28𝗢𝘂𝘁 𝗶𝗻 𝗖𝗮𝗹𝗶𝗳𝗼𝗿𝗻𝗶𝗮, 𝗜'𝘃𝗲 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝗳𝗼𝗿𝘄𝗮𝗿𝗱 𝘀𝘁𝗿𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴, 𝘀𝘄𝗶𝗺

2.9K 237 62
                                    

Yeonjun, küçüğünü çok yorduğunun farkındaydı ve bir an önce temizlenip uyumasını istiyordu ki bebeği ara ara esniyor gözleri kapanıyordu. Ayağa kalkmış ihtişamlı poposunun gözler önüne serilmesine neden olmuştu, Soobin manzarasından aşırı memnundu ki hiçbir ses çıkarmamış büyük olanı lavaboya girene kadar süzmüştü.

Yeonjun lavaboya girdiğinde küvete yönelmiş, suyu açarak dolmasını beklemeye başlamıştı. Suyu ayarlayıp küveti tamamen doldurduğunda köpük yapmış ve küçüğü almak için odaya dönmüştü. Halen daha aynı pozisyonda yatan, gözleri kapalı küçüğü kucağına almış ve ağzından acı dolu bir inleme kaçmasına neden olmuştu.

-Üzgünüm bebeğim, canını çok yakmış olmalıyım.

-Birazcık ama sorun değil babacığım şimdi temizlenip uyumak istiyorum lütfen.

-Seni temizleyip uyutacağım küçüğüm merak etme.

Yeonjun kucağındaki küçüğü ile banyoya girmiş, küvete adım atmış ve kucağındaki beden ile küvete oturmuştu. Küçük olanı güzelce temizleyecek ve kucağında uyumasına izin verecekti. Soobin ise halinden memnun bir şekilde büyük olanın kendisini yıkamasına izim veriyordu. Büyük olanın seviştikten sonra bu kadar nazik olması onu şaşırtmıştı ama Yeonjun sadece küçüğün ilk seferi olduğu için böyle davranıyor ve kendisini zorlamıyordu.

Yeonjun küçük olanın saçlarını köpürtmüş ve durulamıştı, sıra vücuduna gelmiş ve bütün vücudunu yıkayarak sıra deliğine gelmişti. Eğer içeride spermlerini bırakırsa küçük olan ağrı çekebilirdi ve bunu istemiyordu. Beklemeden parmağını küçüğün içine itmiş, acı dolu bir inleme kazanmış ve temizlendiğinden emin olduğunda ise parmağını çıkarmıştı.

Kendisi de saçlarını küçük olanın köpürtmesine izin vermiş ve vücudunu da temizlediklerinde küvetten çıkarak havlusunu beline geçirmiş, küçük olanın bornozunu da giydirerek kucağına almıştı. Banyoya girdikleri şekilde -Soobin, Yeonjun'un kucağında-çıkmışlar ve büyük olan küçüğü yatağa bırakmıştı.

Yeonjun kıyafet dolabına yönelmiş Soobin için temiz bir iç çamaşırı ve tişört çıkararak geri gelmişti. Küçük olanın kurulandığından emin olduktan sonra kıyafetlerini giydirmiş ve tekrar dolaba yönelerek kendi kıyafetlerini de giymişti bu sırada sırtında hissettiği gözler ile kıkırdamış küçük olanın utanıp başını eğmesine neden olmuştu.

Soobin iki saattir büyük olanın giyinmesini izlediği içim utanmış bir şekilde gelecek hamleyi bekliyordu sanki az önce sevişen onlar değilmiş gibi davrandığının farkındaydı hatta büyük olanı bu sıralar kışkırttığının da.

Büyük olanın arkasına geçtiğini anladığında merakla başını kaldırmış ve çalışan kurutma makinesinin sesini işitmişti. Büyük olan saçını kurutuyor, yavaş yavaş saç diplerine masaj yapıyor ve okşuyordu. Bu uykusunun gelmesine ve esnemesine neden olmuş, kurulama işlemi bittiğinde eline tutuşturulan makine ile büyük olanın arkasına geçmiş ve aynı işlemleri onun saçlarına da uygulayarak kuru olduğundan emin olmuştu.

Güzelce saçlarını kurutan ikili yatağa uzanmışlar daha doğrusu Yeonjun yatağa uzanmış ve küçük olanı göğsüne çekmişti. Soobin yattığı yerden aşırı memnundu ve bir an önce uyumak istiyordu, Yeonjun ise başka şeyler düşünüyordu.

-Bebeğim, ilk sevişmemizi nasıl buldun?

-Tanrım babacık, neden soruyorsun?

-Sadece merak ediyorum, ne beklediğini ve ne istediğini?

-Bu ilkimdi ve iyi hissettim ama acı da vardı. Ayrıca beni temizlemen çok güzeldi. Teşekkür ederim.

-İkinci seferimiz daha sert olacak bu ilkin olduğu için özeldi ve sert davranmamaya çalıştım ama diğerinde sadece bir tur ile yetinmeyeceğim.

Soobin büyük olanın dedikleri ile hem korkmuş hem de meraklanmıştı, daha neler yapabileceğini merak etmiyor değildi ya da daha ne kadar sert olabileceğini ama bunun canını yakacağının da farkındaydı.

Yeonjun küçüğü daha fazla korkutmak istemediği için göğsüne yatırdığı bedenin sırtını okşamış ve kulağına yaklaşarak uykusunu getireceğini düşündüğü sakin bir şarkı mırıldanmaya başlamıştı.
Küçük olan yavaş yavaş uykuya dalmış ve Yeonjun'un örtüyü üzerlerine çekmesi ile iki beden de sarılarak en huzurlu uykularının tadını çıkarmaya başlamıştı çünkü yarın olacaklar ikilinin huzurunu bozacak cinstendi.

Sizleri çok seviyorum bebişler 💕💓💖💘💗💞
Oy ve yorum çok az ama ben yine re yeni bölümü yazıyorum çünkü sizi bekletmek istemiyorum 🥺 o yüzden oy ve yorumu çok görmeyin lütfen...

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin