorum.
Sizi seviyorum💞Öpüldünüz😽🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻
Fiksi PenggemarSoobin'i şirkette gören Yeonjun, little space'e sahip bu çocuğu evlatlık edinir. TXT Yeonjun&Soobin