6𝗣𝗲𝗱𝗮𝗹 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗹𝗼𝗼𝗿 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗿𝘂𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗼𝗽𝘀 𝗻𝗼𝘄 𝗢𝗵, 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗮 𝗰𝗼𝗽 𝗼𝘂𝘁

4.2K 439 269
                                    


İyi bir ruh hâliyle uyanmıştı Yeonjun belki de bu hâlinin sebebi bugün tekrar göreceği büyük bebek yüzündendi. Yataktan kalktı ve günlük rutin bakımını yapmak için lavaboya gitti. Güzel bir duş almış, dişlerini fırçalamış, tıraş olmuştu.

Bugün lacivert bir takım elbise giymeye karar verdi. Üzerini değiştirip, telefonunu alıp mutfağa indi. Hizmetli kahvaltıyı hazırlamış kendisini bekliyordu. Kahvaltısını etmeye başladı bir yandan da mesajlarını kontrol ediyordu.

Beomgyu'dan beklediği mesaj sonunda gelmişti. Kahvesini yudumlarken okumaya başladı.

Choi Soobin;
-18 yaşında
-Annesi Choi Yeun ile yaşıyor
-Babası Park Jungsoo, Soobin küçükken aileyi terk etmiş
-Little Space hastası
-İlkokul ve ortakolu bitirebilmiş, bu hastalığı yüzünden liseye gitmemiş.
-Amcası ünlü Park Jimin ve eşi Park Yoongi arada bir küçük olanın ziyaretine gidiyor ve masraflarında aileye yardımda bulunuyor.
-Annesi çalıştığı için arada amcasında veya kuzeni Hoseok'ta kalıyor.
-En sevdiği renkler mavi ve pembe.
- En sevdiği şeyler oyuncaklar, peluş oyuncakları seviyor.
-Etek ve tulum giymeyi çok seviyor.
-11 yaşındayken bir adam tarafından kaçırılmaya çalışılmış. Adamın adı Bang Shi Hyuk.

İşte şimdi Yeonjun bebeğinin hayatını az da olsa anlamaya başlamıştı. Şirkete gitmeden önce bir oyuncak ve şeker dükkanına girmeyi aklına not etti. Bugün küçüğünü hediyeler boğacak, ona kendisinin güvenli biri olduğunu gösterecekti. Bu sayede miniğe daha yakın olabilirdi.

Ayrıca istemese de bugün babasıyla dün olanlar hakkında bir konuşma yapacağından da emindi. Jungkook babasının onları basması yetmezmiş gibi bunu diğer babasına anlatıp kendisiyle konuşması gerektiğini söylediğinden emindi. Arabasına atlayıp oyuncak ve şeker dükkanının yolunu tuttu.

Şirkete sakin bir şekilde varmıştı Yeonjun. Elindekilerle dikkat çektiğinin farkındaydı gerçi pek umrunda da değildi bu durum. Asansöre binip en son kata tuşladı. Asansör durunca indi ve Bayan Choi'nin masasına adımladı.

İşte dünden beri aklından çıkmayan büyük bebek burada tıpkı dün olduğu gibi masada oturmuş çizim yapıyordu. Onun sakince boyama yapmasını izledi bür süre. Çizgileri taşırdığında kaşları çatılıyor,dudaklarını büzüyordu.

Küçük olanın dikkatini çekmek için Soobin diye seslendi. Minik olan kafasını boyama kitabından kaldırmış büyük olanla göz göze gelmişti. Ona seslenen kişinin Yeonjun abisi olduğunu görünce sevinmiş ve güzel bir gülümseme vermişti büyük olana.

-Yeonjun abi merhaba.

-Merhaba küçüğüm. Napıyorsun bakalım sen? Ah dur bir saniye sana bir sürprizim var, kapat bakalım gözlerini.

Küçük olan aldığı komut ile gözlerini kapatmış büyük olanın ona seslenmesini bekliyordu. Bir yandan da sürprizin ne olacağını düşünüyor, kendi kendine seviniyordu. İlk defa yeni tanıştığı biri ona sürpriz yapıyordu. Abisinin ona seslenmesi ile gözlerini açtı.

Abisi bir elinde kocaman bir ayıcık diğer elinde de bir sepet dolusu çikolata ve şeker tutuyordu. Kollarını abisine doğru uzattı, ayıcığı kucağına almak istiyordu. Onun bu sevimli hâlini gören Yeonjun küçüğe ayıcığı vermek yerine kocaman bir sarılma verdi.

Küçük olan ilk başta şaşırmış daha sonra teşekkür amaçlı o da kollarını dolamıştı büyük olana. Yeonjun daha sonra geri çekilmiş küçüğün kucağına ayıcığı bırakıp, şeker sepetini de masaya koymuştu.

Küçüğün ayıcığa olan sevimli bakışlarını, ağzına aldığı lolipopu uzunca bir süre süzmüş. En sonunda ise yeniden bir yakalanma vakası yaşamamak için küçüğün başına bir öpücük kondurup babasının odasına doğru adımlamıştı.

Tam kapıya gelmişti ki küçüğü onu durdurup avucuna bir kaç şeker bırakmış ve yanağına bir öpücük kondurmuştu Yeonjun'un.

Sizleri seviyorum ve umarım bölümler iyi gidiyordur. Çokta bir şey beklemeyin benden bunlar ilk kitaplarımm🥺

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin